Jump to content

marianneamtu

Members
  • Posts

    53
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    snagov

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46 99

marianneamtu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-3

Reputation

  1. salut eu am un e 46 motor m54 si am avut aceasi problema cand se incalzea motorul imi aprindea becul rosu la ulei,am luat prima data am luat presiunea de ulei cu manometru la cald si la rece totul era in parametri,dupa lungi cautari am descoperit ca mufa care intra in sonda era problema,am luat un cablu un papuc la capat am desfacut capacul la calculatorul masinii urmareste firul care vine din sonda bagi papucul in sonda si celalalt capat in mufa la calculator ,practic am anulat acea bucata de cablu o saptamana am mers asa si nu mi sa aprins nici un bec dupa am taiat cablul cu mufa exact pana incepe copexul si am pus alt cablu cu alta mufa si problema a disparut,ideal inainte de toate astea sa iei o presiune de ulei cu manometru la cald si la rece
  2. cumpar capac culbutori motor m54,cel cu plastic la bobine
  3. Dupa alta scanare imi apare asata dar totusi nici un bec aprins in bord http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161026/a8e469fdf5e42e75cd4ec5f279001b4e.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. salut am o problema cu un bmw e46 318i 1895cm ,am avut vasul expansiune spart pe care lam schimbat si de atunci motorul se balbaie la relanti +ca la cilindrul 1-3 cand motorul e cald are valori mari pe inpa ajungand pana la 6 dar in turatii scad valorile,si la acest motor cand incerc sa iau busonul cu motorul pornit are vid mare pate a ti mai avut problemele acestea,multumesc.
  5. Baga dar parca fata de alte modele bmw nu e cum trebuie, da la viteza mai mare baga ,care e electroventilatoru este cel de pe radiator?am vazut ca functioneaza Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
  6. Tocmai ce am verificat instalatia de clima ,totul merge in parametri dar nu simt ca baga rece cum trebuie sau asa e la e46,mai trebuie curatat cv ? Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
  7. Am inteles dar piesa cu tepi nu regleaza turatia motorului?mie nu mi se opreste caldura daca ii dau of de pe panoul de clima la partea din mijloc si ma gandeam ca ar fi unul din motorasele de la flapsuri Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
  8. Ok la mn nu inchide aerul chiar daca dau of la butonul de la climatronic, la parbriz sus si jos la picioare se opreste dar la jumatate nu si banuiesc ca unul din acele motorase nu inchide aerul Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
  9. Salut care din electrovlve inchide caldura in bordhttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/15/6f7826d00fa3a31f066fa181ee121159.jpg Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
  10. Electrovalva din compartimentul motor? Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Deci dau drumul la caldura si pe urma o opresc dau pe rece si doar la partea de la parbriz incontinuare baga cald Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Salut am o problema baga caldura la parbriz chiar daca e oprita Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. la mine se opreste compresorul si electroventilatorul porneste doar daca afara e foarte cald ,dar sa stiti ca compresorul se poate activa in mai multe feluri sa mearga din tester,adica cum spuneti voi ca la uni merge incontiniu sau sa mearga prin opriri, cine are tester intrati prin ncs expert si vedeti pe modulul de la clima cum e setat compresorul
  14. salut schimbi cu e39 520i 2003 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/118296-vandschimb-bmw-e39-520i-an-2003/
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.