BMWClub: Martor presiune ulei aprins - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Martor presiune ulei aprins Presiune ulei motor mare

#1 User is offline   Vlad L 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 21-November 15
  • Gender:Male

Posted 26 April 2018 - 16:58

Salut!

Detin un Bmw e87 118i din 2009 cu motor N43B20a de 105Kw-benzina. Masina are 240000Km(nu garantez ca sunt reali).

Problema: Martor ulei aprins pe rosu, cu descrierea "presiune scazuta ulei motor".

Martorul s-a aprins in timp ce mergeam. Am oprit, am deschis capota, m-am uitat de scurgeri de ulei sau miros de ulei incins si nimic. Am lasat motorul sa se raceasca unpic si am pornit din nou. Martorul era stins. A doua zi am facut schimbul de ulei si filtre. Eroarea nu a mai aparut timp de 2100km, dupa care a aparut din nou de data asta in timp ce eram la un semafor. La fel am oprit pe dreapta si m-am uitat de scurgeri sau miros de ulei ars dar nimic. De data asta am zis sa merg la un service sa pot sa fac un test de presiune ulei. In urma testului de presiune am constatat ca presiunea in motor la relati este de 6bar de 4 ori mai mare decat cea indicata de producator adica 1.5bar la 734rot/min.

Intrebarea mea este daca a mai intalnit cineva problema asta si care ar fi cauza?

Imi cer scuze anticipat daca era deja topic deschis pe acest subiect. Am cautat si din pacate nu am gasit ce vroiam.
0

#2 User is offline   addicted2bass 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 23-April 17

Posted 08 May 2018 - 11:58

Salut,

Am inteles ca este o problema cat de cat cunoscuta, si anume exista riscul sa ai patinele de la distributie "rupte" si mici fragmente sa astupe sorbul de ulei.

Din ce am mai auzit, o procedura corecta este sa dai baia de ulei jos si sa inspectezi acel sorb/cureti lafel si baia...

Posibil si eu sa am aceasta problema...


View PostVlad L, on 26 April 2018 - 16:58, said:

Salut!

Detin un Bmw e87 118i din 2009 cu motor N43B20a de 105Kw-benzina. Masina are 240000Km(nu garantez ca sunt reali).

Problema: Martor ulei aprins pe rosu, cu descrierea "presiune scazuta ulei motor".

Martorul s-a aprins in timp ce mergeam. Am oprit, am deschis capota, m-am uitat de scurgeri de ulei sau miros de ulei incins si nimic. Am lasat motorul sa se raceasca unpic si am pornit din nou. Martorul era stins. A doua zi am facut schimbul de ulei si filtre. Eroarea nu a mai aparut timp de 2100km, dupa care a aparut din nou de data asta in timp ce eram la un semafor. La fel am oprit pe dreapta si m-am uitat de scurgeri sau miros de ulei ars dar nimic. De data asta am zis sa merg la un service sa pot sa fac un test de presiune ulei. In urma testului de presiune am constatat ca presiunea in motor la relati este de 6bar de 4 ori mai mare decat cea indicata de producator adica 1.5bar la 734rot/min.

Intrebarea mea este daca a mai intalnit cineva problema asta si care ar fi cauza?

Imi cer scuze anticipat daca era deja topic deschis pe acest subiect. Am cautat si din pacate nu am gasit ce vroiam.

0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro