Jump to content

be a pilot


ScAcKi

Recommended Posts

scuze dak asa ceva s mai gaseste p forum, dar cred ca este destul de important....

 

Nu am inteles p la viraje acolo, in final care  e cel mai bun??? :)

84189[/snapback]

 

Deci intrebare pentru cei cu experienta in asa ceva .... dezactivand ASC+T, DCS etc etc .... cum se conduce sportiv si in acelasi timp fara riscuri un BMW cu tractiune posterioara?

:blink:

Link to comment
Share on other sites

pe asfalt uscat, eu tin acceleratia apasata p-ana simt ca incepe sa piarda aderenta, asta deobicei dupa jumatatea curbei, si abia atunci tai gazul, nu se intampla sa pierzi controlul dupa o perioada in care conduci des la modul asta...

nu o poti explica, o inveti pe propria piele...

ia-o progresiv, si cauta un drum pe care sa-l cunosti, necirculat, ideal un drum inchis pt circulatia publica

poate suna rau, dar noaptea e mai bine, pt k vezi farurile celor care vin din fatza dacea totusi incerci pe drumuri publice :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu recomand tutuor sa nu fie piloti pe drumurile publice. Masina ajungi sa o cunosti in conditii de sofer amator (cum suntem toti) dupa multi kilometri. Sunt adeptul sigurantei totale si daca exista un cat de mic risc sa pateasca cineva ceva din vina mea, renunt la orice. Deci recomand sa nu experimentati pe drumuri publice, cel putin aglomerate, si lasati electronica la locul ei.

 

Acestea fiind spuse, nu exista reguli scrise. Depinde ce doresti de la masina si cat de mult o cunosti. Depinde ce cauciucuri ai si ce suprafata e pe jos. In functie de toate astea se poate cere mai mult sau mai putin de la o masina.

 

Sunt tot felul de lucruri la care nu te gandesti si ar fi trebuit. Nu mai departe de sambata, pe un drum inchis circulatiei publice, am facut o intoarcere de la 30 km/h cu frana de mana cu o masina mica si vioaie, cu tranctiune fata. Toate bune si frumoase, doar ca am uitat centura. M-am trezit pe scaunul din dreapta cu piciorul stang blocand volanul si cu cel drept apasand acceleratia. Nu m-am putut da jos din masina de ras...

Link to comment
Share on other sites

Pacat. Limba engleza e de vina? E un paragraf acolo care trage concluziile. Gaseste-l si gasesti raspunsul singur. Daca tot nu ai success, fac eu paste la acel paragraf si-l discutam.

 

De fapt ce anume nu ai inteles?

85069[/snapback]

eu zic sa dati un copy paste aici si sa discutam la concret...

macar am cu cine face un skimb de impresii, dak nu-i cu suparare...

Link to comment
Share on other sites

abordezi curba la modul asta aproape instinctual, inainte de a intra in curba tragi cat mai spre interiorul curbei ca sa compensezi tendinta masinii de a pastra traiectoria dreapta, iar iesirea din curba o faci spre exteriorul curbei k sa pastrezi viteza cat mai ridicata fara sa pierzi aderenta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.