Jump to content

SBA85

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.farcebook.com/Seba.Barlutiu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    BMW E92, Bertone, BMW E46 Coupe

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92 2.0i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

SBA85's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Ms de raspuns, da, mi-a mai aparut eroarea si inainte de schimbarea distributiei, cat despre cale a folosit, chiar a rupt una in procesul schimbarii. Mi-a fost recomandat de cineva de la RAR mecanicul respectiv, cred ca a mai pus distributii de BMW. Intre timp mi-a inlocuit senzorul de presiune si a cumparat un manometru pt a verifica presiunea. Revin cu update daca intereseaza pe cineva, poate sunt info folositoare
  2. Salutare si eu aceeasi problema, din ce am citit pe forumuri sunt diferite cauze, problema este ca trebuie sa o cam iei pe ghicite. La mine se aprinde acest senzor cand merg subturat ( sub 2500 ture am cutie automata), gen trafic bara la bara, cum o accelerez sau o ambalez pe loc pe la semafoare nu mai face figuri. Chiar azi am lasat masina la mecanic sa i masoare cu un manometru presiunea la cald si revin cu update. Daca e presiunea scazuta cel mai probabil ar fi cuzinetii pentru ca pompa sigur lucreaza in ture mai mari, as exclude aceasta posibilitate. Ramane de vazut...
  3. Salutare, am si eu o problema cu acest motor N43b20a, dupa schimbarea distributiei incet, incet, a aparut o bataie in motor, nu imi dau seama de unde se aude, la relanti se observa cel mai accentuat, in mers ori se opreste ori este atenuata de zgomotul rularii si nu se mai aude. Nu stiu daca are legatura cu schimbarea distributiei, am revenit la mecanic, mi-a schimbat si intinzatorul curelei de accesarii si rolele crezand ca poate fi de acolo...nimic. De precizat ar mai fi ca la stat mult in trafic bara la bara o dara cu incalzirea motorului imi apare si eroarea in bord: "Oil pressure too low". Primele 2 -3 dati nu i-am dat mare importanta, am zis ca poate face figuri senzorul. Stie cineva care ar putea fi solutia, precizez ca mecanicul nu stie ce ar putea fi si nici nu vreau sa schimb 20 piese ca la a 21-a sa nimeresc, as aprecia un raspuns pe topi, cineva care a avut aceasta problema. Multumesc!
  4. Salutare, am si eu o problema cu acest motor N43b20a, dupa schimbarea distributiei incet, incet, a aparut o bataie in motor, nu imi dau seama de unde se aude, la relanti se observa cel mai accentuat, in mers ori se opreste ori este atenuata de zgomotul rularii si nu se mai aude. Nu stiu daca are legatura cu schimbarea distributiei, am revenit la mecanic, mi-a schimbat si intinzatorul curelei de accesarii si rolele crezand ca poate fi de acolo...nimic. De precizat ar mai fi ca la stat mult in trafic bara la bara o dara cu incalzirea motorului imi apare si eroarea in bord: "Oil pressure too low". Primele 2 -3 dati nu i-am dat mare importanta, am zis ca poate face figuri senzorul. Stie cineva care ar putea fi solutia, precizez ca mecanicul nu stie ce ar putea fi si nici nu vreau sa schimb 20 piese ca la a 21-a sa nimeresc, as aprecia un raspuns pe topi, cineva care a avut aceasta problema. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.