BMWClub: Relanti instabil cand e cald afara - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Relanti instabil cand e cald afara relanti mare

#1 User is offline   Mariusik76 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 10-October 18

Posted 11 October 2018 - 14:25

Salutare! De ceva timp am si eu o problema cu relantiul. Cand motorul este cald, la relanti (stand la semafor de exemplu), turatia creste la 900-950, iar masina incepe sa tremure ca atunci cand porneste aerul conditionat, dar nu porneste nimic. Daca "pisc" putin acceleratia, turometrul revine la normal (700) iar masina nu mai tremura cateva secunde...1 min, dupa care iar se ridica la 900 si incepe tremuratul. Mai are si momente in care se tureaza pana la 1700, (nici mai mult, nici mai putin de 1700, mereu la fel) apoi revine imediat la 900. Am observat ca, de cand s-a racit afara, chestia cu turatul la 1700 a disparut. Cand au fost zile mai calduroase, a revenit problema, doar cand e cald. Ma poate lamuri cineva de unde ar fi problema? Masina e un BMW 316i fl, motor N42B18A. Multumesc!
0

#2 User is offline   cristianro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1911
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 October 2018 - 17:09

Ai cel putin 2 probleme de rezolvat, tremuratul poate fi de la vreo bujie, injector,scapa compresia. Acceleratia e pe cablu sau senzor la pedala?
Oricum ar fi turatia instabila e ca si cum ai apasa pedala de acceleratie. De verificat senzorul clapeta aer ( poate fi crapat in interior) care se afla pe galeria de admisie. Banuiesc ca masina e destul de veche.
0

#3 User is offline   Mariusik76 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 10-October 18

Posted 11 October 2018 - 18:34

Nu este de la bujii sau aprindere. Am pus-o pe tester si nu da nicio eroare, iar tremuratul nu e ca atunci cand intrerupe, ci exact ca atunci cand pornesti aerul conditionat. Motorul merge rotund, doar ca e turat la 900 rpm. Regulatorul de relanti il banuiesc si eu ca ar fi. M-am gandit ca a mai intampinat cineva problema asta...

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Acceleratia e pe senzor la pedala

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
0

#4 User is offline   cristianro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1911
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 October 2018 - 05:28

Repet din nou: acel tremurat iti poate apare de la bujii,injector si/sau compresie.Nu exista tester pentru partea mecanica care sa-ti spuna cauza 100%. Problema este arhicunoscuta si apare mai des cand motorul e rece.Regulatorul de relanti incearca sa mentina relantiul, dar o face doar in limite foarte mici
Si senzorul de la pedala se poate masura cu un aparat de masura, senzorul e foarte asemanator cu potentiometrul de volum de la radio.
Ar trebui sa verifici si clapeta de aer de pe galeria de admisie, cat de usor se roteste.

This post has been edited by cristianro: 12 October 2018 - 05:38

0

#5 User is offline   Mariusik76 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 10-October 18

Posted 12 October 2018 - 09:22

Multumesc! O sa verific si revin cu noutati.
0

#6 User is offline   cristianro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1911
  • Joined: 23-July 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 October 2018 - 16:22

Cel care ti-a facut diagnoza ti-a spus si ce valori ai pe fiecare injector? Valorile sunt f importante in a afla care se deschide mai mult fata de celelalte.

This post has been edited by cristianro: 12 October 2018 - 16:24

0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro