Jump to content

aurelrico

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.clubcaractere.ro
  • Yahoo
    aurel_rico@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Interests
    music,V8 engines,muscle cars,oldtimers,big tits,racing cars properly made,...gasoline

Previous Fields

  • Masina
    BMW 1602 E10 1971. E30 cabriolet 1987

aurelrico's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Honey, in primul rand cand postezi ceva ai obligatia morala de a-ti verifica si corecta ortografia,e rusinos daca n-o faci,te obliga locul in care esti,respectiv bmwclub si modele retro. No offense! Raspunsul la intrebarea ta este simplu ; 30 de ani de la data fabricatiei este regula ca un autovehicul sa fie considerat de epoca . Trebuie doar sa cauti in istoria BMW ce modele se fabricau pe atunci, adica ; NK1500-2000 , E9 CS (coupe superb) , E10 1502-2002 , E21 (rechinu') si cam atat. Bafta!
  2. Salut, MEN , masina e deosebit de frumoasa, iar din poze vad ca arata foarte bine, roti,interior, motor,overall look...Bravo ai un bijou f.f. frumos!. ( Nu te stresa foarte tare cu serpii si alte modificari, pentru ca sunt costisitoare si rezultatele nu sunt spectaculoase). Te rog sa ne tii la curent, cu bijuteria. Respekt, rico
  3. [desi am masina de 8 ani.inca nu stiu daca 2000 tilux ul meu este tot e 10....cica ar fi alt cod tu ai idee:PP ai gasit pe undeva ceva documentatii??] Salut, Cred ca codul este E121 , nu stiu daca am voie sa postez link-uri sa te edifici, dar am niste poze. http://img827.imageshack.us/g/bmw2000tiie1211966.jpg/
  4. Bravo!, stii cum se spune ca speranta moare ultima. O parere personala, seria CS impreuna cu 507-le sunt in top zece, cele mai frumoase masini ever. Punkt. Inca o dovada ca "Deutschland Ăźber alles". Fara comentarii inutile, va rog! . Cu deosebit respect, Rico E10 1600-2
  5. Salut, Iti doresc inainte de toate sa tratezi cu respectul cuvenit,masina, adica sa-ti stabilesti o schema de lucru care poate incepe cu revizie la motor, apoi lichide (benzina ,ulei,apa),spalat carburator,baie ulei,radiator, verificata pompa de apa (MEGAIMPORTANT),gresat rulmenti roti, ulei cutie viteze si grup spate, instalatie electrica,(carbuni si bucsi noi la alternator),cureaua de alternator care costa nimic si se gaseste. Fineturi, ca reglare joc tacheti sau avans se pot face dupa, la fel si caroseria. Daca ai ceva banuti,cel mai bine ar fi ca prima data sa incepi cu caroseria, sa o dezechipezi complet si sa o trimiti la vopsit. Foarte important !!! ai mare grija o la tot ce inseamna cheder de cauciuc,incearca sa nu demontezi parbrizul si luneta,pentru ca le poti arunca dupa aia, si costa in general cam 100 euro buc. Ma opresc si astep sa ne transmiti reactia celor din jur atunci cand o parchezi intr-un loc public. Merita,crede-ma... http://img841.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img841/6565/dsc04542hu.jpg&via=mupload Aurel BMW E10 1602
  6. Salut, Bine ai venit in clubul masinilor clasice, care cu ani in urma au scris istorie. Felicitari pentru masina,un model frumos ,deosebit si un pic mai rar pe la noi. Modelul se cheama 2000 NK (Neue Klasse), cilindree 1800cc,carburator simplu corp ,vertical Solex 40 PDSI, pompa de benzina mecanica,etc... MI-as permite sa-ti fac o sugestie in legatura cu piesele pe care le inlocuiesti; incearca sa nu arunci nimic,pentru ca,probabil,multe repere sunt originale,fapt care o sa-ti foloseasca atunci cand vrei sa inlocuiesti ceva. Este mult mai usor sa cauti dupa codul original al piesei pe care vrei sa o schimbi, decat dupa anul de fabricatie sau seria masinii. Trebuie sa-ti notezi,din talon,modelul si anul de fabricatie,cu piese te poate ajuta Adrian Panea, este din Craiova,foarte serios de altfel,(adresa mail- paneaadrian@yahoo.com ,tel-0756044564) .Trimite un mail la ;"Andreas.Harz@partner.bmw.de" si o sa poti afla ceva date despre masina. Concret, eu am intrebat, in engleza ,ce date are despre masina mea,adica i-am trimis seria de caroserie si raspunsul a fost ; Dear Mr Oprisan, Thank you for your email. The BMW 1600-2 VIN 2664892 was manufactured on November 30th, 1970 and delivered on December 29th, 1970 to Romania. The original colour was Chamonix, paint code 085. There is no difference between 1600-2 and 1602 because both are only different designations for the same type. We hope, this is helpful for you. Yours sincerely, BMW Group Andreas Harz Mobile Tradition Group Archives / ST-1 General Archive Services 80788 MĂźnchen Phone: +49 89 382-68281 Fax: +49 89 382-24765 mailto: andreas.harz@partner.bmw.de http://www.bmw-grouparchives.de Da o geana si pe cele doua linkuri de mai jos; http://www.bmw2002faq.com/component/option,com_forum/Itemid,0/page,viewforum/f,19/ http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_New_Class In incheiere imi mai permit un sfat, inainte sa pornesti masina ,vezi ca ai piulite lipsa la galeria de admisie, cumpara niste solutie de curatat carburatorul si un kit de schimb pentru pompa de benzina (gasesti in comert,pompa este 90% identica cu cea de Dacie si kitul costa 7 lei, incearca sa cureti rezervorul, si sa schimbi bujiile (sunt ieftine si se gasesc peste tot). Cel mai bine ar fi sa ceri sfatul unui mecanic (bun prieten cu tine,ar fi de preferat),pentru ca toata rutina asta o sa te ajute sa nu-ti faci nervi mai tarziu. Cu stima, Aurel BMW E10 1602
  7. Nu am filmulete, pentru ca in iunie la Teliu (Brasov), abia sosise in Romania. Nici nu stiu, de fapt daca o sa alerge cineva cu ea, pentru ca masina este noua. Banuiesc ca o sa fie expusa pe la vreo reprezentanta BMW la capitolul ''Asa da" !. Discutam depre 2002-ul E10. Respect, Aurel
  8. Imi pare rau pentru calitatea pozelor, am un telefon de kkt, dar promit un photo session cu un aparat profi, asta , bineinteles daca propietarul este de acord. O sa incerc si ceva detalii, interior, detalii,under the car, dar credeti-ma pe cuvant, 2002-ul te lasa fara aer. Alpina era mai obosita(dar superba), pentru ca inca alearga la curse dar o sa intre si ea intr-un proces de restaurare si o sa o vedeti ,probabil de la anu' la viteza in coasta in campionatul Romaniei unde exista o clasa speciala de vehicule istorice ,Grupa I ( i de la Ion),unde alearga acum ; Alpine Renault A 110,multumim Horia Popescu, Porsche 911T Ganescu Costin Opel Rekord 1900 Stoian Ion Cristian Fiat 128 Rally Matei Valentin Lancia Fulvia Popescu Tariceanu Calin http://www.autorally.ro/index.cfm/page/vtm...ultate_cnr.html Imi cer scuze anticipat moderatorilor forumului,nu stiu daca am voie sa postez link-uri cu adresele unor site-uri. Aurel
  9. Din ciclul "Ce mai gasim prin Romania", va prezint ceva bunaciuni, cu ar fi ; 1- Alpina A1,motor M10B20, 1990cc,230 HP (125 HP serie),race spec,adica limited slip diff. 3.89-1,5 speed gbox,rapoarte scurte (hillclimb spec),300 degrees camshaft, 9,5:1 raport compresie , caroserie intarita,rollbar omologat,suporti motor-cutie teflon,brate uniball,esapament 75mm . . . http://www.freeimagehosting.net/uploads/535442daad.jpg http://www.freeimagehosting.net/uploads/535442daad.jpg 2- BMW 2002 Tii, 2,3 l 6 flat (CS engine),restaurat complet in Germania, totul brand new,Recaro ,5speed,rollbar . . ., suuupeerbb. http://img37.imageshack.us/gal.php?g=bmw200tii23l6flat.jpg 3-BMW 850 CSI brand new http://img408.imageshack.us/gal.php?g=bmw8...iindividual.jpg 4- BMW Z8 http://img688.imageshack.us/gal.php?g=z8brandnew1.jpg Enjoy ! Aurel
  10. Alpina A1 http://www.freeimagehosting.net/uploads/535442daad.jpg http://www.freeimagehosting.net/uploads/535442daad.jpg
  11. Nu merge,chief, am incercat. Diferenta o face melcul de la axa cu came, pentru ca axa de E30 se invarte invers si asta inseamna ca platoul de avans de la delcou ramane blocat, plus ca din cauza canalului de ungere de pe axul delcoului imi impinge uleiul in sus adica spre platoul de avans. Imi trebuie neaparat o _chiulasa_ de M10 pana in '76,pentru ca doar aia are axul cu came ca a mea,dupa '76 toate sunt invers. In poza cu schema distribuitorului poti sa vezi ca, cama care deschide platina este foarte uzata si nu mai da scanteia care trebuie, de aceea cautam un delco second. Pun si o poza atas ca sa ma crezi ca am incercat. Multumesc frumos !. Aurel Da, nu pot sa pun poze nu stiu din ce motiv. Daca vrei da-mi o adresa de mail, ceva. Vorbim
  12. Salut, Poti sa ma ajuti, te rog sa-mi gasesc un kit de aprindere (pertronix) pentru delco-ul meu. Am intrat pe site la pertronix dar nu am inteles nimic. Codul OEM al delco-ului este 0 231 115 072 (Delcou platina). Am incercat sa gasesc altul sau sa-l repar pe al meu dar nu s-a putut. Pe de alta parte nu vreau nici sa dau o avere pe un delco,adica cel mai ieftin costa 370 euro fara transport. Multumesc din suflet pentru tot ajutorul care m-i l-ai oferit pana acum . BMW 1602, year nov 1970 Aurel Salut, Ai cumva un delco-u cod OEM 0 231 115 072 (Delcou platina), BMW 1602 nov 1970. Multumesc !
  13. Pentru ce tip, daca esti amabil. Poate si ceva poze,please!.
  14. Selfservice&care, adica un garaj imprumutat,un mecanic exceptional + scule. Motorul l-am refacut complet la Oradea,bucsat,hornuit,pistoane,culbutori,semeringuri,pompa de apa noua...etc. Interiorul a fost refacut complet si pastrat designul original al cusaturilor, in piele biciolora (rosu si crem) si mocheta noua (multumesc nea'Mitica) Caroseria o sa intre in curand iarasi in lucru, dar de data asta fara chit,deoarece planuiesc sa-i schimb aripile fata-spate si alte elemente de caroserie ,noi. O sa primeasca si aprindere electronica, asta asa ca sa scap de platini.Rotile sunt un model deosebit de Alpina (7Jx15H2ET12),spun asta pentru ca sunt singurele care le-am vazut in finisare nichelata,superbe si foarte putin atinse. Roti de iarna am tot Alpina ,dar pe 13''. Curios este faptul ca masina era foarte putin ruginita ,acum patru ani cand m-am apucat de ea,adica in zona picioarelor. Fostul propietar a folosit-o timp de 12 ani (1994-2006),fara sa-i faca ABSOLUT nimic,masina cumparand-o de la o ambasada,deci era in stare perfecta de functionare. Are de altfel o poveste tare frumoasa (masina),pentru ca a fost fabricata in 1970 nov., cu un interior personalizat si livrata in Romania in 1971. Pe vremea aceea nefiind reprezentante BMW in Romania, masina avea un mecanic si cate un schimb de piese,multe dintre aceste piese le-am primit si eu o data cu masina. M-a cam luat valul,dar da, o iubesc pentru ca este ceva deosebit pentru mine si cred ca asta conteaza cel mai mult. Multumesc , Aurel BMW E10 1600-2 1970
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.