Jump to content

yyy

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW M3 E46

yyy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. yyy

    turbo

    Debitmetrul la 525 diesel e60 eu am vazut ca e in partea stanga cand te uiti la motor...acolo e si priza :twoup: Ma insel eu ?Ca la Bavaria au scos priza pentru constatarea functionarii de acolo.....
  2. Abordarea d-nului cand a fost intrebat de autorizatie si pozele service-ului http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=76870 tare indignat :twoup: ca acum am descoperit postarea
  3. Am cumparat caseta si am sunat si la cei de la Trami ,care mi-au spus ca pe partea de hidraulic se repara dar pe partea de cremaliera, nu.La mine cremaliera pocnea asa ca un metal si mi-au confirmat telefonic ca aceasta nu se repara.Cei de la Trami au spus ca se umbla la directie in diferite service-uri si strica si caseta...(capete de bara si alte componente),plus ca am avut o iarna grea si un pic de apa daca intra nu stiu unde poate face o defectiune.Asa a spus domnul de la Trami ,repet iar despre cei de la Calan Hunedoara au spus ca sunt niste profesionisti si lucreaza impreuna.Spuneu ca mereu primesc casete din Bucuresti in care s-a umblat. Ba este obligatoriu sa faca geometria pentru ca odata ce ai tras de volan sa pleci la un alt service sa-ti-o faci strici si alte componente cum a fost la mine szl-ul.Nu ma pricep prea bine la mecanica si nu intru in amanunte,de aceea am scris aici numai ce mi-au spus oameni avizati sa faca afirmatii in domeniul asta.Oricum cred ca sunt aici pe forum persoane care se pricep si stiu mai bine sa argumenteze.
  4. Scuze... s-a dublat postarea. Am dat fuga la d-nul Stoica cu avocata mea pentru ca dansul putea sa spuna cu nu am fost niciodata acolo si am cerut toate actele necesare,apoi m-am infiintat si la Mhs .Cu dovezile de la cele doua service-uri am fost la d-nul stoica care a recunoscut ca sunt probleme la caseta si ca nu are sa-mi dea banii inapoi ca si-a platit chiria.Eu nu am mai vrut sub nici o forma sa las masina acolo si cred ca oricare din voi la fel ati fi procedat.A ramas sa sune in 3-4 zile sa-mi dea banii inapoi.Dupa zeci de telefoane si sms-uri date de sotia mea ,mi-a trimis prin posta 500 ron,urmand sa-mi dea si diferenta pana la 1320 ron.Asta s-a intamplat timp de o luna,dupa care s-a gandit dansul sa nu-mi mai dea nici un ban si sa ma dea in judecata ca i-am trimis sms-uri in care mi-am cerut banii mei si l-am amenintat cu organele competente(RAR si OPC). Acestia oare se mai numesc oameni? In plus a urlat la telefon la sotie si i-a spus ca nu e el vinovat ca ne-am luat noi un jaf de masina.De parca dansul ar fi reparat masini cu 0 km. Nu va mint cu nimic dar cine nu ma crede poate sa verifice service-ul care este o magazie fara rampa sau elevator(cand am dus masina acolo mi-a spus s-o las ca se ocupa el ca toate rampele sunt ocupate...si fiindca eram in mare intarziere ,l-am crezut si a ramas sa vin sa-mi iau masina a doua zi)Este o curte cu mai multe spatii si eu n-am stiut ca el nu are decat magazia aceea fara nici macar o rampa. Din toate acestea si eu sunt vinovat ca nu m-am informat inca de la inceput cum stau lucrurile si am avut incredere. Am vrut sa scriu aici pentru a nu-si mai lua si alti baieti teapa pe care mi-am luat-o eu. Si daca o sa cautati o sa vedeti ca-si face reclama pe multe forumuri auto laudandu-se ca repara casete :twoup: :) :) Daca mai citeste pe acest forum domnul Stoica,as vrea sa-l intreb cum se poare lauda ca repara casete cand dansul nu are autorizatie sa faca asta? Obligatoriu se face geometria cand se pune caseta la loc iar dansul nu are nici macar o rampa . E usor sa pui viata oamenilor in pericol doar ca sa iei bani.Si doar ii spusesem d-nului ca in week-endul ce urma vroiam sa plec din Bucuresti cu copil de 5 luni. Nu am stiut ca nu se poate reconditiona caseta,am aflat ulterior domnule RUMBURAK ca altfel nu mai aveam ce cauta pe strada CALUSEI. Scuze daca am avut greseli de ortografe in cele doua postari dar am scris in graba.Mai sunt si alte detalii dar nu cred ca mai are rost sa va plictisesc cu ele.
  5. RUMBURAK44 se pare ca este chiar domnul Stoica sub acoperire.Deci sa va povestesc eu cum sta treaba ca daca plecam cu masina in perfecta stare de functionate nu eram nebun sa dau banii pe caseta si pompa noi,repet noi. Garantie si proces verbal am primit intradevar dupa ce am venit cu avocat a doua zi pentru ca domnul de acolo mi-a eliberat masina intr-o joi seara dupa ora 20 si cand i-am spus ca vreau garantie mi-a spus ca-l gasesc tot acolo daca am probleme si ca oricum nu-mi poate da ca nu mai e nimeni sa o completeze cu toate ca mai era acolo un baiat care probabil chiar de actele PFA-ului se ocupa. Imediat ce m-am urcat la volan si am luat stanga dreapta de volan s-au auzit niste pocnete de metal in volan la care d-nul Stoica mi-a argumentat ca este aer in