Jump to content

iceklax

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316 i

iceklax's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut, am si eu aceasi problema ca tine cu racirea, am schimbat n furtune , pompa, garniturura _chiulasa_, daca ai rezovat ceva te rog spune-mi si mie cum si in ce fel, mersi mult!
  2. salutare :-) Masina este un E46 2000 316 1895cm :twoup: deci problema asta mi a mancat viata si banii :) 1.prin 2008 mi -a plesnit vasul de expansiune , - l am schimbat ,dupa care am obsertvat ca pierd apa. 2.am fost mecanic mi a spus ca m problema la pompa de apa - am schimbat pompa de apa , dupa care am observat ca pierd apa din nou 3.am fost din nou la mec mi a spsus ca am un cot in spatele chiloasei care e crapat - la m schimbat si ni nou pierdeam apa 4. intr un final mi a spus ca am granitura arsa si intra apa in uli si asa se evapora - am schimbat garnitura. dupa cam 1500 de km mi sa aprins becul la apa si a inceput sa creasca temperatura :) deja eram un mare pachet de nervi . m a dus la mecanic din nou , mi a spus ca este termostatul de vina ca este blocat si ca mi l da jos sa vada cum merge fara - mi a scos temostatul , si dupa o perioada ..a inceput sa imi creasca tem si sa pierd apa din nou ... dupa aceasta aventura m am enervat maxim si m am dus la un alt mecanic . Acela mi a spus din start ca este granitura de chiloasa arsa pentru ca primu mec nu mi a planat chiloasa . din nou mi am schimbat garnitura ,mi a planat chiloasa , mi am schimbat radiatorul , vasul de expansiune , si ma anunta mecanicul bucuros ca mi a reparat masina :-))) m am dus bucuros sa o iau . Dar acesta mecanic mi a spus ca inca nu mi a pus termostatul deoarece vrea sa vada cum functioneaza fara si sa merg la el dupa cateva miii de km sa imi puna termostatul Mentionez ca toata distractia asta m a costat undeva pe la 1500 e dupa aproximativ 5000 de km mi a crescut apa din nou putin de tot dupa care a revenit , zilele trecute dupa ce am plecat de la serviciu ..aproape de casa mi a crescut din nou .. a parcat si adoua zi de dimineazta am observat ca nu mai aveam apa deloc . deci in acest moment sunt disperat de aceasta problema care mi a mancat si bani si nervi la maxim ... NU STIU ce sa mai fac ... nu am temostat pe masina in acest moment ,, ajuta ti am va rog , am sjuns in situatia in care vreau sa dau masina pentru ca nu reusesc sa o mai scot la capat cu problema asta
  3. pai am mai completat cam cu vreo 200-300 de grame la 1500 de km .. dar am o problema dupa ce opresc masina ..si sta cam toata noaptea ..dim gasesc furtunul supt ca si cum ar fi fara apa deloc ... de la ce sa fie oare >?
  4. imi dadusem seama...dar aici nu e cazul...chiar sunt curios daca ii foloseste userului ceea ce am zis noi deci ..lamuriri ..din cate am inteles de la mecanic nu a planat chiloasa pt ca era perfecta ..iar garnitura era arsa putin .. dar cum va spunea initiall..dupa ce mi a montat garnitura noua am mers vreo 2500 de km ...si cand zic mers adica chiar mers ..problema cu apa a aparut imediat dupa ce mi a pus faina de mustar|( ca sa acopere o mica fisura in cotul care iese din radiator si intra in vasul de expansiune ) <_< ........ fasitul se aude dupa de opresc masina si credeti ma ca habar nu am cum se aude fasitul de la pcv :bashwall: ... ..deci io care nu sunt mecanic ma gandesc ca daca erqa o problema cu garnitura aparea problema asta in cei 2500 de km efectuati pana la mustar :) ... thx Noi discutam aici de dragul discutiei...pai daca ai fisura la sistemul de racire si mecanicul a rezolvat-o cu ingrediente de la bucatarie, atunci ce mai vorbim aici??..o intrebare ...cum a observat mecanicul ca _chiulasa_ este perfecta? a verificat cu facaletul?? :unsure: Iti garantez ca acel fasait este si in timpul mersului motorului....daca fisura nu este mare incearca cu stop leak ...la un 524td din 90 am reusit sa astup fisura cu asa ceva de unde cumopar???
  5. fasiei dp ce opresc motorul ..si mai mult de 2-3 secunde ... si se aude fasitul din partea stanga a motorului ....
  6. imi dadusem seama...dar aici nu e cazul...chiar sunt curios daca ii foloseste userului ceea ce am zis noi deci ..lamuriri ..din cate am inteles de la mecanic nu a planat chiloasa pt ca era perfecta ..iar garnitura era arsa putin .. dar cum va spunea initiall..dupa ce mi a montat garnitura noua am mers vreo 2500 de km ...si cand zic mers adica chiar mers ..problema cu apa a aparut imediat dupa ce mi a pus faina de mustar|( ca sa acopere o mica fisura in cotul care iese din radiator si intra in vasul de expansiune ) <_< ........ fasitul se aude dupa de opresc masina si credeti ma ca habar nu am cum se aude fasitul de la pcv :bashwall: ... ..deci io care nu sunt mecanic ma gandesc ca daca erqa o problema cu garnitura aparea problema asta in cei 2500 de km efectuati pana la mustar :) ... thx
  7. \ pompa de apa e noua , termostatul e dat jos , si aerisiea e oki . o sa incerc sa strang chiloasa . multumesc. sper sa dea rezultyate
  8. deci ..apa pe la buson nu mi pierde , dar apa creste peste 90 , iar furtunul se intarea ffff tare ...innainte sa i schimb busonul ..acum ia m schimbat busonul ..nu se mai intaresete furtunul ..
  9. Se poate... La tine fierbe apa? Strangerea ulterioara nu se practica la aceste tipuri de motor. Daca se respecta ordinea de strangere si se strange in final "la unghi", atunci este in ordine. In cazul unei nerespectari de procedura la remontarea chiulasei si odata cu descoperirea unor vicii de functionare ca urmare a montarii defectuoase (fierbe apa...), se slabeste si se restrange si de obicei se rezolva problema. A fost un caz aici pe forum in care unul din colegi dupa restrangere a rezolvat o problema de crestere anormala a temperaturii. Numai ca o montare gresita nu va avea ca rezultat numai fierbere a lichidului de racire..efectele pot fi si altele.. pai daca las masina pornita pe loc apa creste si aveam presiune in furtun .. ..in mers ..nu am nici o problema ...dar fasaitul sa fie din cauza ca nu a fost stranza cgiloasa ?
  10. Salutare ... Mi am schimbat garnitura de Ch acum vreo luna intre timp am facut vreo 2500 de km ..dar mec nu mi a mai strans chiloasa ...acum am observat ca dp ce opresc masina ...se aude un fasait ..Initial am crezut ca e de la apa ca mi scapa pe undeva ...dar am observat ca se aude de la chiloasa in partea stanga ( cum e capota deschisa ) ... se poate ca daca scapa aer sau nu e stransa bine ghiloasa ...sa fiarba apa ??? Thx
  11. aha.pt un x5 negru.nu imi mai iau masina neagra numai daca o primesc gratis.e ingrozitor de dificila culoarea neagra.mustele vara care le iei in capota nu se iau decat la polish, se matuieste f repede, dupa spalare raman urme f urate daca se scurge apa din oglinzile laterale sau de sub nr din spate....... ai dreptate ..masia neagra e belea ...tre sa o speli la fiecare 2 zile ..in cel mai fericit caz <_<(( as incerca un gri sobolan ...
  12. Hellloo.. Fratilor ..hai sa va spun si io o mica istorioara ...cu masina mea ...inclusiv vasul meu de ex .. Masina E 46 - 1895 i .2000 in Nov mi a crapat vasul exact in locul unde acela (blestemat) ..am schimbat vasul ..dp o perioada am observat ca mi pierde apa ..am vb cu mec care mi a spus ca nu e aerisita cum trebe ..i am facutr aerisirea .pana mea apa la fel ...intr un final mec imi spune ca e chiloasa arsa ...imi schimba garnitura ..cotul acela din spatele chiloasei ..imi scoate termostatul .. schimb pompa de apa ..dupa care intru un final imi spune ca e din cauza busonului ..dp schimbare garniturii de chiloasa ...am mers vreo 2000 - 2500 de km ..in care a fost totul oki ..dp 2000 de km mi sa aprins becul la apa ..si a inceput sa mi creasca temperatura ..am ajuns la el ..unde am sesizat o mica fisura pe cotul care iese din radiator si intra in vas...mec "inteligent " imi pune - faina de mustar - ca sa astupe gaurica ..si a pus destula ....la cateva ore sa ridicat apa din nou ...mentionez ca aveam si presiune mare in furtun ( era exagerat de tare ) acum mi am schimbat busonul cu unul de la dez ... dp ce am schimbat busonul ...nu mai am presiune in furtun ..e oki ...doar ca daca las motorul pornit cateva minute bune pe loc ....se ridica apa ...acum mec imi spune ca e pos sa fie infundat radiatorul si ca nu mai are mersul cum trebuie ..decat in mers cand pompa de apa circula apa mai repede ... sunt disperat mi a iesit par alb in cap de nervi ... <_< aveti vreo ideee ??? sunt din buc ...daca poate cineva sa ma ajute ... thx
  13. da merge ...asta sa mi se opreasaca nu mi se intmpla des ....mi sa mai intmplat acu ceva timp in urma ..... deci nu e ceva obisnuit <_<
  14. hmmmm ... stiu ca atunci cand sati la semafor se opresc si trec in modul intermitent ....dar deja stateam de ceva vreme ...si apoi am mai si mers sa zic vreo 1 km ..si la fel nu misca nimik ...dadeam de maneta in sus jos nik ..... deci nu mergea nici pe viteze superioare:((
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.