Jump to content

525tds-addicted

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gembloux , Belgium
  • Interests
    copiii si masina mea

Contact Methods

  • Yahoo
    mrnsarbu@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    525 tds 1996

525tds-addicted's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Deci cum am spus ca o sa revin cu un raspuns am sa o fac. Releul e de vina, nu mai lucreaza . Dar mecanicul mi-a mai zic ca a doua problema care ar putea fii in caz ca totusi releul e bun ar fii aerul de pe conducte. Cu timpul furtunele incep sa se uzeze si sa prinda aer pe instalatie deci in unele cazuri asta ar fi inca o problema. Daca pompele functioneaza si releul e bun sunt furtunele / Sper ca am fost de ajutor
  2. Vineri la ora 13 am programare . O sa revin cu noutati cat de repede posibil
  3. Deci am schimbat garajul la care am fost ieri cu masina din lipsa de experienta a asa zisilor mecanici . Vineri am programare l;a un adevarat garaj Bmw . Intre timp am scos de pe capacul pompei de motorina din dreapta o mufa electrica si se pare ca motorul e mult mai nervos ca de obicei. Promit sa revin cu un reply vineri seara despre adevarata problema a masinii mele. O asteptare placuta va doresc
  4. Pana luni seara nu imi pot da cu parerea aiurea, o sa revin cu o explicatie sigura
  5. Am gasit si eu ceva ce nu cunosc la masina mea . Sub volan mai exact deasupra pedalei de ambreaj si sub torpedou la pasager am doua "chestii" care seamana cu un contact dar din plastic. Nu stiu ce sunt dar am impresia ca acolo intra un fel de cheie sau ceva de genul asta. Are cineva o idee la ce servesc ?
  6. bateria am schimbat-o acum 2 saptamani dupa ce am lesinato pe aceea de origine incercand sa o pornesc. azi a fost la service masina si de acolo mi s-a spus ca e releul de preincalzire care nu da curent la bujii. Mai am o gaura in flexibilul din inox de pe galerie si o scurgere de motorina pe la pompa dar cred ca e vorba de o garnitura . Fluctuatia de curent ( ceea ce mi s-a spus ) e din cauza alternatorului care in urma scurgerii de motorina a ajuns in el deoarece pompa e situata undeva deasupra lui. Cam atat . Luni e programata pt schimbat releul, flexibilul de inox si problema pompei . O sa revin luni cu un nou reply care poate sa ii ajute si pe restul userilor cu asemenea probleme. Multumesc inca odata pt raspunsuri !!
  7. Multumesc frumos, chiar mi=ai fost de folos cu pozitionarea releului care pana in ziua de azi nu l-am gasit chiar daca am gasit toate releele posibile de pe masina. Azi am fost la diagnoza sa imi spuna ce erori are dar chiar daca nu mi se accelereaza mai mult de 2500-3000 ture , nu imi porneste la rece nici batuta , fluctuatie de intensitate a luminilor la relanti , computer de bord care nu imi arata exact cati km la ora am , temperatura de exterior e indicata intre -40C si -19C ceea ce in Belgia mai jos de -12C nu s-a ajuns , calculatorul imi spune ca este in perfecta stare de functionare . Incep sa imi schomb parerea despre BMW. Multumesc inca odata pt raspunsul tau Dextercos320d
  8. Nici un raspuns? Sunt disperat sa o tot pornesc la spray..........
  9. Deci care e problema mea exact ..........am un 525 tds 1996 , la orice ora din zi sau din noapte daca vreu sa pornesc masina nu vrea. Dupa ce o pornesc cu Start Pilot ( spray ignition) imi scoate mult fum albastru timp de 5 secunde . Daca motorul s-a incalzit peste albastru e ok, o pot oprii si repornii fara probleme . Normal daca temperatura motorului ajunge la jumatate si o opresc o pot inca repornii ushor peste o ora jumate maxim 2 ore si imi porneste fara sa mai scoata fum. Daca o pornesc dupa mai mult de doua ore nu imi mai porneste decat daca ii dau cu spray in admisie . Atata timp cat temperatura motorului nu imi scade mai putin de marcajul albastru al indicatorului poeneste fara probleme. Am schimbat bujiile si acelasi lucru imi face. In bord daca motorul e rece se aprinde indicatorul de preincalzire si ramane aprins vreo 5-7 secunde dupa care se stinge, daca e motorul cald sta cam 2 secunde maxim aprins. Ce poate fii de vina ?? Traiesc intr-o tara unde oamenii merg doar la service cu masinile si nu au ce sfaturi sa imi dea din cauza neinteresului si sincer sa ma duc cu ea la un garaj BMW ma costa 75 euro doar sa o puna pe test si cat de sigur o sa fie raspunsul lor nu se stie. Chiar am nevoie de ajutor !
  10. E de la o instalatie de sonorizare sigur !! nu iti mai bate capul aiurea
  11. Aceeasi problema am , detin un 525 tds 1996 primul model de E39 si cand e rece il pornesc cu Start Pilot ( spray de pornire ) . Am schimbat bujiile si tot la fel nu porneste. Ma gandesc sa schimb si releul dar martorul din bord imi indica ca preincalzeste ( ramane intre 3- 6 secunde aprins) . Are cineva vreo idee ? Problema e ca locuiesc in Belgia iar aici garajele de reparatii te seaca de bani pentru nimic. Astept o idee......
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.