Jump to content

skyblue_M3

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E30 COUPE

skyblue_M3's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema. doar vointa sa fie; in general motoarele BMW au o mecanica relativ simpla ...DAR EFICIENTA. P.S. dupa ce mi-am luat ursul m-am imbolnavit de mecanica, nu stiam nici ce e ala piston :twoup: ,dar au inceput problemele si voiam la fiecare problema sa stiu "de ce" si sa vad eu cum se rezolva ...data urmatoare o rezolvam singur. ei uite asa am invatat. si mi se pare aiurea ca acum dau sfaturi dar sper ca ti-au folosit. te salut!! numai bine!!
  2. :twoup: sa stii ca mi-ai dat de gandit. in mod normal daca problema e la motor ar trebui sa se auda si cand nu e in sarcina macar ceva cand o turezi cu mana de la tija aia pe care e prins cablul de acceleratie. DAR nefiind io expert se poate sa nu fi intalnit asa ceva . DECI lasa deoparte treaba cu focul :twoup: si cu debitmetrul ala in care s-a umblat si verifica pe rand jocul la tacheti , desfaci capacu ala mare cu BMW apoi invarti arborele cu o cheie de 19 parca si verifica pe rand tachetii daca nu au cursa moarta ... daca ai avea un set de lere ar fi si mai bine dar nu stiu exact masura ca eu i-am reglat fara lere doar cu o feliuta de tabla subtire. pe urma faci un semn unde e acum reglat avansul la 0 si incearca si de la avans ;si mai sus si mai jos dar fara exagerari ; daca nu rezolvi nici asa pui avansul inapoi la semn, dai jos baia de ulei si verifici cuzinetii de biela daca nu cumva au joc. ACUM CRED CA DEJA TI-AM DAT PREA MULT DE LUCRU . BINE TOATE ASTEA DACA AI UNDE SI CU CE... PS la mine doar un cuzinet era dereglat si tacanea de ma scotea din minti.
  3. AM UN MOTOR COMPLET DE PE SERIA SAPTE 3000CMC SI O CAROSERIE GOALA DE E30 . MOTORUL E IN GEN M40 CU DELCOUL PE AXUL CU CAME SI E APROXIMATIV DE PRIN 90 NU STIU SIGUR DAR STIU CA ARE IN JUR DE 185 CP . CE PUTERE AS PUTEA SASCOT DIN MOTOR FARA TURBO SI ALTE MODIFICARI DOAR CU PIESE BMW DIN DIFERITE MOTOARE . MERITA INCERCAT? ...RESPECTE
  4. bine... zgomotul ar mai putea fi de la cuzineti dar ala nu prea e ''tacanit'' e o bataie mai serioasa asta depinde si de grdul lor de uzura TREBUIE SA ASCULTI MOTORUL PE LOC CU CAPOTA RIDICATA NU IN MERS PENTRU CA ATUNCI ITI DAI SEAMA SIGUR DACA PROBLEMA E LA MOTOR ... DACA AI AUZIT TACANITUL DOAR IN MERS ATUNCI TREBUIE SA IEI IN CALCUL SI SISTEMUL DE TRANSMISIE CUTIE VITEZE+DIFERENTIAL CU TOATE CA SUNT SANSE MAI MICI. DACA IMI MAI DAI DETALII POATE TE AJUT SA REZOLVI PROBLEMA . RESPEECTE
  5. din cate stiu eu se pot regla la tipu asta de motor ciar si cei hidraulici se pot (regla) , am pus in paranteza pt k nu e chiar reglaj se inlocuiesc niste pastile ce se afla in capul supapelor sub niste capacele .nu stiu exact din ce material sunt dar se uzeaza si apare bataia . in fine la tine e alta treaba pt k nu sunt hidraulici
  6. Frumusel ursul. Sa il stapanesti sanatos!!!!!!!!!!!!!! [/quote multumesc! te simti bine cand ti-e apreciata munca. peace :twoup:
  7. SALUTARE TUTUROR .... SI RESPECTE!!! EU SUNT NOVICE IN ALE NETULUI DAR SUNT POSESOR DE E30 DE VREO 3 ANI; AM UN 318I COUPE DIN 90 IN CARE AM INVESTIT MULTA MUNCA SI FINANTE . DAR TOTUSI NU AM REUSIT INCA SA ADUC MASINA LA STANDARDUL PA CARE IL DORESC. FAPTUL CA AM DESCOPERIT ACEST FORUM SUNT SIGUR CA MA VA AJUTA . LA PARTEA MECANICA NU SUNT AS DAR ORICE PROBLEMA S-A IVIT AM REZOLVAT-O PERSONAL CU PUTIN AJUTOR DE ICI DE COLO. DACA VA POT AJUTA CU CEVA VA STAU LA DISPOZITIE. RESPECTE!!! APROPO.. ASTA E BESTIA...!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.