BMWClub: SebastianLR - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
94 (0.02 per day)
Most Active In:
Tuning (48 posts)
Joined:
03-June 06
Profile Views:
1987
Last Active:
User is offline Private
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Începător
Age:
46 years old
Birthday:
March 4, 1972
Gender:
Male Male
Location:
BUCURESTI

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
SUBARU IMPREZA WRX STI

Latest Visitors

Posts I've Made

  1. In Topic: Filtru particule

    22 March 2018 - 10:23

    View Postarabu09, on 22 March 2018 - 08:53, said:

    Metehnele raman la ei, poluarea si incalzirea e globala, tu mergi cu 1.0l/hibrid sau electrica, el merge cu 5.7l(araboiu) tu te chinui sa scoti energie verde pe el il doare la basca si asa mai departe
    Ce sa mai strice in desert?


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

    Ai facut vreodata un test real cu un model hibrid sa vezi cat consuma real si cat ai autonomie electrica?

    View PostM Stefan, on 22 March 2018 - 10:10, said:

    Nu stiu daca araboiu polueaza cu atatea deseuri menajere ca oamenii astia destepti.
    Sclavu modern si "liber" este mai productiv ca unul batut cu biciu. Asta face bani mai multi, dar nu pentru sclav. Plus ca este o metoda primitiva de sclavie.
    De la bani si obsesia lor oamenii mint, omoara, mananca rahat etc

    Lucrand cu legea si avand de implementat masuri stiu ca aceste legi sunt elaborate in principal pentru interesul celor mari, care ajung acolo.... cum ajung.
    Acuma in tarisoara noastra anumiti domni vor sa mai ia din banii contribuabililor si sa si-i insumeasca, pentru ca au fost inchisi (dupa ce a furat, iar banii nu s-au recuperat) in conditii normale ale puscariilor, date de bugetul pe care statu il aloca acestora din cauza deficitului de bani, o parte a lipsei este si din partea coruptilor(care fac legi), a lipsei infrastructurii(pe unde mergem noi cu bestiile noastre:) ) samd.

    Dar on-topic.
    Legea trebuie respectata, astfel intrii in lipsa de legalitate:).


    Foarte adevarat.
    Daca esti jurist te rog sa comunici exact legea, articolul si paragraful care incrimineaza in mod expres anularea DPF. Exact acest aspect si care este masura coercitiva care se poate aplica legal, desigur daca exista.


    @ Bala nu vreau sa fac o polemica cu tine pentru ca nu e corect si nici frumos.
    Asa cum in penal flagrantul este mama probelor si in sectorul nostru valorile testarilor sunt irefutabile.
    Nu stiu care e pregatirea ta si in ce domeniu activezi, poate chiar te pricepi dar in zonele tehnice si juridice nu faci decat sa iti dai cu parerea ca o baba la piata despre ...
    Am sa incerc sa ignor posturile tale pentru ca te comporti ca si cum ai avea creierul spalat si din pacate nu esti singurul care gandeste asa.
    Esti atat de las incat nici macar nu vrei sa porti o discutie tehnica.
    Te-am intrebat ce masina ai, dar nu mai conteaza pentru ca imi pierd tipul sa iti dau tie raspunsuri, oricum o ti pe a ta n-accepti realitatea. :popcorn:

    View Postyva76, on 14 March 2018 - 10:59, said:

    Salut , am un E90 2007 si de curand imi arata ca s-a dus valabilitatea filtrului de particule pe info service si un -500km in meniul principal. Intrebarea mea este: daca pot sa mai merg asa (masina merge ok , nu are nici o problema )..sau cat credeti ca mai pot merge asa?

    Ai rezolvat problema?
    Cum ai procedat?
    Cat a costat?
  2. In Topic: Filtru particule

    22 March 2018 - 05:07

    View PostBala, on 21 March 2018 - 21:56, said:

    Daca in 2018 consideri ca un om proiecteaza o masina, e clar. Sau poate voi va ocupati de dinastea:https://www.buydirect4u.co.uk/wpcms/wp-content/uploads/2015/09/Bentley-Kids-Red-Racing-Go-Kart.jpgAcum inteleg ca astia de la BMW sunt praf. Ei pun saracii dpf cand se poate mai bine fara. Si e si mai sigur pt motor fara. Si perfomante mai bune. Banui ca si consum mai mic, ca doar avantaje pe toata linia. Pffff. Ca sa nu o mai dam dupa cires: este ilegal sa scoti DPF. Forumul nu promoveaza carpeli. Daca vrei sa intelegi, bine. Daca nu, asta e.Si in incheiere: Nu toti sunt "raceri" cu diesel. Si nici fani de masini "tzipla boss", "full", "dpf off","EGR off", soft stage 106 sau alte vrajeli romanesti. Unii isi cumpara masina noua, apreciaza un aer curat, o masina moderna, curata, sigura, o repara la reprezentanta, garantie etc. Lasa-ne cu invetii de garaj.

