Jump to content

t0x

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

t0x's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. eu mi-am pus Borla aici la pantelimon, intr-adevar nu e BMW, ci pe opel, au lucrat foarte elegant si nu am absolut nici o problema. Singura vibratie care o am este la viteze mari si la schimbat viteze brutal, pentru ca atunci cand am dat catalizatorul jos,am pus tzeava, iar asta atinge de suport (logic ca e mai usoara ca si catalizatorul, deci tampoanele masinii nu stau foarte stranse, flambeaza prinderile). Unele masini au 2 sonde lambda, dar NUMAI cele de la euro 3 incoace. au o sonda inainte de catalizator si una dupa.
  2. va salut un prieten de-al meu a busit un urs, 325 e30 din 86 a facut rost de 2 faruri identice, de pe 525, numa ca faza scurta are lupa, iar pe ele sunt montate kituri de xenon originale. becul ca sa il dai jos trebuie sa desfaci toata oglinda care e prinsa in 3 suruburi cu niste ghidaje, iar in spate unde in mod normal la un far clasic scoti becul, are o chestie lipita pe care scrie bosch, din care pleaca un manunchi de fire sigilat , intr-o alta chestie mare capsulata pe care scrie bosch, iar din aceasta din urma iese alt manunchi sigilat de fire cu o mufa clasica nemteasca de 15 pini, cum este aia care intra in ECU-u computerului (evident mai mica). Are cineva o schema electrica ceva, ca sa pot pune in functiune farul ? pozitia este alimentata tot prin mufa aceasta. PS: revin, am desfacut manunchiul cu mufa mare si are o gramada de fire, cateva galbene si mai multe verzi, 2 rosii unu negru,si inca cateva mai mici. am scos lupa cu totul, se pare ca nu poti sa scoti becul, e ceva foarte ciudat, am reusit sa scot tot ansamblul de pe far, adica tot ce e in spatele geamului. mai are cineva pe masina asa ceva, cu mufa cu 15 pini ? ma intereseaza care este masa, plusul pt faza scurta si pt pozitii, restul firelor chiar nu stiu la ce folosesc
  3. interesant, eu am gasit pe net la 149E fara transport, set de 4 amortizoare si 4 arcuri pt calibra. Din pacate n-am BMW :) Tu de unde le-ai luat p-astea koni la 8 mil ? ma intereseaza. Scuze pt offtopic :blink:
  4. t0x

    imi place...

    dap. B38ZEU..vine pe la rond la stadionu national cand e cald afara... dar nu dau bine deloc pe masina, zici ca e un melc cu spatele care beleste coarnele uite ce amgasit eu la 120E
  5. S-a rezolvat , merci. Nu mergeau combinatiile care mi s-au spus aici, si nici ce am gasit eu pe net. Omu s-a dus la nemtzi intr-un service, a costat 50E dar pe langa setarea OBC-ului in engleza, au mai verificat una alta pe la masina 520D din 2001, OBC, climatronic, PDC,ASC, xenon. Masina e cam full. Fara piele. 14500E cu tot cu taxe.
  6. Aha merci. Pai se poate pune pe English UK dar am impresia ca si aia sunt cu miles , sau nu ? ok, sper sa mai raspunda cineva, merci mult pt ajutor
  7. sa caut pe net cum arata un bord de e39. ala e in germania si e bezna omu la chestiile astea, ii zic prin telefon. Poti sa`mi spui procedura completa care trebuie urmata ? merci
  8. tot n-am reusit :blink: am facut chestiile alea acolo, si fac browse prin test nr 01 02 si tot asa. si la testu 10 zice land 00D
  9. aha merci frumos, ma documentez pe site-u ala. Dadusem un search aici si nu am gasit, d-aia am deschis un topic nou
  10. Un prieten e in Germania acum, si-a gasit un BMW 520D din 2001, iar limba computerului de bord e , evident germana. M-a sunat sa ma intrebe daca se poate pune in engleza, ca sa stie daca ia masina sau nu. Voi stiti ceva , e vreo combinatie magnifica de butoane care seteaza limba? Sau trebuie o programare la Bavaria, care probabil va costa cateva sute de euro ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.