Jump to content

csuser

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    opel

csuser's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Cat a fost pretul de catalog? Bafta la vanzare ca e foarte frumoasa!
  2. Zgomotul din interior cum e comparativ cu alte masini cu care ai mers? Am citit pe un forum din state ca nu e asa de bn antifonata...
  3. Cat consuma la drum lung? Pe autostrada la 130-140?
  4. Internetul e folositor la cv? Se conecteaza prin bluetooth la tel si de acolo isi ia traficul? Functioneaza RTTI?
  5. Informatii nu am dar pot sa ma crezi pe cuvant daca vrei. Masina aia a fost in acelasi timp si pe mobile.de si pe autovit doar ca pe mobile avea 300k si pe autovit in jur de 100k(nu mai tin minte exact). Atunci nu avea barile alea si nici evacuarea. Cand am vazut-o pe mobile am ramas uimit cum arata o masina la 300k. Costa in jur de 17000-18000 in germania.
  6. http://www.autovit.ro/bmw-535-C28551440.html asta are peste 300000km. imi aduc aminte ca am vazut-o pe mobile si mi-a atras atentia nr mare de km(peste 300K)si dotarile ei. masina arata perfect in poze, nu aveai cum sa-ti dai seama de nr mare de km. pretu in jur de 16000-17000 parca. apoi a aparut pe autovit cu km putini(ceva pana in 120k parca). intre timp a primit bari de m5, evacuare si probabil a schimbat cativa proprietari
  7. eu sunt de parere ca la prima incercare de depasire asupra lui raikonen se poate considera ca perez la fortat pe acesta sa taie virajul dar la depasirea lui alonso spaniolul putea sa faca ce a facut button si sa il lase pe perez sa treaca. Daca aveai dreptate atunci alonso nu mai trebuia sa-i cedeze pozitia lui perez...
  8. Daca sicana aceea(pe unde alonso a trecut drept) era delimitata cu parapet, at ce mai facea alonso? facea fix pl pt ca trebuia sa-l lase sa treaca, nu mai avea cum sa-si apere pozitia. Si lasati-o moarta pe asta cu "daca alonso urma traiectoria normala cei doi se loveau" pt ca la orice depasire pilotul de pe exterior daca isi mentine traiectoria normala(strange virajul) cei doi se vor lovi(eu ma refer aici la depasiri la limita cum a fost si a lui perez). De acest motiv cred eu alonso trebuia sa cedeze pozitia. Daca el nu ar fi taiat sicana pierdea pozitia oricum dar fanii lui alonso considera ca el a evitat "accidentul" si nu trebuia "penalizat". Button a fost depasit pe perez printr-o manevra identica dar totusi el a trecut prin sicana asa cum trebuie chiar daca a pierdut pozitia si ce sa vezi a evitat si accidentul(asa cum a facut si alonso) dar totusi nu-i plange nimeni de mila asa cum fac toti fanii lui alonso ca a fost nedreptatit.
  9. Eu sunt de acord ca e vina lui perez in incidentul cu kimi dar nu inteleg care e problema cu manevra la alonso. Ok s-a bagat ca un kamikaze pe interior dar atata timp cat el a reusit sa franeze si sa se inscrie in viraj manevra mi se pare in regula. Alonso a fost nevoit sa taie sicana din cauza asta si mi se pare normal sa-i cedeze pozitia lui perez pt ca ei erau aproximativ unul langa altul la intrarea in viraj. Sunt nenumarate depasiri pe circuite cand pilotul de pe interior franeaza prea tarziu si il olbiga pe celalalt pilot sa iasa in exteriorul virajului ca sa evite accidentul. Cam asa vad si manevra lui perez.....
  10. Motorul nu e twin turbo, are o singura turbina twin-scroll. Foarte frumoasa!!!!
  11. nu ma nea samsar... ca minti lumea dynamic drive vine la pachet cu adaptive drive,mai precis cu pachetu de bare stabilizatoare active optiunea asta nu se pune pe modelul 520d masina are Dynamic Damper Control dar aia e cu totul altceva bai "nea caisa"
  12. nu exista dynamic drive pe 520d dar tu lai pus in lista de optionale.
  13. HAMANN KENNFELDOPTIMIERUNG Elektronische Leistungsoptimierung durch Umprogrammierung der Serienmotronic FĂźr BMW 325i / 325xi Basis 3.0i 2996ccm * Leistungssteigerung auf 272 PS / 200 kW bei 6700 U/min. ( Serie 218 PS / 160 kW bei 6100 U/min. ) Max. Drehmoment 320 Nm bei 2750 - 3000 U/min. ( Serie 270 Nm bei 2400 - 4200 U/min. )
  14. ba da, hamann duce motoru la 272cp si 320nm doar din cip
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.