hidrauluc si ca in cativa km nu se va mai auzi,ca nu si-a permis sa conduca el masina ca sa iasa areul din hidraulic.L-am atentionat si pe baiatul acela si el a dat din cap ca aude zgomotul. Am plecat,urmand sa ma intorc dupa garantie luni.Spre casa am facut cam 10 km dar in afara ca trosnea volanul,cum am mai scris mai sus,masina nu mai accelera si-mi arata limita de viteza 60,clacsonul nu mai mergea...in fine mai ca imi venea sa ma bat singur ca am lasat masina acolo.Fratilor m-a tinut 8 (opt) zile,mintind in fiecare zi ca masina e gata in cateva ore.La un moment dat,a patra zi parca,m-am dus acolo si l-am rugat sa-mi dea avansul de 600 ron,sa-mi monteze caseta mea defecta si sa-mi dea masina inapoi, dar s-a incapatanat sa o tina acolo ca o va repara.Am plecat gandind ca stie el ce vorbeste si probabil a avut ghinion...ca-mi spunea ca ba au venit piesele care le-a comandat gresit...prima data,a doua oara,ca a schimbat furnizorul si ca au venit tot gresit piesele,apoi ca este un por la o tija nu mai stiu cum se numeste iar in ultima zi a opta,ca este de la pompa si ca in 4-5 ore mi-a montat un chit care a venit din Austria.La pranz am vb cu el si zicea ca e pe la Bavaria sa caute o pompa sa o ia cu imprumut ca sa-mi poata da masina in week-end, iar la ora 18.30 mi-a spus ca mi-a schimbat kitul din pompa, comandat din AUSTRIA.Cu ce draq venea kit-ul ala oameni buni?Zbura si se infigea direct in pompa mea? Dimineata,a doua zi am dat fuga intr-un service autorizat RAR sa vad ce se intampla... si surpriza...cand au desfacut scuturile de pe masina,ne-a pleostit pe toti uleiul din caseta de directie care cursese in scut.Eu seara cand am ridicat masina de la d-nul Stoica nu am vazut ca mai curge si uleiul pentru ca erau montate scuturile...S-a constatat ca zgomotul vine din caseta si uleiul tot de acolo...culoarea spune imediat si nu numai.Am inebunit de nervi,apoi mi-am facut programare si la MHS motors unde si ei au constatat caseta de directie defecta si au scris ca ridic masina pe semnatura pentru ca reprezinta un pericol public. RUMBURAK44 se pare ca este chiar domnul Stoica sub acoperire.Deci sa va povestesc eu cum sta treaba ca daca plecam cu masina in perfecta stare de functionate nu eram nebun sa dau banii pe caseta si pompa noi,repet noi. Garantie si proces verbal am primit intradevar dupa ce am venit cu avocat a doua zi pentru ca domnul de acolo mi-a eliberat masina intr-o joi seara dupa ora 20 si cand i-am spus ca vreau garantie mi-a spus ca-l gasesc tot acolo daca am probleme si ca oricum nu-mi poate da ca nu mai e nimeni sa o completeze cu toate ca mai era acolo un baiat care probabil chiar de actele PFA-ului se ocupa. Imediat ce m-am urcat la volan si am luat stanga dreapta de volan s-au auzit niste pocnete de metal in volan la care d-nul Stoica mi-a argumentat ca este aer in hidrauluc si ca in cativa km nu se va mai auzi,ca nu si-a permis sa conduca el masina ca sa iasa areul din hidraulic.L-am atentionat si pe baiatul acela si el a dat din cap ca aude zgomotul. Am plecat,urmand sa ma intorc dupa garantie luni.Spre casa am facut cam 10 km dar in afara ca trosnea volanul,cum am mai scris mai sus,masina nu mai accelera si-mi arata limita de viteza 60,clacsonul nu mai mergea...in fine mai ca imi venea sa ma bat singur ca am lasat masina acolo.Fratilor m-a tinut 8 (opt) zile,mintind in fiecare zi ca masina e gata in cateva ore.La un moment dat,a patra zi parca,m-am dus acolo si l-am rugat sa-mi dea avansul de 600 ron,sa-mi monteze caseta mea defecta si sa-mi dea masina inapoi, dar s-a incapatanat sa o tina acolo ca o va repara.Am plecat gandind ca stie el ce vorbeste si probabil a avut ghinion...ca-mi spunea ca ba au venit piesele care le-a comandat gresit...prima data,a doua oara,ca a schimbat furnizorul si ca au venit tot gresit piesele,apoi ca este un por la o tija nu mai stiu cum se numeste iar in ultima zi a opta,ca este de la pompa si ca in 4-5 ore mi-a montat un chit care a venit din Austria.La pranz am vb cu el si zicea ca e pe la Bavaria sa caute o pompa sa o ia cu imprumut ca sa-mi poata da masina in week-end, iar la ora 18.30 mi-a spus ca mi-a schimbat kitul din pompa, comandat din AUSTRIA.Cu ce draq venea kit-ul ala oameni buni?Zbura si se infigea direct in pompa mea? Dimineata,a doua zi am dat fuga intr-un service autorizat RAR sa vad ce se intampla... si surpriza...cand au desfacut scuturile de pe masina,ne-a pleostit pe toti uleiul din caseta de directie care cursese in scut.Eu seara cand am ridicat masina de la d-nul Stoica nu am vazut ca mai curge si uleiul pentru ca erau montate scuturile...S-a constatat ca zgomotul vine din caseta si uleiul tot de acolo...culoarea spune imediat si nu numai.Am inebunit de nervi,apoi mi-am facut programare si la MHS motors unde si ei au constatat caseta de directie defecta si au scris ca ridic masina pe semnatura pentru ca reprezinta un pericol public.
  6. yyy

