Jump to content

ficus

Members
  • Posts

    122
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320 E90

Recent Profile Visitors

5652 profile views

ficus's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-2

Reputation

  1. Asa este. Ai dreptate. Greseala mea.
  2. M-ai pierdut cu procentul asta... 225 este latimea cauciucului, 50 este inaltimea lui, iar 16 este marimea jantei. Iar inaltimea nu are legatura cu latimea.
  3. Eu zic ca e invers. 55>50, deci masina mai sus.
  4. Intre timp am gasit acest topic http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=79998. Sa inteleg ca la mine fiind arsa siguranta 57, trebuie sa schimb broasca din stanga, chiar daca problema e la usa din dreapta?
  5. Ca sa nu mai fac un topic nou, revin si eu cu problema mea aici. Am avut neplaceri cu inchiderea centralizata la un e90, in sensul ca nu se mai deschidea din telecomanda decat portbagajul si numai cu cheia, usa de la sofer. Am incercat diverse combinatii, cu butonul din bord, cu apasarea butoanelor de pe usa..., astfel incat, nu va mai pot spune care cum functiona, sau mai bine zis, nu functiona. In cele din urma, am gasit siguranta 57 arsa, am schimbat-o si aparent, totul a revenit la normal. Zic aparent, deoarece dupa cateva zile, usa de la pasager nu mai raspunde la comenzi. Nu se incuie decat apasand butonul de pe usa. Deschiderea se face numai din interior, din maneta de pe ea. Nu reactioneaza la inchis si deschis din telecomanda sau butonul din bord. In usa se aude lucrand inchiderea, dar "tamburusul" nu se lasa sau ridica. Sigurantele sunt bune. Restul usilor se inchid si deschid bine. Trag concluzia ca am o problema cu actuatorul acelei usi sau cu modulul din ea (daca exista asa ceva?). Intrebarile sunt: din experienta voastra, ce credeti ca e stricat acolo, ce piesa trebuie sa cumpar si mai ales, o recomandare relativ ieftina unde as putea sa remediez problema (bavaria cred ca ma rupe in doua). Sunt din Ploiesti. Multumesc!
  6. Salut! Am un bmw e90, la care senzorul de prezenta pasager dreapta face figuri, in sensul ca, nu se aprinde martorul in bord si nu bipaie decat cand vrea el, evident, cu pasager pe scaun. Uneori, o simpla ridicare sau miscare a pasagerului, e suficienta pentru intreruperea bipaitului.Am tras concluzia ca plasa e intrerupta si nu m-a deranjat prea tare. Ieri am spalat tapiteria. Biocarpet, perdea, aspirator care trage apa, etc. Dupa aceasta operatie, senzorul respectiv imi aprinde becul de centura din bord si masina bipaie, desi pe scaun nu sta nimeni. Am zis sa o mai las cateva zile, tapitera nefiind bine uscata. Sa fie apa pe la vreo mufa? Ce pot sa fac?
  7. Am verificat bateria si legaturile la borne sunt bune
  8. Am un e90 si de ceva timp intalnesc urmatoarea problema: la pornire, electromotorul incepe sa invarta, dupa care are o pauza scurta cand se opreste, ca apoi sa reia invartirea pana la pornirea motorului. Pauza este foarte mica, sub o secunda. Fenomenul apare aleator, indiferent daca motorul e cald sau rece. Pornirea in sine este buna, am baterie noua si incarcarea ei e ok. Ma gandesc la electromotor, dar, daca are probleme, cred ca ar trebui sa nu invarta deloc sau sa o faca foarte greu. Poate e un senzor. O sa o pun pe un tester, dar o parere in plus nu strica. Multumesc!
  9. Salut! De ceva timp, la apasarea ambreiajului, atat in mers, cat si la relanti, a aparut un zgomot. E ceva ca un rontait metalic. In ultima vrema a devenit tot mai pronuntat. Este clar ca volanta, discul sau/si rulmentul de presiune e pe duca. Masina are 190.000 km, trage bine, iar discul nu patineaza. Vibratii in pedala simt foarte usor, la inceputul cursei si asta daca apas foarte incet. La oprirea motorului fara ambreiaj apasat, se aude acel tac-tac, dar nu-mi dau seama daca e unul anormal. Ce se poate intampla mai rau? Trebuie sa remediez urgent problema sau o mai pot duce asa mult si bine? Si fiindca as vrea sa fac o diagnosticare cat mai buna, pentru cei priceputi sau care au avut aceasta problema, atasez un video, mai mult pentru sunet. Multumesc!IMG_2186_003_001_001.avi
  10. Eu am avut o eroare de bec ars, care s-a dovedit a fi de fapt, un fir intrerupt in mansonul ce face legatuta intre caroserie si capacul portbagajului. Din cauza deschiderilor repetate, mai ales la frig, acele fire se mai rup. Bag mana in foc ca ai patit la fel.
  11. ficus

    bme e90

    http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=51049 Incearca cum scrie aici, alegand indicatorul care ti-a dat avertizarea. NU RESETA PLACUTELE DE FRANA decat dupa ce le-ai schimbat efectiv, impreuna cu senzorul. Scuze, acum am vazut ca Alex ti-a spus acelasi lucru.
  12. Gata! Am schimbat si resetat placutele pe spate si avertizarea a disparut. Privind retrospectiv, cred ca acestea au fost cauza, desi la service info, pe fata mai aveam 1900 km, iar pe spate 8000 km.
  13. In putinul timp liber pe care l-am avut astazi si in lipsa de idei, mi-am aruncat o privire si la placutele de pe spate. Desi computerul imi arata ca mai pot merge 8000 km, stupoare: sunt la fel sau chiar mai uzate decat cele de pe fata. Nu-mi vine sa cred ca am fost atat de indolent si m-am orientat numai dupa computer, cand puteam sa-mi mai arunc cate o privire din cand in cand. Maine le execut si pe astea.
  14. Revin. Astazi am schimbat placutele si senzorul, care erau cam terminate. Dupa ce am resetat, imi indica 39000 km. Din pacate, eroarea nu a disparut. Ma gandesc sa inlocuiesc si lichidul de frana, dar am indoieli ca masina stie ca e vechi sau nou. Alte idei?
  15. Hai ca devine comic: scut, saboti frana de mana, cinzeaca cu lichid de frana... Din ce scrie in carte, posibil sa fie ceva pe partea de frana. Cum lichidul este la nivel (si probabil cu acelasi gust), iar placutele foarte uzate, trag concluzia ca acestea trebuie schimbate. Sunt putin debusolat fiindca la check nu am nimic anormal, toate fiind in termen sau interval de km bun. Oricum trebuia sa schimb placutele, asa ca dupa ce o fac ,va tin la curent. Lichidul nu l-am inlocuit pana acum. Poate sa fie a doua cauza probabila. Multumesc! +1 Catalin!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.