    Doar cineva care are un numar de neuroni demni de plictiseala poate incerca sa duca o astfel de discutie in derizoriu. Doar un prost recurge la jigniri si chestiuni peiorative...
    Te-am intrebat ce masina ai.


    View PostTavicu, on 21 March 2018 - 23:03, said:

    Topicu asta a luat-o intr-o directie gresita ... :))


    Absolut, pentru ca foarte multi in loc sa mearga pe o zona tehnica ...
    O discutie tehnica si argumentata ar fi fost folositoare.


    View Postpetreop, on 21 March 2018 - 23:04, said:

    hai, ca ma bag si eu in vorba...voi va contraziceti aici de mama-focului pentru un amarat de dpf-offsi conducatorii nostrii (alesi de noi prin vot democratic) din 4 in 4 anidefriseaza padurile tarii in lung si-n lat si o mai si dau strainilor pe o nimica-toata (pe tara, pe mama ei de tara) !!! ciudat nu ???pe ei nu-i intereseaza sa aibe o tara curata si nepoluata si pe voi va doare de euro3, euro4, euro5, etc...oameni buni, treziti-va !!!nu vedeti penibilul situatiei ?seara buna !


    Sigur, asa este mai mult decat atat se pare ca chestiunea cu padurile a fost apana jul celor din UDMR.

    View Postmatose, on 21 March 2018 - 22:15, said:

    De cand ai venit pe forumul asta invii toate threadurile de chiptuning si te bagi in seama pe unde poti. Ai ramas fara clienti si ai iesit la pescuit? Ar fi frumos sa ai respect pentru acest forum si sa contribui mai mult cu sfaturi inainte sa-ti promovezi afacerea. Te asigur ca multi care posteaza pe aici isi castiga painea din acest domeniu dar nu-i vezi promovandu-se in fiecare post :)!


    Foarte bine fac. Scriu unde cred ca am ceva de spus, indiferent ca iti place sau nu tie. Nu te obliga nimeni sa-mi citesti posturile si daca ai sa urmaresti pagina de facebbook a firmei ai sa vezi ce si cat avem de lucru pentru ca postez maisnile mai interesante periodic.
    Nu ma intereseaza ce fac altii si nici cum interpretezi posturile mele, iar daca ai sa observi nu am chemat pe nimeni la noi la Racing Code sa ii fac ceva in mod expres la masina.
    Dupa mintea ta cine ai vrea sa vorbeasca unul care a citit pe net cateva randuri sau cineva care choar este in domeniu si are ceva concret de spus?
  3. In Topic: Filtru particule

    21 March 2018 - 21:38

    View PostAll, on 21 March 2018 - 20:41, said:

    Sunt sigur ca esti cel putin doctor inginer in domeniul auto, mai ales avand in vedere ca nu stii sa scrii cu doi de "i" si nu nimeresti unde sa pui o amarata de virgula :goodjob: :goodjob:
    .
    Ontopic: DPF-ul are un rol foarte important si particulele emise de motoarele diesel sunt o mare problema, fiind cancerigene. Dar asa suntem noi o tara de manelisti si muritori de foame cu Bmw care se imprumuta pentru Bmw-uri cu 400k km si se inchina cu doua maini la orice reparatie care depaseste 150 lei.


    Da, sunt inginer, intamplator sunt doctor legat de domeniul auto si tot lafel de real este faptul ca mananc litere si fac greseli de scris.
    Sa inteleg ca te propui sa ma meditezi la gramatica?
    Cu toate greselile de scriere pe care mi le asum, sper ca ideile mele au fost clare si nu am facut sa se inteleaga diferit.
    Lafel te-ai fi comportat daca acum ceva timp inante de scandalul noxelor la VW as fi facut referire la faptul ca noxele nu sunt respectate intocmai celor declarate de producator.
    Spre deosebire de tine eu garantez pentru faptul ca nu am creierul spalat si nu iau totul de-a gata, judec folosind informatii reale, valori corect relevate, intr-o logica corecta, in cunostinta de cauza.

