Jump to content

V8Li

Members
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 Cd

V8Li's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. La modelul asta asa s-a si intamplat ca aveau alt designer
  2. V8Li

    Sfat BMW e36

    L-as fi dat pe un M3 ingrijit dar problema ramane impozitul de-a dreptul ridicol... o bucurie mai aveam si noi in tara asta si ne-au luat-o si pe-aia Chiar ma gandeam, aici tot se mai traia, asigurari mai mici, amenzi acceptabile dar daca o sa le faca ei ca in UE sa ramana ei cu tara si cu UE-ul lor, cred ca plec in Australia ))
  3. V8Li

    Sfat BMW e36

    E posibil sa creasca foarte mult asigurarile, eu intrebam estimativ poate cineva zice ceva, de ex. la 320Cd am gasit RCA la 500 lei dar la Astra aveam deja cotatie de 2500... deci nush ce sa zic... Oricum tott ramane impozitul pentru cei care-l platesc
  4. V8Li

    Sfat BMW e36

    Cam asa m-am gandit si eu, de-asta am zis sa si intreb... A zis ca scrie ceva pe talon cum ca seria motorului nu poate fi citita si nu are nimeni ce sa iti faca... Sincer nu mi-a verificat niciodata masina Politia sau RAR-ul, stiu doar ca daca se fac modificari trebuie sa fie cu piese omologate.
  5. V8Li

    Sfat BMW e36

    Salut, Momentan am un e46 320 Cd cu pachet M din fabrica, destul de ingrijita... Am luat-o mai mult pentru placere si cum nu am mare nevoie de ea mai mult sta... si cand o scot la plimbare... ea e ok, consuma putin, arata bine, dar parca as vrea una care merge intr-a doua pana la 90 si in timp modificata pentru drifturi. Cred ca majoritatea au inteles deja ca nu ar avea sens sa stric e46 pe care il am acum, probabil degeaba So, ma gandesc serios sa il dau la schimb plus o diferenta mica pe un e36. Diferenta e mica pentru ca oricum eu trebuie sa schimb cate ceva la ea si eu calculez piesele la pretul BMW si reparatia este substantiala. Omul face ce vrea dupa, daca vrea sa puna piese mai ieftine asta e. Am si un coupe pe care am pus ochii dar de aici sunt putin pierdut pentru ca trebuie sa recunosc nu prea am avut treaba cu modificari. Masina ar fi 318 in acte dar are pe ea un 2.5. Perfecta pentru mine, el vrea coupe-ul meu pentru consum si eu e36 pentru motor, diferential car din cate am vazut este mai blocat la e36 etc. El mi-a spus ca se poate sa puna pe ea orice motor si tot 318 ramane. Normal ca ma intereseaza pentru asigurare, impozite etc. Este posibil ce a facut el? Daca merg cu ea la RAR dupa vanzare pot sa o tin 318 fara sa dau jos motorul? Piese se mai fac/gasesc pentru e36? Banuiesc ca daca are 2.5 pe ea pot sa pun si un motor de M3, nu? Asigurarea (rca) cat o mai costa ca am vazut ca anul asta au ajuns la niste preturi de te doare capul... Pareri in general de la oameni cu experienta m-ar interesa. Asa cum am spus, e46 pe care il am e foarte ok si sunt multumit de ea dar doar pana la un punct. Multumesc!
  6. Am un 320Cd din 06/2004 dar din pacate este pachet M, dau alte detalii pe PM. Poza cu masina atasata, a fost lovita si este vopsita integral (nu a fost rasturnata sa ceva de genul, avea zgarieturi pe mai multe zone si am zis sa le acopar pe toate), trebuie sa schimb amortizoarele, volanta si chitul de ambreiaj. Parerea personala e ca mai bine mergi la BMW sa vezi daca au mai scos vreun e46 nou sau pui bani pentru e92 daca e46 sunt numai cazane... si nu urca bmw-uri pe borduri DECAT daca sunt cazane
  7. Cel mai bine e sa nu bruschezi masina in niciun fel pentru ca este oricum la limita manevrabilitatii. Poate nu ai inteles tu bine, ideea e sa dai drumul usor la acceleratie pana prinde din nou aderenta, daca schimbi in treapta inferioara nu numai ca este foarte greu sa faci o sincronizare lina datorita timpului scurt in care trebuie sa faci manevra dar e posibil sa agravezi situatia cu o frana de motor "violenta". Eu as insuma totul cu manevre care muta centrul de greutate unde ai nevoie si de obicei e bine sa fie pe centru in derapaje, nici pe rotile din fata pentru ca supravireaza mai rau dar nici pe spate ca nu ai control...
  8. Eu am luat BMW-ul meu doar pentru condus, nu am mare nevoie de el dar imi place sa il coduc la 2 noaptea spre casa sau sa ma urc in el dupa orice zi buna sau rea, e tot timpul curat si interiorul complet negru parca ma izoleaza de ce e afara Nu o fi BMW cea mai fun masina, poate as prefera un Ferrari dar sigur o sa fiu BMW 4 life Adevarat postul din punctul meu de vedere si nu prea inteleg discutii despre motoare si cifre, eu cel putin am muncit sa il am si am respectat tot timpul proprietarii de BMW si orice motor ar avea ii apreciez intotdeauna stabilitatea si handlingul. Ajut un sofer de BMW chiar daca are un E36 care sta sa cada pentru ca atunci cand am facut si eu accident si aveam masina imobilizata in mijlocul drumului un singur baiat cu un BMW 5er a oprit sa ma interbe daca am nevoie de ajutor.
  9. V8Li

    BMW-ul meu

    ar85gyl , aia din comert nu e buna ca am folosit sa lipesc de parbriz pe interior, doar ce am gasit la service care mi-a vopsit masina tine dar e prea subtire pt numar... oricum pot sa pun suportul in clema lui, un surub sub bara sa tina suportul si banda dubla, probabil schimbata la 2 luni... @B-490-RZV Vezi ca se ia si talonul si treci pe la RAR ca sa-l recuperezi.
  10. V8Li

    BMW-ul meu

    De vreo 6 luni merg asa, a fost in geam dar in ultimul timp l-am tot dat jos si nu l-am mai pus, e aiurea sa mergi cu fetele cu el in geam, mi-a zis una si m-am simtit de atunci Nu recomand, e lege clara ca trebuie sa fie in partea din fata pe locul special facut pe bara dar e discutabil... oricum mi-au zis de doua ori politisti "ca arata bine fara dar nu pot sa merg asa". Daca nu esti idiot si mergi frumos nu cred ca-ti face nimeni nimic ca doar nu esti infractor (si eu in timpul zilei merg foarte responsabil, nu stii cum o scapi si dai peste o femeie cu copil mic pe trotuar si uiti de tot atunci), eu imi fac de cap cu ea doar dupa 2 noaptea si m-am plimbat prin toata tara fara probleme... acum na, ce sa zic, ar fi si ceva in lege care te scapa dar mai bine pus si dat jos pentru poze, eu chiar n-am avut timp si nici n-am vrut sa dau gauri in bara... gasesc o solutie pana la urma.
  11. Frumoasa masina, tot respectul ca o tii in starea asta, rar vezi asa ceva pe strazi... Sa mai mearga inca 35 de ani!
  12. V8Li

    BMW-ul meu

    Toti stim, nu s-a suparat nimeni
  13. V8Li

    BMW-ul meu

    Lol, parca e Craciunul si am primit-o cadou )
  14. V8Li

    BMW-ul meu

    Am incercat , multumesc!
  15. V8Li

    BMW-ul meu

    Bandourile erau in culoarea masinii, la coupe si cabrio barele au un sant in loc de bandou si nu mi-a plcut deloc, preferam bandouri cum sunt la berline. Deci modul asta este: am acoperit santul de pe bare cu ceva special (baietii mi-au zis ca nu pot sa puna chit ca crapa si se dilata/contracta in timp). E suptil dar face o diferenta enorma, de-asta nici nu am mai pus suportul de numar... Exact
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.