Jump to content

euadicabobo

Members
  • Posts

    225
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    euadicabobo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta,MĂźnchen

Previous Fields

  • Masina
    525 tds e34 / 318tds e36/ 318d e46/ 523i e39

euadicabobo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Ca si fost posesor de 316 si 318 ar trebui sa te bazezi pe o masina "in toate mintile" indiferent daca e 316 sau 318,diferenta la consum nu prea exista,la taxe aceeasi poveste iar la intretinere nici atat.Diferenta in putere nu e fenomenala,asta se simte de la 318is in sus,cum zicea si un coleg mai sus ar trebui sa te orientezi catre o varianta dupa 95,pe principiu ca o masina cu cat e mai noua e mai buna! Tot ce pot sa spun e spor la cautari indiferent daca o cauti in RO sau DE...ai sa ai o sarcina mai dificila
  2. Nu stiu daca are vreo relevanta dar ai putea verifica si distributia sa nu fie sarita putin,am la servici un papuc diesel si patise treaba asta,nu se simtea nimic, nu batea nimic, nu se auzea absolut nimic..doar ca scotea fum la greu,dupa ce au tras baietii distributia la punct scotea fum in limita acceptabilului
  3. Nu prea inteleg logica de ce nu ar fi valabile numerele daca polita de asigurare e valabila in tara respectiva!
  4. Incearca sa schimbi tipul de blanc,cum a spus si colegul!
  5. Toata distractia te costa in jur de 200 E(cu tot cu impozit),te sfatuiesc sa platesti in leva,sa nu te arda prea tare la cursul de schimb. Daca vrei sa cumperi o masina gata inscrisa acolo ai grija la acte,sa fie toate,sa iti faca contract de V-C si sa iti faca proprietarul bulgar procura pe numele tau.
  6. Nu cred ca este unul singur pentru ca la mine se aprinde ala din dreapta nu din stanga,dar verific,si revin sa nu spun prostii,si imi amintesc ca se aprindeau candva amandoua
  7. Sa fie si la mine aceeasi problema?La mine se aprinde doar un singur stop de ceata(tot la E46),am verificat sigurantele si sunt ok,pe tester nu da nimic Am sa verific sa nu fie firele intrerupte,la varianta asta nu m-am gandit,ma gandeam sa nu fie vreo masa in regula.
  8. Sa stii ca multe lucruri s-au schimbat in bine in ceea ce priveste itp-ul si asigurarea acolo,teapa nu prea mai merge. Acum o luna am fost sa imi reinnoiesc actele si am vazut masina respinsa pentru ca avea nitul de la numarul din spate rupt,asigurarea nu se mai face cu indigo ci pe calculator,masinile chiar intra fizic in garaj la controlat, as indrazni sa spun ca cel putin unde am fost eu nu prea e diferenta intre itp-ul din RO
  9. Eu nu ma simt victorios ca insel statu,cred ca ai inteles gresit, nu cred ca ar trebui sa fiu obligat sa fac asta. @d-rive:te asigur ca tot ce am scris nu vine de la mine,vin de la oameni cu care am discutat la modul general si din cele 50 de pagini din urma.
  10. Teoretic solutii exista pentru rezolvarea acestei "probleme",numai ca nu cred ca se vor aplica la noi...ever. Dupa cum vad eu situatia, adevaratele problemele sunt : 1. Invidia,"de ce sa platesc numai eu la stat sa plateasca si melteanu ala texan,care a fortat azi semaforul si era sa ...... nu mai stea la semafor a 10 oara" din ciclu sa moara si capra vecinului 2. Frica si ura pentru ceva ce este diferit fata de restu',"Uita-l pa texanu ala, nenorocitul dracu',cum a trecut la semafor daca ma lovea..ii rupeam ficatii in el " 3. Grandomania stupida,"Ai masina inscrisa in Texas...dai foc in p..a mea la cazanu ala cu 4 roti, si vii sa stai de vorba cu mine cand iti cumperi masina adevarata, ca a mea inscrisa unde trebuie ... in Romania" Abia cand nu vor mai exista aceste probleme in mintea fiecaruia dintre noi,vom putea avea pretentii la altii sa isi inscrie propriile masini unde consideram noi ca e bine...pana atunci nu cred ca va trece nici o lege care sa interzica acest fenomen.
  11. +1 Eu am spus exact acelasi lucru cu multe pagini in urma. Este imposibil ca numarul cascadorilor cu numere de Bg sa fie mai mare decat cel al cascadorilor cu numere de RO,prin simplu fapt ca traim in RO si la urma urmei taxe mari si aberante, etc....tot vor fi mult mai multe masini inscrise in RO. Parca citeam in minunatul articol prin care se anunta minunatul proiect de lege anti masini inscrise in alte tari care circula pe teritoriul Romaniei,ca de fapt circula in RO vreo 40,000 de masini inscrise in alte tari din care jumate sunt inscrise in Bg,deci un procent foarte mic.Daca toti cei 20,000 de posesori cu masini bulgaresti ar face cascadorii in trafic ,tot ar fi mult mai putini decat cei cu masini inscrise in RO. P.S.:Parerea mea personala este ca sunt mai mult de 20,000 de masini inscrise in BG care circula in Romania dar nicidecum 1 din 10 raportat la nivel de tara!
  12. Pai ai nevoie de la vechiul proprietar de carte mare, de talon si de asigurare.Tot vechiul proprietar ar trebui sa te puna in legatura cu bulgarul pentru procura(care are pret variabil in functie de pretentiile bulgarului 50-100E).Contractul de V-C se face normal in RO,iar tu ar trebui sa ramai si cu contactul de V-C de la bulgar la vechiul proprietar inclusiv procura acestuia. Daca faci toate astea esti in perfecta regula!
  13. De ce sa tina doar atat,masina mea are 230.000 km cu turbina originala, si nu vad sa dea semne de deces. Parerea mea e ca daca o intretii cum trebuie(ulei, filtre etc) te tine mult mai mult. Am peste 120.000 km facuti cu bmw-uri turbo si nu am avut probleme niciodata cu turbina
  14. Posibil sa fie duse tampoanele cutiei!Incearca sa le verifici!
  15. Rain, generalizand mi-a dorit mie un mare "bine", si eu raspuns in aceeasi maniera!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.