BMWClub: Martor presiune ulei aprins - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Martor presiune ulei aprins Presiune ulei motor mare

#1 User is offline   Vlad L 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 21-November 15
  • Gender:Male

Posted 26 April 2018 - 16:58

Salut!

Detin un Bmw e87 118i din 2009 cu motor N43B20a de 105Kw-benzina. Masina are 240000Km(nu garantez ca sunt reali).

Problema: Martor ulei aprins pe rosu, cu descrierea "presiune scazuta ulei motor".

Martorul s-a aprins in timp ce mergeam. Am oprit, am deschis capota, m-am uitat de scurgeri de ulei sau miros de ulei incins si nimic. Am lasat motorul sa se raceasca unpic si am pornit din nou. Martorul era stins. A doua zi am facut schimbul de ulei si filtre. Eroarea nu a mai aparut timp de 2100km, dupa care a aparut din nou de data asta in timp ce eram la un semafor. La fel am oprit pe dreapta si m-am uitat de scurgeri sau miros de ulei ars dar nimic. De data asta am zis sa merg la un service sa pot sa fac un test de presiune ulei. In urma testului de presiune am constatat ca presiunea in motor la relati este de 6bar de 4 ori mai mare decat cea indicata de producator adica 1.5bar la 734rot/min.

Intrebarea mea este daca a mai intalnit cineva problema asta si care ar fi cauza?

Imi cer scuze anticipat daca era deja topic deschis pe acest subiect. Am cautat si din pacate nu am gasit ce vroiam.
0

#2 User is offline   addicted2bass 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 23-April 17

Posted 08 May 2018 - 11:58

Salut,

Am inteles ca este o problema cat de cat cunoscuta, si anume exista riscul sa ai patinele de la distributie "rupte" si mici fragmente sa astupe sorbul de ulei.

Din ce am mai auzit, o procedura corecta este sa dai baia de ulei jos si sa inspectezi acel sorb/cureti lafel si baia...

Posibil si eu sa am aceasta problema...


View PostVlad L, on 26 April 2018 - 16:58, said:

Salut!

Detin un Bmw e87 118i din 2009 cu motor N43B20a de 105Kw-benzina. Masina are 240000Km(nu garantez ca sunt reali).

Problema: Martor ulei aprins pe rosu, cu descrierea "presiune scazuta ulei motor".

Martorul s-a aprins in timp ce mergeam. Am oprit, am deschis capota, m-am uitat de scurgeri de ulei sau miros de ulei incins si nimic. Am lasat motorul sa se raceasca unpic si am pornit din nou. Martorul era stins. A doua zi am facut schimbul de ulei si filtre. Eroarea nu a mai aparut timp de 2100km, dupa care a aparut din nou de data asta in timp ce eram la un semafor. La fel am oprit pe dreapta si m-am uitat de scurgeri sau miros de ulei ars dar nimic. De data asta am zis sa merg la un service sa pot sa fac un test de presiune ulei. In urma testului de presiune am constatat ca presiunea in motor la relati este de 6bar de 4 ori mai mare decat cea indicata de producator adica 1.5bar la 734rot/min.

Intrebarea mea este daca a mai intalnit cineva problema asta si care ar fi cauza?

Imi cer scuze anticipat daca era deja topic deschis pe acest subiect. Am cautat si din pacate nu am gasit ce vroiam.

0

#3 User is offline   Vlad L 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 21-November 15
  • Gender:Male

Posted 21 November 2018 - 20:08

Salut,

Am revenit cu noutăți.

După ce am citit 1000+ forumuri și am umblat prin 5-6 service-uri (fiecare cu păreri care mai de care: una dintre păreri fiind: e motorul praf poți sa te "caci" în el) am constatat ca problema este de la o valvă hidraulică (codul piesei: 11 41 7 584 990) care a rămas blocată. :good:

Posted Image

Cum nu am încredere în service-urile noastre am cautat un mecanic înțelegător cu cunoștințe despre marca BMW dar și generalități de mecanică care sa ma ajute sa schimb valva cu problema. Într-un final am schimbat valva. Toate bune și frumoase când într-o zi când veneam de la servici se aprinde martorul de ulei roșu cu același mesaj (și anume " :excl: Presiune ulei prea mica. Trageți pe dreapta și contactați un reprezentat BMW .Dacă continuați deplasarea există posibilitatea daunelor ireparabile"). De această dată am oprit mașina și am sunat un prieten care m-a tractat pană acasă. A doua zi am reușit sa o duc în service la mecanicul de care va povesteam. Răspunsul lui a fost: "Uite care este treaba de aici nu mai pot sa iți dau soluții la problema ta, va trebuii sa mergem pe ghicite deoarece cauzele sunt multiple". Așa că am plecat acasă cu coada între picioare, mâhnit și supărat înjurând și pomenind toți sfinți :frantics: . După ce m-am calmat am început sa caut pe forumurile din UK, USA, Canada, Germania, Australia etc... .Din ceea ce am citit problema este foarte comuna la acest motor (N43B20a) :o . și majoritatea pomeneau de kitul de distribuție.

Repet!!!

Problema: Martor presiune ulei aprins cu mesajul "Presiune ulei prea mica. Trageți pe dreapta și contactați un reprezentat BMW .Dacă continuați deplasarea există posibilitatea daunelor ireparabile"

Una dintre cauzele posibile:

Întinzătorul lanțului de distribuție a cedat fapt care a condus la oscilarea lanțului care mai departe a rupt patina de plastic, bucățelele de plastic au căzut în baia de ulei care la rândul lor au intrat în sorbul de ulei fapt care a rupt sita sorbului.

Pana aici toate au logica. :blink:

Intre pompa de ulei și sorb se afla valva hidraulica (codul piesei: 11 41 7 584 990) care arunca eroare de presiune prea înalta, pe care am schimbat-o.

A rămas sa îmi schimb distribuția și să verific patinele, lanțul, întinzătorul, și ghidajul sa vad dacă lipsește vreo bucata din ele.

Buuuun. Am cumpărat cartea de service BMW e87 m-am documentat cum se schimbă distribuția, ce trebuie sa desfac și ce nu trebuie să desfac ce forță de strângere trebuie sa aibă șuruburile etc... .Cu temele făcute m-am dus la mecanic, am demontat distribuția (apropo abia acum am înțeles de ce toate service-urile fug de schimbare distribuție BMW și de ce toți mecanici își pun mâinile în cap când aud de asa ceva), am verificat patinele, lanțul, întinzătorul, și ghidajul. Concluzia: nu era nimic rupt sau fisurat dar pe ghidaj apare un șanț de lățimea lanțului adânc de 1mm.

De atunci am făcut 1800 de Km fără nici o eroare.

Mai rămâne sa desfac baia de ulei și sa inspectez sorbul de posibile bucatele de plastic. Deși mă îndoiesc.

Am scris aici poate ajut pe cineva care are aceeași problemă și să îl incurajez ca nu este capăt de lume și nu trebuie schimbat nici un motor.

Revin cu completări după ce dau și baia de ulei jos. :thumbsup:
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro