Jump to content

olty

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    olty@ymail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    BMW

olty's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut...Am si eu o mica problema.....Vreau sa vopsesc scaunele unui e36 cabrio din piele nearga,deoarece vopseaua de pe ele a cam inceput sa se stearga ....Vreau sa imi recomandati in Bucuresti pe cineva sau un nr de tel ceva...Multumesc..Stima
  2. Salut...Am si eu o ultima problema de rezolvat la un bmw e36 cabrio din 1995...: Prelata este dezlipita(desprinsa) destul de mult pe dinauntru si putin chederul de la luneta... Cine imi poate rezolva aceasta problema in Bucuresti,contra unei sume bineinteles? Un numar de telefon macar al cuiva daca stiti.Stima
  3. Salut... Am si eu nevoie de cineva care sa se ocupe de unele probleme la un e36 cabrio 318i 1995,si sa ceara un pretz rezonabil(daca nu va ocupati,un numar de telefon sau o adresa a cuiva,ar fi destul). Mentionez ca l-am cumparat acum cateva zile si am apucat sa fac un drum la munte de vreo 400 km si am observat urmatoarele probleme: 1-Se aude un scartzait la motor cateodata; 2-Mi-a sarit acum 2 zile un furtun care duce de la radiator la motor,de la apa banuiesc,ca nu era strans bine si am observat dupa ce iesea fum sau aburi,iar dupa ce l-am pus la loc si l-am strans calumea,am bagat apa de vreo 2 ori si am mers vreo 10 km cu indicatorul de la apa undeva aproape de rosu,am oprit si cand am desfacut busonul de la apa,a scos ceva aer sub presiune si apoi totul a revenit normal(apa putin peste jumate),cred ca trebuia facuta un fel de amorsa sa scoata aerul,dar mi se pare ca se cam pierde apa aiurea pt k azi de dimineata am bagat apa si mai pe seara dupa ce masina a facut un drum de 10 km in oras,nivelul apei din radiator era scazut,desi de dimineata il umplusem pentru ca mai era putin pe fund. 3-Dimineata dupa ce pornesc caldura,fac vreo 10 km in oras,apa ajunge la normal(undeva la jumate),dar tot nu baga caldura. 4-Prelata este dezlipita pe dinauntru cam mult 5-Are o pata de ulei chiar sub capota,deasupra radiatorului,pe plasticul de acolo,dar nu inteleg cum putea sa ajunga acolo si chestia e ca nu pierde ulei,iar pata a ramas asa,nu a mai curs mai mult. 6-In bord,chiar unde indica kilometrii,displayul se vede decat pe jumatatea de sus,adica se vad jumatate din cifrele de acolo.Am inteles ca s-ar fi dezlipit folia de la displayul ala sau ceva de genul,dar cateodata se vede bine. 7-Claxonul nu merge,iar cand am pus alarma pe ea cel care mi-a montat-o,mi-a spus ca si volanul are o folie in interior si ca ar fi dezlipita,pentru ca atunci cand umbla pe akolo,mergea cateodata. 8-Vreau sa schimb decat inelul de la volan si sa las mijlocul cu airbag ca este tocit inelul acela.(Mentionez ca am gasit sa cumpar cu 150 ron); 9-Vreau sa se verifice daca s-a schimbat uleiul intr-adevar(proprietarul spunea ca a bagat numai Castrol),dar nu stiu ce sa cred,de aia vreau sa se verifice; 10-Vreau sa pun pe ea amortizoare pe gaz; 11-Sa se schimbe uleiul de la servo si de la cutie(merg cam greoi) si eventual de la motor daca nu e facut schimbul asa cum a spus fostul proprietar. 12-Sa se verifice pe la articulatie si eventual sa se schimbe si ce alte probleme se mai observa(unghi de fuga,unghi de cadere,distributie,biele directie+antirului,bascule,filtre ulei;aer; polen; benzina,curele,bucsaraie,bujii) si pe la motor sa se arunce o privire la cum functioneaza. Cam astea sunt cele observate de mine si cele dorite. Se ocupa cineva de toate astea sau aveti vreo cunstinta ceva? Multumesc si Stima tuturor cititorilor.
  4. Multumesc....Am scos-o la 14700 lei. Arata ca noua...No problem ..Veti vedea poze in curand..Deocamdata am fost prea ocupat.
  5. Gataaa...Am facut achizitzia si am rezolvat-o cu actele foarte bine: Am facut actul de vanzare cumparare dupa care am mers impreuna la impozite,si-a platit din banii dati de mine fiscalul,i l-a eliberat pe loc si mi l-a dat.Asta a fost tot..In rest toate bune....Am sa pun ceva poze saptamana viitoare dupa care am sa ma apuc de transformare. Oricum la banii astia eu zic ca am facut o achizitie buna.Hai ne auzim next week.Stima si va multumesc pt pareri.
  6. =)) Da frate...Merci mult pt sfaturi si tzie si celorlaltzi.Ne auzim dupa tranzactzie....
  7. Okay...Am inteles.....Am sa procedez asha cum ai spus.Cred ca e cel mai bine sa vad fiscalul si apoi restul ca ma complic.Ai idee cat ma costa inmatricularea cu tot cu numere preferentiale?