    SZR ce este?

    Cei de la Filaret spuneau ceva de un inel...s-ar putea cumpara si second hand?
  7. Am intrat sa scriu ca nici pompa si nici caseta la e 60 si la alte modele de bmw dupa 2003 nu se repara,conform celor de la hunedoara,singurii autorizati RAR pentru asemenea reparatii.Explicatiile au fost foarte bine subliniate...ei aduc casete si pompe originale la pret foarte bun.Eu am incercat repararea la domnul care s-a oferit mai sus si am plecat tot cu ea defecta dupa ce am achitat 1320 lei si m-am ales si cu alte defectiuni pe care acum ma costa f. mult sa le remediez...adica s-a rupt ceva la szr in incercarea de a repara caseta(a dat-o jos de f multe ori) ca nu mai functioneaza pilotul automat,claxonul,comenzile pe volan si nu se mai ridica masina peste 2000 de ture.Am dus-o cu o problema si am plecat cu ea fara sa o mai pot accelera,cu uleiul din caseta taras si cu un clampanit in volan.Obligatoriu dupa montarea casetei fie ea si reparata se face geometria rotilor.Acolo nu a existat asa ceva.Atentie mare unde mergeti sa reparati...pe mine m-a costat si bani si foarte multi nervi dupa ce domnul m-a amanat timp de 8 zile ca nu reusea normal, sa o repare si invoca tot felul de motive.
  8. yyy

    SZR ce este?

