Jump to content

DAD

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Astra

DAD's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutare tuturor. Nu am mai postat de mult. Intre timp am vandut masina (e90, N47, 163cp fleet, manuala, noiembrie 2007) la 251 de mii de km. Zgomot de lant (harsait tip locomotiva cu aburi) am avut de la 150 de mii dar nu s-a intamplat nimic, cel putin pana in luna februarie 2015 cand eu am dat masina. Nu am schimbat nici macar un surub la motor. Uleiul si filtrul le-am schimbat mereu la aproximativ 15-20 de mii de km. Start-stopul l-am dezactivat de cate ori mi-am adus aminte. Am tot stat cu ideea ca o sa se intample ceva cu distributia, dar fost ok pana la final. N47 a fost pentru mine cel mai fiabil motor pe care l-am avut; de altfel toata masina in sine a fost foarte fiabila. In ultimele luni se umpluse DPFul, dar e normal la km respectivi. Am trecut la un break de alta marca doar din motive de necesitate de spatiu si as reveni oricand la BMW daca seria 5 de exemplu ar avea un portbagaj ceva mai mare (nevasta, copil, carut, soacra, etc).
  2. Nici nu m-am mai apucat, s-a stins martorul din bord si am lasat-o in pace.
  3. Rugaminte: are cineva posibilitatea sa ofere descrierea pentru eroarea 4A6E? Am cautat pe net dar nu am gasit nimic relevant. Masina este E90 N47. Multumesc.
  4. Daca e prea scump pentru producator sa faca un recall oficial pentru toate N47, ar putea cel putin sa suporte printr-o politica de goodwill repararea motoarelor cu lantul de distributie rupt. Daca si asta li s-ar parea prea scump, ar putea macar sa suporte costul manoperei. Daca prezinta interes pentru cineva, in link este o prezentare a motorului N47 cu poze destul de detaliate. http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/BMWn47t281.html
  5. A incercat cineva sa curete EGR la motorul N47? Capacul motorului inteleg ca se scoate pur si simplu tragand de el in sus...Cele doua suruburi ale EGRului par a fi intr-o pozitie destul de greu accesibila, am inteles ca sunt imbusuri...are cineva vreo recomandare cum sa le accesez mai usor? Exista garnituri intre valva propriu zisa si "suportul" ei? Am gasit tutorialele de mai jos, mai e ceva de stiut? Multumesc. http://www.bmwfaq.com/f151/limpieza-valvula-egr-320d-n47-brico-puesto-589413/ http://www.bmwfaq.com/f65/limpieza-egr-para-e90-320d-n47-567054/ http://www.bmwfaq.com/f151/limpieza-de-egr-y-admision-20d-177cv-666370/index7.html http://www.bmwfaq.com/f65/como-anular-la-egr-en-un-e90-177cv-451216/
  6. Ok, multumesc pentru info. Sa ai bafta sa lucreze mecanicul cu simt de raspundere si sa rezolvi problema.
  7. @cristi7610: am incercat sa introduc in RealOEM part no. care apare in poza pe care ai postat-o cu turbina noua. Acolo eu vad part no. 7795499. RealOEM o identifica intr-adevar ca fiind TURBO CHARGER WITH LUBRICATION pentru motorul M47N2. Sa inteleg ca tu nu ai motorul nou, N47?
  8. E ok autonomia de 1250 km, si pentru ca a venit vorba, cred ca e facuta cu "Auto Start/Stop" dezactivat la fiecare pornire...in interesul functionarii fara probleme a distributiei.
  9. Pe hartie intr-adevar informatiile sunt contradictorii. In Brief este trecuta valoarea de 120kW, insa conform VINului masinile sunt identificate cu 130kW, dar se si specifica "Fleet Edition". Cati CP au de fapt cred ca numai la un DINO se poate verifica.
  10. Revenind la subiect, britanicii au si ei aceleasi "preocupari": https://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=5&t=130016&sid=8343ece0bdbc5564d248d0e908f179c2
  11. C_o_s_m_i_n: din cate stiu eu, poti sa identifici usor tipul motorului: il gasesti pe una din multele etichete de pe stalpul usii soferului, cum deschizi portiera. Sau si mai concludent, te uiti la motor si vezi daca are joja aia clasica de ulei, atunci e motorul vechi. Nu in ultimul rand, bagi VINul masinii pe realoem si acolo chiar te lamuresti.
  12. m&m: daca suntem siguri ca vorbim despre N47, atunci din cate stiu eu acel motor de 163CP este de fapt varianta "fleet edition" a motorului de 177CP. Ceea ce inseamna ca mecanic este absolut acelasi motor, diferenta facandu-se printr-o limitare software care scade electronic puterea maxima. Motivul acestei optiuni are de-a face cu clientii carora BMW le vinde "flota" de masini, pentru ca motorul odata limitat electronic se spune ca este mai "environment friendly" decat cel mapat la 177CP. Asa stand lucrurile, raspunsul la intrebarea ta este din pacate pozitiv, pentru ca un N47 de 163CP nu se deosebeste mecanic prin nimic fata de varianta de 177CP. In DE pe forum cei care au cumparat la mana a doua de pe la firme N47 "Fleet" (163CP) se intrebau daca BMW ar fi de acord sa le remapeze motorul la "normal", adica 177CP. Ca de obicei, chestiunea a ramas in coada de peste.
  13. Problema nu apare in mod special doar la masinile care au vreo legatura cu Spania. Iata-i si pe nemti: http://www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-motor-getriebe-auspuff/25797-puma-eintrag-kette-schabt-ab-1500u-min-alle-n47-diesel.html
  14. s0s0drk: din experienta proprie, N47 este pus inclusiv pe masinile din Octombrie 2007.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.