  8. aaa..pai e okay 50 lei..Credeam ca e mai mult la notar.Am sa vad eu cum fac cu el in asha fel incat sa nu pierd..Oricum din moment ce el nu isi plateste datoriile la masina nu o sa o pot inmatricula pe numele meu,dar din cate stiu pot circula fara probleme si e in dezavantajul lui k daca iau o amenda de radar fix,ii vine lui spre exemplu. Gandesc bine sau ma inshel undeva...Cam asha e logic. Stiu ca eu pot umbla cu ea cu numerele lui fara probleme ca si cum ar fi imprumutata de la el,dar nu are ce sa se intample din moment ce am act la notar.Stima si multumesc. Pai nu e in interesul lui sa scoata fiscalul?? Pentru ca daca nu il scoate eu pot lua amenzi in numele lui...nu?Stima
  9. Ms pt sfat....Deci fac contractul de vanzare-cumparare,ii dau banii,apoi el isi plateste ce are si imi arata fiscalul.Corect? Unde e mai bine sa fac contractul? Am auzit ca se poate si la politie si cat ma costa.Stima
  10. Salut, nu prea am inteles eu bine cu geamurile, ce anume ai vrut sa spui, dar in mod normal nu ar trebui sa se auda nimic ciudat, care sa vina de geamuri.Cat despre gemurile care se dau in jos,...ar trebui sa faca automat cand este actionata clapa de depozitare a soft-top -ului. Un sfat pritenesc este acela de a avea un loc sigur de parcare, deoarece mie personal mi-au taiat prelata. Eu am si sedan si cabrio, insa senzatiile nu se pot compara. Cat despre ITP, ar trebui sa vobesti cu propietarul, sa-l faca el,iar ulterior sa faci actele cu el. O seara buna, Problema cu itp-ul s-a rezolvat.Masina care am gasit-o acum are itp-ul facut.Geamurile se inkid automat,totul okay. Cat despre problema cu sunetul de la geamuri, suna in felul urmator: Cand sunt inkise,geamurile se freaca de chederul acela dintre ele si se aude un zgomot nasol in interior.Ai idee cum pot rezolva problema? Proprietarul spunea ca il bate gandul sa dea cu putin ulei pe cheder,dar poate se poate si altfel. O alta problema kre o am acum este ca cel de la care vreau sa iau masina,mi-a spus k in momentul tranzactiei,ca sa imi poata da fiscalul masinii,trebuie sa-i dau o parte din bani ca are de platit niste amenzi.Eu nu am prea inteles bine toata treaba,dar nu suna prea curat zic eu.Cum sa procedez?
  11. Inca nu l-am luat...Azi sau maine il iau...Pai de ce nu ai opta pt un 318i? Eu zic ca pentru unul ca mine care vrea un consum acceptabil si viteza cat de cat...e okay. As putea sa iau si eu un 320,dar nu ma incanta pentru ca ma gandesc ca imi consuma mai mult.Oricum parerea mea e ca acest consum,depinde si de orasul in care mergi,pentru ca daca mergi in Bucuresti la ore de varf,va fi undeva la 13l ,iar daca mergi intr-un orash cu 5 semafoare bineinteles ca va fi undeva la 9...acum depinde ca din moment ce nu mergi numai in oras,nu ai de unde sa sti consumul exact. Poti spune asta,decat atunci cand mergi numai in oras si ii faci consumul.Stima
  12. Depinde....Daca are hardtop,daca are clima pot sa aloc mai mult,dar fara astea,maxim 4000 in functie de masina.De ce,ai vreo oferta? Stima
  13. Iti multumesc foarte mult pt raspunsuri.Intre timp am gasit un alt cabrio la care functioneaza treaba cu geamurile,zgomotele sunt mult mai reduse decat la celalalt,iar itp-ul este valabil,motorul nu este skimbat si alte d-astea.Stima
  14. Am cateva intrebari inainte de a-mi lua un e36 cabrio. 1)E normal sa se auda niste zgomote (aparent de la geamuri atunci cand erau inkise)? Dupa cum zicea proprietarul,geamurile ating acolo unde se reunesc,nush exact cum sa explic,dar daca stie cineva e normal sa se auda asa? 2)La cabrio nu e ca la coupe,sa se dea putin in jos geamurile cand deskizi usa sau cand lasi prelata? (Mentionez ca are decapotare semi-electrica)? 3)Deoarece nu am avut o masina inscrisa pe Ro pana acum,vreau sa stiu daca masina e de Constanta,trebuie sa merg la CT sa fac actele cu proprietarul? 4)Daca nu are ITP-ul facut e o problema?? Cam cat costa sa il fac si unde? Sorry k pun atatea intrebari,dar deocamdata sunt cam afon in domeniu. Stima
  15. Apropo am cateva intrebari inainte de a face achizitia: In acel cabrio,se aud niste zgomote aparent de la geamuri,atunci cand erau inkise pentru ca dupa cum zicea proprietarul,geamurile ating acolo unde se reunesc,nush exact cum sa explic,dar daca stie cineva e normal sa se auda asa? Si alta kestie: La cabrio nu e ca la coupe,sa se dea putin in jos geamurile cand deskizi usa? Iar cand pun prelata,trebuiesc date putin geamurile jos? Si inca o kestie: Deoarece nu am avut o masina inscrisa pe Ro pana acum,vreau sa stiu daca masina e de Constanta,trebuie sa merg la CT sa fac actele cu proprietarul? Si daca nu are Itp-ul facut e o problema?? Cam cat costa sa il fac si unde? Sorry k pun atatea intrebari,dar deocamdata sunt cam afon in domeniu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.