    Am fost la Filaret sa vad ce se intampla cu masina,e 60 d din 2004,fiindca nu mai merge claxonul, comenzile pe volan,pilotul automat si masina nu se mai ridica in ture,adica nu mai accelereaza mai mult de 2000 de ture. :twoup: S-a intamplat in urma schimbarii casetei si a pompei servo,la un alt service.Adica am dus masina cu o problema si am plecat pe poarta service-ului cu defectele de mai sus.Acum cei de la Filaret mi-au spus ca este de la egr,ca asa arata diagnoza apoi mi-au montat un alt egr pe care-l aveau ei acolo si s-a dovedit ca nu e nici de la egr.Au zis apoi ca ar fi de la szr care e stricat rupt...n-am inteles si nu prea stiau mare lucru despre el...spuneau ca trebuie schimbat cu totul.Am lasat masina acolo fiinca acum se tureaza intr-una peste 2000 de ture...vi cu una pleci cu alta...mi-au zis ca vorbim maine la tel...nu stiau acum ce sa-i mai faca :) Ajutati-ma si pe mine cu un sfat ceva... Aveti idee ce este szr-ul asta?Se repara? Ma gandesc ca a fost rupt ceva cand a fost data caseta-pompa data jos...ca pana atunci mergea totul struna. Sunt cu psihicul la pamant din cauza tuturor problemelor intervenite in ultima luna.
  9. Unde se afla in torpedou sigurantele la e 60 din 2004?Langa magazia de cd-uri nu e nimic. Nu mai merge claxonul si comenzile pe volan.Multumesc
  10. La pompa se aude un gajiit sau ca un scartait ca si cum ar freca un cauciuc atunci cand se ia usor de volan stanga dreapta si daca deschizi capota si asculti in dreapta unde e pusa pompa,langa motor se aude foarte bine.La caseta e ca un pocnet sau tacanit parca de metal...offff greu sa redau zgomotele,la mine cand luam mxim se auzea tacanitul ala. Of topic Acum am alta problema...de cand am luat masina din service-ul ala de ziceau ca se repara casete,unde m-au tinut 8 zile si am plecat cu caseta si pompa defecte,masina nu mai accelereaza peste 2000 de ture. parca se taie gazul.Turbina suiera ,egr-ul l-am curatat ieri in service,de la debitmetru am scos priza aia sa vad daca de acolo ar fi dar tot asa.Stiti un topic unde s-a discutat despre asta?Inainte sa o duc acolo fugea de rupea pamantul...acum parca lesina.
  11. Eu am deschis un topic "caseta sau pompa servo" dar inca nu am apucat sa postez rezolvarea. Acolo cineva mi-a spus ca repara pompe si casete.Am tinut masina in service-ul lui, 8 zile,ca ma amana mereu respectivul,am platit 1320 lei si a doua zi am fost in service mare (se auzea tacanitul in volan destul de tare sau clampanit)unde s-a constatat caseta defecta, curgea ulei plus un tacanit la rotirea volanului,si pompa care nu baga presiune. Incerc sa recuperez banii de la individul care a incercat sa repare,neavand autorizatie pentru asa cava(am vazut ulterior) :twoup: Ideea este ca am cumparat caseta noua si pompa noua de la Hunedoara,Calan cu pret foarte mic .Caseta este originala,adusa din Germania iar pompa italieneasca,cea originala fiind dublu la pret.CASETA=3332 ron si 650 ron cu garantie 18 luni.Sunt preturile cele mai mici pe care le-am gasit pe piata. Si altceva.CASETA SI POMPA DE E60 NU SE REPARA tot cei de la calan fac si reconditionari(singurii autorizati RAR) si mi-au explicat foarte bine cum stau lucrurile...cremaliera odata uzata,zimtii tociti nu se pot inlocui. Sper sa va fie de folos.
  12. Multumesc celor care mi-au raspuns. Acum s-a intarit putin si volanul, deci cred ca e de la pompa servo.Nu pierde lichid are full. Dupa ce rezolv scriu de la ce a fost.
  13. Pai astia din service au spus ca e lichid suficient...
  14. Buna ziua! De 2 zile se aude in volan un zgomot tare urat cand iau stanga-dreapta de volan,indiferent daca merg sau stau pe loc,foarte tare...se aude si de afara...un gajait ceva ca si cum as fi ramas fara ulei la servo.Ieri am fost la service si mi-au spus prima data ca ar fi pompa si apoi caseta....uleiul l-au verificat dar nu au suit-o pe rampa ca nu aveau timp si m-au chemat marti...asa ca am ramas cu morcovul vazand ce preturi sunt la respectivele piese. Ma puteti ajuta cu un sfat? De la ce poate fi?Se pot reconditiona? Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.