Jump to content

Ionut R

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ionutr81

Profile Information

  • Location
    Vaslui-Iasi

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Ionut R's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. cumpar 2 telescoape portbagaj pentru un seria3, e46, 1999.
  2. Im torn putina cenusa in cap -in afara faptului ca sunt de 105 mm, pe cutie e bifat E46 si vanzatorul zicea ca se adreseasa seriei E46 (deci pp ca majoritatea?!?!), in acest moment nu am alta informatie. O sa ma uit si in acel pliant de instructiuni daca apare ceva. Cred ca e totusi pentru FL. Daca stii vreun mod de verificare, cu cea ma mare placere.
  3. Salut, dupa cum zice si titlul, 1 kit angel eyes -nou in cutie si nefolosit - 150 Ron Kit Angel Eyes este complet si nou. Tehnologie CCFL , NU neon, fiind mult mai luminoase si mai rezistente in timp. Componentele kitului: 4 inele CCFL , 2 transformatoare (unitate de control), mijloace de aplicare, instructiuni de folosire. Culoare: rosu 1 bucata doar macara electrica fata stanga si asta noua in cutie pt E46, incepand cu 1999,cod piesa 51337020659 - 250 ron Predare personala in zona Iasi-Vaslui, prin curier in tara. IM: ionutr81 sau la tel 0724017764
  4. salut, am o problema cu volanul la un E46 din 1999 (facelift) in sensul ca la cele mai mici denivelari se simti o bataie direct in volan, ce pare sa vina de pe axul volan. Cautand pe forum, am gasit aceeasi problema dezbatuta aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/100825-zgomot-mare-in-zona-volanului/page__hl__zgomot+volan Solutia pare sa fie o bucsa de pe acel ax, http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE11&mospid=47457&btnr=32_0709&hg=32&fg=30 Insa cea mai mare problema la mine e ca acea solutie pare sa se aplice pana doar la E36 deoarece la al meu, axul volan este cu totul altfel ca mai jos. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL32&mospid=47631&btnr=32_0942&hg=32&fg=30 Eu unul cred ca problema este tot referitoare la acel ax, dar la al meu, dupa cum se poate vedea pe REALOM prezinta 2 puncte critice (in poza banui eu piesele 5 si 3). Si acum ce ma framanta: 1. este plauzibil ideea ca problema vine de la ax si nu bucse sau orice altceva s-a mai vehiculat referitor la acest topic (mentionez ca caseta de directie e ok, bieletele la fel, iar simptomele sunt aceleasi ca la topicul prezentat mai sus) 2. care din piesele de pe REALOEM sunt cele care trebuiesc schimbate in aceasta situatie? 3.operatiunea de schimbare este grea? tutoriale? Multumesc, Ionut
  5. o sa o duc pe tester pana la urma, desi in bord nu-mi apare nici un fault, totusi incerc sa inteleg problema, de ce dupa ce o accelerez 5-10 min isi da drumu si merge ok ..:-/
  6. ceva noutati? la mine am observat ca atunci cand o accelerez sa nu moara din cand in cand se mai aude "poc...poc..." de la motor, acelasi zgomot ca atunci cand spargi o punga plina cu aer.....zic eu benzina nearsa ceva.? nu a mai patit-o nimeni?
  7. revin cu amanunte despre subiect. Uite ca am schimbat si bujiile si tot la fel. Am totusi destul de multe semne de intrebare: 1. Daca ar fi ceva legat de motor, sonda lambda sau altceva de ce in bord nu-mi apare nici o eroare? 2. De ce dupa ce o turez 1-2 minute, relantiul isi da drumul si e ok? (mentionez ca daca nu turez mai intai motorul 1-2 minute si incerc sa plec direct atunci trage foarte greu 1-2 minute- prin acceleratie singurul efect e cel asupra consumului nu si turometrului)
  8. La bujii am ajuns sa incerc si eu....dar din pacate asta se va intampla in vreo 3 luni cand voi reveni in tara..
  9. se pare ca se intampla nu dupa o perioada mai lunga ci chiar dupa cateva ore - dupa ce am luat-o din service, la 4 ore distanta cand am vrut sa plec undeva, la pornire, turatia a scazut sub 1000 pana in jur de 500; a trebuit sa o accelerez mai puternic, am plecat cu ea, parca motorul era franat, pedala de acceleratie apasata parca trageam un camion, dar dupa 50 metri, dupa ce am schimbat a 3 si-a dat drumul si a mers ok.. nu e nimeni care sa fi patit la fel? Multumesc,
  10. salut, Am o problema cu un E46, Dupa cateva zile de stat pe dreapta cand in aceasta perioada au fost multe ploi si ceva mai rece (iarna cam aceeasi problema am avut-o), la cheie porneste, dar turatia scade opana se opreste motorul. O solutie este sa apas brusc acceleratia si sa o tin mai sus (si acceleratia cand o apasa insa e foarte moale si turatia variaza foarte multe desi apasa pedala la maxim, astfel ca 5-10 secunde e greu sa o tii la o anumita valoare ) 1 minut apoi e ok. Bateria a fost schimbata in Apr 2009, dar masina a facut foarte putini km in acei 2 ani. Va multumesc pentru idee, Ionut
  11. remesalut, nu cred ca e cazul aici...e masina cu toate reviziile la zi- la motor-filtre are trecute cu markere si datele; ele pot fi verificate si pe internet din mai multe surse. In fine, momentan nu era in plan sa daca vreo ivestitie in acest sens, de vrem ce mai e destul pana ce expira. Eu ma gandesc ca probabil la un moment dat nivelu a ajuns undeva la un minim si de acolo acest warning(practic e doar o atentionare check oil level si atat). Nivelul uleiului e undeva in jumatatea inferioara, ma gandesc ca ar fi o solutie sa completez...dar cu ce tip astfe sa nu altereze compozitia actuala si motorul, stie careva? multumesc,
  12. da, e un E46, multumesc pentru raspunsuri, m-am mai linistit, nu de alta dar sunt la drum lung. O zi buna,
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.