Jump to content

mihnea.c

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Deutschland

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318ti e36

mihnea.c's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Imi poate recomanda cineva un service in Bucuresti unde sa schimb bujiile incandescente la un E90 325d M57? Vreau sa demontez si injectoarele si sa le curat/reconditionez (din pacate trebuie duse in punga la mester). Bujia 4 e pe tester cazuta la datorie dupa 215k km. As vrea un service care sa nu se panicheze daca cumva, prin absurd, se rupe una din bujiile incandescente (adica sa aiba experienta cu extractoare samd).
  2. Nu am decat norisorul albastru-negru de 1-2m la pornirile la rece sub ~15grade cu miros greu de camion roman, ca sa zic asa, nu de ulei ars. Iar pe toba e doar funigine, fara „cleiosenie“ de ulei. La forje pe autobahn nu se vede nimic, la fel si in lumina farurilor la mers noaptea. Probabil fumega dar nu vizibil. Si mai mult ca sigur ca marea curatare in cuptor a slabit fagurele de dpf. Si o regeneare l-a fisurat Probabil trebuia sa fi facut o curatare chimica cu NaOH. Sunt curios ce o sa imi iasa la noxe luna viitoare, se lasa sau nu cu schimbat de DPF... PS: nu, nu vazusem prezervativul. Dubioasa zona in care stau.
  3. Daca ar fi fost simeringurile sau ghidurile de supape as fi avut consum de ulei, si din cate stiu eu la benzinare, fum greu la decelerare. Nu consum ulei deloc la 10-15k km la cat fac schimbul si fum in mers sau la cald nu am vazut.
  4. Am luat epurator si EGR nou. Epuratorul e fara filtrul - vortex sau modelul cu pasla, in principiu e doar un capac, nu prea are cum sa se infunde, zic eu. EGR-ul l-am curatat, dar am mai luat unul nou, plus furtun de silicon de vacuum. Sa ma astept sa trebuiasca sa schimb DPF-ul pentru ca are fagurele fisurat? A folosit cineva alternative fata de DPF-ul OEM care e pornografic de scump (2300EUR)? Anularea DPF si EGR iese pentru mine din discutie.
  5. Ziua buna, Am si eu o mica problema cu masina, un e92 325dA, motorul M57D30TĂ2. Cand afara sunt sub 10-12 grade da cu un mic nor de fum albastru-alb pe evacuare, vara, cat a fost cald, nu am vazut nimic. De asemenea si motorul oscileaza foarte putin la relanti, 3-5 secunde, fara insa a avea tendinta sa se opreasca. Masina are acum 210.000km, o am de 4 ani, de la 99.000 km. La 140.000 km a fost curatat filtrul de particule (termic, in cuptor), dupa au fost schimbate si termostatele, de la 160-170.000km a inceput sa fie apara funigine pe ornamentul tevii de esapament. BMW Bonn (Germania) a verificat masina, au spus ca e totul in parametri, masina nu are decat o singura eroare (o singura bujie incandescenta, la cilintrul 6). Explicatia lor e ca la orice masina iese funigine pe toba, chiar si noua. In acelasi timp nu am consum de ulei, uleiul e un castrol 5w30 schimbat la 15-20.000km. Consum in regim preponderent extraurban, cu viteza medie 78kmh, 6.5% Alte teorii: -un injector ar picura motorina peste noapte in cilindru si asta ar face amestecul bogat de la prima pornire -turbina ar avea un mic joc axial si ar permite tot asa sa picure peste noapte ulei care ar fi ars la prima pornire (eu la mana nu am simtit joc in turbina, turbina nu fluiera, nu simt sa nu am putere). A mai avut cineva aceasi problema la e90 325d/330d? Cum ati scapat de ea?
  6. cred ca aici afli raspunsul intrebarii tale (directiva UE nr 116 per 1993): http://www.reno.ro/Consum-Urban-Extraurban-Si-Combinat-t41148.html
  7. dar e vreun motor pe e90 care sa nu faca probleme?
  8. @tiger1: ce intelegi prin mai echilibrat? e tot un aspirat, 6 in linie. sau te referi la curba de putere? 330xi nu era si el o varianta? break sau limuzina?
  9. EUR 1.310,00 pana acum. vad ca exista un samsar f hotarat sa puna mana pe 328i-ul asta (se vede in istoricul lui ca a mai licitat pt 20 de masini).
  10. A6-le avea 136 sau 165 PS? Vad ca au preturi mult mai mici ca E36-urile. Oricum, nu sunt interesat de ce asa mare, tip barca, gen a6 sau e34/e39. de ex. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-2-4-neunkirchen/168959269.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=15&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=1997-01-01&maxPrice=5001&ambitCountry=DE&zipcode=52222&zipcodeRadius=200&negativeFeatures=EXPORT http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-2-8-quattro-oberhausen/169426914.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=15&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=1997-01-01&maxPrice=5001&ambitCountry=DE&zipcode=52222&zipcodeRadius=200&negativeFeatures=EXPORT
  11. chiar fara piele si cu gume pe aliaj de 15? 214.000km, euro 2, ulei sint de 5w30, propietarul mi-a spus ca nu a fost nevoie sa completeze intre schimburi. la ultimul om din feb 2010, de la 184.000.
  12. cat merita un 328i limuzina intretinut, in mintile lui, fara rugina si cu inspectie tehnica germana noua? licitez momentan pt el si nu stiu pana unde sa ma duc. 1500 euro? http://www.ebay.de/itm/290792215794?_trksid=p5197.c0.m619
  13. lasa stalpul si ce spune lumea pe forumuri. ce dimensiuni ai trecute in cartea de identitate a masinii? daca nu le ai pe cele de acolo si se pune vreun destept sa te verifice nu scapi usor. uneori te intrebi cum au luat unii carnetul.
  14. dar matale ai e46, nu? care e legatura?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.