BMWClub: ALINUL - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
285 (0.12 per day)
Most Active In:
Seria X (77 posts)
Joined:
04-February 12
Profile Views:
3975
Last Active:
User is offline Nov 23 2017 21:32
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Începător
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male
Location:
honolulu

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
tractor

Topics I've Started

  1. BMW F10 530d Xdrive 258 cp

    14 October 2017 - 15:24

    M-am gandit sa imi prezint si eu masina.
    O am de un an fara o luna . Eu am cautat-o in germania si mi-a fost adusa pe comanda pe platforma de unul din multii baieti din galati care se ocupa cu asa ceva. Pot sa spun ca am fost norocos sa nu nimeresc o masina proasta cum se poate intampla in multe cazuri in germania. Spun asta pentru ca masina mea a fost cumparata fara sa mearga nimeni sa o vada iar apoi a fost urcata pe platforma de soferul care conduce platforma si adusa direct acasa deci nimeni nu a testat masina asta pana sa ma urc la volan eu. Asa procedeaza toata lumea in galati doar ca in unele cazuri baietii merg personal dupa ele si le si aduc personal pe roti...dar nu s-a intamplat niciodata sa aduca o masina proasta cuiva deci stiu ei ce stiu chiar daca mie mi-a fost putin teama. Masina avea totul schimbat la timp mai putin uleiul la cutie evident...
    De cand o am am schimbat foarte multe si eu la ea pentru ca asa sunt eu mai obsedat sa am masina tipla desi unii prieteni rad de mine .
    Am schimbat absolut toate fluidele in ea pentru inceput si anume : ulei cutie la reprezentanta zf , ulei cutie transfer , ulei grup fata si spate , lichid servo si lichid frana(toate originale) .
    Am avut ghinionul ca dupa 2 luni sa mi se sparga un burduf de planetara , l-am schimbat si pe acela nou original ca aftermarket nici nu exista iar apoi la 2 saptamani s-a spart si cel de pe partea cealalta deci l-am schimbat imediat si pe acela.La inceput cand am vazut ca s-au spart unul dupa altul am spus ca o fi problema lor , insa de atunci am peste 7-8 luni si 30 000 km si nu s-au spart din nou :download: . Nu burdufele ma ingrijoreaza ci faptul ca as putea merge cu ele sparte si sa stric planetarele dar o ridic cel putin odata pe luna pe elevator sa o verific pe dedesubt sa mai scap de grija asta.
    Uleiul si filtrele le-am schimbat de 4 ori eu schimbadu-le la fiecare 10 k.
    Am schimbat flansa de la cardan si bucsa de la grupul spate preventiv ca erau destul de crapate desi nu dadeau niciun simptom .
    Pe articulatii a venit tapana si este inca tapana am schimbat doar o bucsa la un brat de pe spate ca am zis ca din cauza ei nu imi iesea geometria dar...era din cauza aparatului sau a incompetentei pentru ca si dupa ce am schimbat bucsa ei nu au reusit sa scoata geometria desi roata se vedea cu ochiul liber ca sta aplecata aparatul zicea ca e perfecta . Am mers in alta parte si mi-au rezolvat imediat geometria.
    Am schimbat placutele pe fata cand a venit ca erau duse a 95% . Apoi dupa 6-7 luni am schimbat si discurile si placutele pe fata chiar daca placutele mai aveau jumatate eu si cred ca toata lumea cand ia discuri noi ia si placute noi.Pe spate au fost noi noute si discurile si placutele cand a venit masina.
    Singura problema pe care am avut-o in aproximativ 34 000 km a fost racitorul de gaze care imi baga lichid de racire sau doar vapori prin admisie si automat in capul pistonului...era spart in interior cumva , masina nu mai tragea , consuma mai mult , aveam check engine aprins si se pierdea lichid de racire. Din ce am inteles racitorul de gaze este o problema comuna la tot ce este n47 dupa 2011 si n57 . Este scump rau pentru o tabla.. 2850 lei si exista doar pe original . (90% din piesele de pe un f10 exista doar pe original cel putin din ce am observat eu si asta este bine)
    Am curatat galeria de admisie ca era plina de mazga umeda din cauza racitorului.
    Cauciucuri de vara noi pe 19 nexen NON RUNFLAT de care sunt extrem de multumit si toate parerile despre ele pe care le puteti gasi pe site-uri din afara se adeveresc . Tin sa mentionez ca sunt genul de sofer care merge tare spre foarte tare deci daca nu erau bune as fi putut sa spun.Iar de iarna am roti pe 17 originale de f10 cu gume dunlop sh cu care imi fac treaba exceptional masina fiind 4x4.
    Momentan cred ca asta este tot ce am facut la ea. A i-am facut si cosmetica interior exterior atunci cand a venit din Germania ca nemtii au un obicei sa nu le spele la interior...am vazut cel putin 5 masini aduse din de care aratau la interior ca la razboi si prin asta ma refer strict la mizerie...avea loloti de praf printre toate butoanele masina..
    Sunt foarte multumit de ea si am numai cuvinte de lauda la adresa acestui model din orice punct de vedere si asta nu ca sunt atasat de ea pentru ca nu sunt...

    Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
    Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
    Prod. Date 2011-06-20L801A National version Germany
    P337A M Sports package
    P7A2A Innovation Package II
    S1CBA CO2 package
    S1CCA Auto start/stop function
    S1CDA Brake Energy Regeneration
    S223A Electronic Damper Control (EDC)
    S229A Dynamic Drive
    S230A Extra package, EU-specific
    S258A Tire with run-flat functionality
    S2NDA BMW LA wheel, M Double Spoke 351
    S2TBA Sport automatic transmission
    S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"
    S316A automatic trunk lid mechanism
    S322A Comfort access
    S323A Soft-Close-Automatic doors
    S403A Glass roof, electrical
    S415A Sun-blind, rear
    S423A Floor mats, velours
    S428A Warning triangle and first aid kit
    S430A Interior/outside mirror with auto dip
    S431A Interior mirror with automatic-dip
    S456A Comfort seat with memory
    S465A Through-loading system
    S488A Lumbar support, driver and passenger
    S494A Seat heating driver/passenger
    S4B9A Interior strips, alu, satin-polished
    S4URA Ambient interior lighting
    S502A Headlight cleaning system
    S508A Park Distance Control (PDC)
    S522A Xenon Light
    S524A Adaptive Headlights
    S534A Automatic air conditioning
    S548A Kilometer-calibrated speedometer
    S575A Supplementary 12V sockets
    S5ACA High-beam assistant
    S609A Navigation system Professional
    S610A Head-up display
    S612A BMW Assist
    S614A Internet, preparations
    S615A Expanded BMW Online Information
    S616A BMW Online
    S620A Voice control
    S633A Preparation, mobile phone, Business
    S677A HiFi System Professional DSP
    S698A Area-Code 2 for DVD
    S6AAA BMW TeleServices
    S6ABA Control for Teleservices
    S6FLA USB/Audio interface
    S6NFA Music interface for Smartphone
    S6NRA Apps
    S6VCA Control for Combox
    S6WAA Instrument cluster, expanded equipment
    S6WAA Instrument cluster, expanded equipment
    S710A M leather steering wheel
    S715A M Aerodynamics package
    S760A High gloss shadow line
    S775A Headlining anthracite
    S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth
    S851A Language version German
    S879A On-board vehicle literature German
    S8KAA Dummy-SALAPA
    S8SCA Telematics access request,country-spec.
    S8TFA Active pedestrian protection
    S8THA Road sign detection
    S8TLA Dummy-SALAPA
    S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu
    S8V1A Label

    P.S : Poza la interior este de atunci cand a venit , acum arata impecabil :thumbsup:
  2. Suierat in R f10 2012 530 xdrive 258 cp

    01 March 2017 - 17:46

    Salutare tuturor ! am un f10 din 2012 530d xdrive din 2012 cu 258 cp. Masina o am de 3 luni timp in care am facut 16 000 km . De cand am luat-o suiera in r dar niciodata nu m-am intrebat asa tare de ce pana sa imi spuna cineva ca ma va lasa cutia curand din cauza asta.... nu s-a schimbat nimic in cei 16 000 km masina merge la fel de perfect. Masina are acum 279 000 km. de la ce ar putea fi?
    p.s am facut revizia la cutia de viteze si la cutia de transfer si nu exista span.
  3. Dezmembrez bmw seria 5 e61 530d 231cp start stop

    27 October 2016 - 20:57

    Dezmembrez bmw seria 5 e61 530d 231 cp cu cutie automata si start stop. masina este in perfecta stare de functionare. Orice piesa este disponibila. cutia schimba perfect. pentru detalii nu ezitati sa ma contactati prin pm sau la nr de tel : 0741118233
  4. Dezmembrez bmw 320d e46 2003 automat

    07 May 2016 - 20:31

    Dezmembrez bmw 320d din 2003 cutie automata. Cutia schimba bine , masina este in stare foarte buna atat la motor , caroserie sau interior exceptand volanul de pe care se rupe pielea.
    Masina este in Galati dar trimit oriunde in tara.

    Telefon : 0741118233
  5. Dezmembrez sau vand BMW 330xd 2002 183 cp

    08 October 2013 - 23:41

    Dezmembrez sau vand BMW 330 xD din 2002 de 184 cp facelift , masina a fost a mea timp de 1 an de zile si am luat aceasta decizie deoarece pur si simplu nu imi mai permit si o urasc ca sa zic asa...am facut doar 4-5000 de km cu ea in timpul asta , am schimbat la ea cand am luat-o bratele bucsile si pivotii pe fata , am schimbat apoi debitmetrul , alternatorul , discurile si placutele noi fata spate , am reconditionat cutia de viteze etc...ofer dovada hartii doveditoare ca am schimbat toate astea. Masina este putin avariata frontal in partea stanga si are convertizorul de la cutia de viteze aproape dus...un pret pentru toata masina cu jante pe 17 din aluminiu de iarna si cu jante pe 18 de m de vara ar fi undeva in jurul la 5000...discutam

    http://imageshack.us...s/812/ogyb.jpg/
    http://imageshack.us...s/826/rd6y.jpg/
    O sa mai revin maine cu poze . Mentionez c amasina are 111000 km reali si se prezinta intr-o stare foarte buna mai putin ceea ce am precizat mai sus..

    Contact: 0741118233

Friends

Comments

ALINUL has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro