Jump to content

HerrDoc

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X5 3.0i

HerrDoc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! Ai rezolvat problema cu modulul de navigatie?
  2. Cand se intampla asa, din cate am auzit eu, nu a fost bine scris cd-ul si se buleste unitatea gps...nu stiu daca se mai poate face ceva, multi au schimbat-o cand au patit la fel. poate iti mai da cineva info suplimentar. poti incerca sa scoti cd-ul dupa ce se stinge becul rosu de la unitatea mk3, apesi butonul eject de mai multe ori. bafta
  3. Pai nu e chiar asa din cate am inteles de curand. Am fost si eu bucuros ca gasisem problema cu acel modul care daca il luam jos nu mai consuma curent dar se pare ca asta nu inseamna neaparat ca e el dus. Poate sa fie altceva care ii da constant un impuls si nu il lasa sa adoarma...din pacate am fost la tot felu de electricieni si nu am reusit sa aflu care ar fi problema asa ca pt moment merg fara acel modul pana merg la bmw ptr test de consumatori.
  4. Da, usile inchise, am oprit tot si am inceput sa scot unul cate unul din module cu multimetru montat. La finale aveam 0.09 si am inceput remontarea...totul a durat cam 4 ore. mai varia tensiunea intre module dar revenea la 0.09. cand am ajuns la releul de confort a sarit la 0.48, iar apoi deodata la 0.78 (aprox 15-20min, nu stiu exact). Apoi l-am scos si a revenit rapid la 0.09...care din cate am inteles e totusi peste cat ar trebui normal 0.05, dar ma gandesc ca depinde si de masina
  5. Diagnoza i-am facut mai demult la cineva, inainte sa am problema asta cu bateria...priceput omu dar cam superficial si cu multa treaba, deci nu prea mi-a zis multe. La bmw un test de consumatori e 250 lei, acum nu stiu...mie mi se pare destul de relevant ce am facut eu cu multimetru. Mai departe nu stiu ce sa fac, mi se pare ciudat sa-l dau la electronist daca tot ce controleaza releul functioneaza perfect normal...dar totusi raman fara curent
  6. salutare, intrucat m-am trezit dimineata cu bateria noua moarta am hotarat se desfac si sa remontez toate modulele din masina cu multimetru atasat. La finalul operatiunii imi afisa 0.09 pe multimetru...toate s-au remontat la loc cu aceeasi valoare pastrata, 0.09. Cand am ajuns la montarea releului GM3 din spatele torpedoului creste valoarea la 0.48 dupa care la 0.79 dupa inca 15 min. Ce spuneti de valorile astea, in special de cea de 0.09? mentionez ca tot ce controleaza acest releu functioneaza perfect. E vorba de X5 2001, 3.0i.
  7. am facut si eu un cd de update impreuna cu un key cd. Versiunea ce am pus-o e v21, momentan am v17 pe un mk3. Cd-ul ma gandesc ca e bine scris intru cat il bag si imi apare "cd-rom in navigation computer, software will be loaded" dar mai departe ramane asa...am stat cam 10-15 min si nimic...ce nu e bine? stie cineva? mersi
  8. intra-adevar merge muuult mai bine de la 3500rpm in sus (e benzina), o ciupesti un pic si sare, dar nu are acel "kick-down" cand o calci pana la fund...probabil asa e conceputa, tinand cont poate si de conditiile de iarna, cand nu te avantajeaza sa te bage in scaun in conditii de drum alunecos.
  9. De curand am avut drum mai lung din orasu A in orasu B si am hotarat sa incerc pe modul steptronic (+/-). Ideea e ca masina nu are avant ca sa zic asa...o ia lent, nu o poti smuci deloc, iar pe urcare cu pedala la podea in a 3-a pierde pur si simplu din viteza, parca nu poate. Pe cand pe drive (D) rupe asfaltu efectiv indiferent de inclinatia drumului, un pic o calci si te baga in scaun (nu mai zic la full pedala). Care ar fi explicatia? Si inca ceva...cutiei cum ii place mai mult, pe manual sau pe drive? In oras pe D schimba f mult si de-aia eu o folosesc pe manual...papa si mai putin parca.
  10. si doar prin trepidatia volanului la franare se manifesta? sau mai ai si alte semne?
  11. daca nu sunt probleme evidente la articulatii si bucse eu zic sa incepi invers...e posibil sa fie mai ieftin. Si discurile mele par fara uzura (nu au facut buza deloc pe margine) dar se ovalizeaza din diverse motive. Curand si-a luat un prieten un suv infinity nou...inainte de 20mii km s-au ovalizat discurile
  12. vibrat la franare e aproape sigur de la discuri...sunt pe cale sa le schimb si eu din aceasta cauza. Am verificat in mare directia si rotile dar nu s-a vazut nimic "patologic"
  13. Poate scapi usor, am avut si eu aceeasi problema care ma ducea la disperare. L-am dus la demontat si apoi la un atelier ce se ocupa cu electromotoare. Cand l-am socs de-acolo cica nu au gasit nimic (nici perii, nici bendix cu probleme) doar ca era f uscat si au schimbat un contact care era f putin uzat. M-am descumpanit crezand ca o fi alta problema la masina...dupa montare, problema rezolvata, merge perfect. bafta
  14. Masina are 170 mii km. Momentan nu stiu ce ulei am nevoie fiindca nu m-am uitat la tipul cutiei...maine probabil ma bag sub masina si am inteles ca e trecut si vizibil tipul cutiei. Dupa ce stiu exact o sa caut persoana cu ulei la 20 ron/L. La reprezentanta mi-a facut telefonic un calcul estimativ cu 5L ulei, filtru si manopera undeva la 1200Ron, acum nu stiu ce sa zic...
  15. Da, am auzit si eu ca se poate aspira cantitatea de ulei care ramane dupa schimbul celor aprox 5L...toata manevra e oricum costisitoare, cel putin in Ro si la reprezentanta (in Germania nu stiu :twoup: ). In orice caz, de preferat e cum ai zis si tu, un service specializat la asa ceva, am inceput cautarile. Tks
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.