    Am sa te rog sa ma ajuti sa evocam ceva.
    Poti sa-mi spui ce masina ai?
  4. In Topic: Filtru particule

    21 March 2018 - 20:18

    In momentul in care partenerul nostru e gata de vanzare o sa primiti de veste.
    Injectia cu uree e o solutie mai buna dar o sa vedeti ca se poate si mai bine.
  5. In Topic: Filtru particule

    21 March 2018 - 19:35

    View Postdorubimotoru, on 21 March 2018 - 18:11, said:

    Ca tot avem temperaturile astea acum afara eu propun fanilor DPF off urmatorul experiment : 5 minute cu nasul la 20 de centimetri de esapamentul unui pompe-duse .Eu vin cu masina si premiul.Masina este un Golf 5 cu 250k km si distributie schimbata.Premiul 500 euro.Pentru fiecare minut in plus se adauga 100 euro.Temperatura exterioara nu trebuie sa fie mai mare de 0 grade si la fiecare minut se accelereaza scurt pana la 4000/ture.


    Nu te opreste nimeni sa incerci cand maisna face autoregenearare.
    Totusi astfel de idei sunt de domeniul nazist si nu cred ca au ce cauta pe forumul asta chiar daca gazduieste o marca germana.
    In acest moment lucram la o colaborare in vederea scoarii si comercializarii in piata libera a unui sistem antipoluant care duce nivelul de noxe la un nivel mult inferior celei mai pretentioase testari de emisii poluante. Dar nu e momentul de a discuta despre asta prea mult dar sunt curios daca producatorii vor renunta la avantajele economice al eliminarii DPF din fabricatie cand folosim un dispozitiv care nu depaseste in mod curent 250 euro.

    DPF clasic este o solutie veche, depasita si falsa.

    View Postbimmer90f30, on 21 March 2018 - 18:38, said:

    Eu sunt pentru mai putina poluare daca se poate!
    Desigur ca, cei mai multi nu vom intelege ca se merita efortul (fara melodrame, merita lasata in urma o lume mai buna!) si ca daca vorbim de performanta nu vorbim neaparat de putere mai mare ci de mult mai multe alte aspecte care implica si poluarea sau nepoluarea.


    Si eu sunt pentru nepoluare, doar ca unii vorbesc despre ce cred ei ca este realitatea. Sa masoare sa stea sa vada adevarul sa faca statistici, calcule si apoi vedem daca mai sar asa sau isi dau seama ca au fost bagati precum oile pe topogan.
    Se pot face si maisni de curse care sa nu exagereze cu poluarea.

    View PostOPaul, on 21 March 2018 - 18:31, said:

    Este foarte logic ca un motor fara acel filtru (care pana la urma opune o oarecare rezistanta gazelor din admisie) o sa aiba performate mai mari la acelasi consum sau un consum mai mic la aceleasi performate. Este foarte logic si nu ai nevoie de o pregatire specializata in domeniul auto pentru a intelege asta , doar niste cunostinte elementare de fizica si termodinamica.
    In cat timp iti eliberezi aerul din plamani pe gura si in cat timp iti eliberezi aerul daca ai un pai in gura ? Daca vrei sa il eliberezi in acelasi timp cu un pai in gura trebuie sa depui un efort mai mare (aici apar pierderile , de putere sau de consum , depinde ce alegi asa o sa programezi si ECU-ul).
    Pana la urma orice anexa de pe motor opune o rezistenta si necesita mai multa energie: alternator , clima , pompa servo , pompa apa , o opturare in admisie, etc , toate contribuie la un consum mai mare de energie (motorina).
    Asta este o discutie despre mecanica si de eficenta , fara sa ne legam si de poluare , gaze de sera si alte funingini unde apare si factorul uman si civic.
    Lumea asta functioneaza dupa niste reguli pe care le descoperim zilnic si inca nu exista ''perpetuum mobile''

    Foarte corect si adevarat , iar referitor la incalzirea globala sa intelegem cat ardem si ce caldura degajam sa curatam filtrul si sa aruncam mizeria pe jos. Asta periodic.

Friends

Comments

SebastianLR has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro