Salutare, Am cumparat in dec. 2010 un BMW 520i E39 din 2001, adus din Anglia (RHD). Din momentul cumpararii am schimbat doar : - uleiul (Mobil 1 50w0 - cred); - lichidul de racire (am pus antigel pentru iarna); - discurile de frana si placutele de frana fata (ATE) - aveam o trepidatie la franare la viteze mari si dupa schimbare a disparut. E prima mea masina si sunt foarte putin cunoscator in ceea ce priveste intretinerea unei masini. Evident, la cumpararea ei m-au ajutat niste prieteni care sunt mult mai priceputi, dar care nu au avut BMW pana acum. Am adus-o de la Deva la Slobozia(Ialomita) si a mers foarte bine si la viteze de 200 Km/h. Abia de 2-3 luni am inceput sa o folosesc mai des si am cateva nelamuriri, la care sper sa gasesc ajutor de voi: 1. La ce turatii se schimba vitezele la aceasta masina (are cutie manuala) - eu schimb cam la 3000 - 3500, dar o supra turez cand decelerez de la viteze mari ? 2. Pe dinauntrul capotei se afla o invelitoare de burete care in partea de la baza capotei (unde sunt furtunele pentru stropit) s-a jupuit (nu shtiu cand) si am gasit burete macinat pe motor ... ar putea genera probleme grave (masina nu pare sa scoata sunete ciudate) ? 3. Ce teste ati recomanda sa ii fac ca sa ma asigur ca nu am probleme grave (deocamdata i-am verificat la un service de cartier doar directia) ? 4. Pentru sezonul rece, anvelopele de iarna sunt in deajuns sa conduc fara probleme (desigur, fara sa ma avant la viteze de peste 100 Km/h) ? 5. Daca aveti ceva sfaturi generale musai de stiut, le apreciez enorm Multumiri anticipate