Jump to content

Silvicul

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    E46 316i, 1.8l, 115 CP

Silvicul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. am gasit! mersi mult! o sa testez cand ajung acasa, sau maine.
  2. multumesc pentru solutii, am sa verific intai sigurantele, dupa ma duc sa vad daca are lipsa de freon si dupa aia.... habar nu am... exista prin bucuresti un service specializat pe AC? si... puteti sa mi ziceti care sunt sigurantele responsabile pentru AC? ca parca citisem pe undeva ca sunt vreo 4 in total? mersi frumos!
  3. e46 2002... am uitat sa mentionez. daca pierd freon, cred ca nu baga deloc rece, ca asa pateam cand am dus-o sa completez...vara trecuta, deci...
  4. SAlut! Am o problema: cand pornesc aerul conditionat, baga aer rece doar pe partea soferului, in partea pasagerului baga aer cald. Mentionez ca verificarea freonului am facut-o vara trecuta, deci nu ar trebui sa am pierderi sau lichid insuficient. Si atunci cand porneste clima, se aude un sunet ciudat dinspre motor. Pana acum l-am ignorat, dar se pare ca ar fi o posibilitate sa fie de vina si compresorul... Ce paote fi in neregula? Ce service recomandati pentru asa ceva? preferabil in militari. multumesc!
  5. Ai schimbat tu motorul la masina ta de stii costurile? de fapt, stai... nu stiam ca pe pisicuta sunt N42... dar poate ma insel. hai succesuri in viata si vezi ca pentru pista de karturi se foloseste kartul, nu masina.
  6. Daca citeai, aflai de ce vreau sa schimb motorul. si nu stiu cum ai cumparat tu masina, dar e bine ca cel de la care ti-ai luat-o te-a lasat sa te "dai cu ea l;a curse". anyway, astept pareri la subiect, nu bagatori de seama care nu inteleg jumatate din ce am scris mai sus. Daca mai vreti sa va bagati in seama numai de dragul postului, puteti sa scrieti pe google. AICI AM NEVOIE DE PARERILE UNOR OAMENI CARE AU FACUT TREABA ASTA.
  7. ai dreptate, Cosmin, a mers bine, gen 200 pe autostrada si nu prea am avut probleme la depasiri, insa mi-ar placea sa o pot da de cur fara sa fiu cu acceleratia la podea si ambreiajul apasat pe jumate... se simte ca e motor mic si nu prea face fata la "distractii" de genul...
  8. BEsides, am fost prin martie la Straja si avand numere de Bucuresti, mi-am gasit duminica, la plecare masina zgariata, toata partea dreapta si capota. refuz sa mai bag bani si in vopsitul ei... de aia nu prea pot sa o vand. adica eu am dat aproape 5000E pe ea (are harman kardon, navi mare, pachet exterior M, volan cu comenzi pe el, clima automata, TOATE DIN FABRICA). ori banii astia nu ii scot, iar de vandut pe 4000E nu ma lasa inima. asta e marea mea dilema. si de asta am optat pentru Upgrade.
  9. pfff... si atunci, daca as vrea totusi sa fac upgrade, dar nu cu motorul de 2.2, ar mai fi nevoie sa schimb atatea pe masina? sau sa intreb altfel: ce motor merge pus (exclus n42-ul) care sa isi faca treaba si sa pot pastra o parte din piesele actuale?
  10. Faza cu balbaitul la prima cheie o patesc si eu. Dar nu stiu de la ce. nu am schimbat pompe deloc. Doar mi-a pus la loc lantul de la distributie... daca are cineva idee de la ce poate fi, astept o sugestie.
  11. Salut, Sunt "fericitul" posesor al unui e46 din 2002, motorul (cel mai de cacat dupa parerea mea) N52b18, 1.8l 115CP. Din cauza recentelor evenimente (nu mai urca in turatii) - long story short- dupa o luna de alergat prin service-uri si schimbat filtru benzina, curatat pompa benzina, schimbat bujii, o fisa, sonda lambda, am reusit sa scap de erorile de pe tester, insa problema persista, asa ca my last shot a fost sa verific distributia. Intr-adevar, era lantul sarit de pe 2 dinti. Acum merge relativ ok, insa uneori nu imi porneste la prima cheie, doar de la a doua. Mecanicul mi-a zis ca imi mananca ulei in draci si nu mai are ce ii face la motor. Si il cred. Ca am vazut. deci nu exista loc de suspiciuni. Asa ca, avand in vedere ca tin enorm la masina, are cam toate dotarile posibile pentru varsta ei, plus valoarea sentimentala, nu vreau sa o vand. Am decis sa fac upgrade. Si intrebarile mele pentru voi, cei care ati facut asta, sunt urmatoarele: 1) merge sa pun motorul de 2.2 170CP tot din generatia masinii mele? 2) trebuie sa il omologhez la RAR din nou sau e considerat piesa de schimb (asa am auzit) => deci nu mai e nevoie? 3) cutia de viteze care este in prezent merge cu motorul sus mentionat? (5trepte) 4) ce altceva mai trebuie, pe langa motor? (ecu/debitmetru/etc etc) 5)cat costa toata treaba asta? motor + manopera? 6) stiti vreun service care se ocupa numai de asa ceva in Timisoara sau Bucuresti? Multumesc mult, astept raspunsurile voastre. O zi placuta sa aveti!
  12. Salut, Am avut problema aia, eroarea cu misfire inseamna ca nu ai scanteie la bujii, prima data fa permutari de bobine de inductie: le iei pe alea de pe cilindrii fara eroare si le pui pe cilindrii cu erori. stergi erorile si daca dupa ce pornesti da missfire pe cilindrii care mergeau inainte, inseamna ca sunt gata bobinele. Eu am avut 1 si 2 dar a trebuit sa schimb numai una din ele. OEM sunt Beru, dar am pus BOSCH. recomand totusi Beru
  13. Ca tot veni vorba, se poate face swap? Adica merge pus pe masina mea? Din cate imi imaginez trebuie sa iau motorul cu totul, adica ECU, filtre, debitmetru, tot tot tot de sub capota, nu? Si dupa aia mai tre sa merg si la RAR sa-l omologhez sau nu? Si bani... 1000E e suficient?
  14. nu, vroiam cel de pe 320i, 2.2, nu ii stiu codul, cel de 170 de cai parca
  15. Salut, Am si eu aceeasi masina cred, 316i, motorul 1.8 nb42, cel mai pisat motor de pe benzinare ever. De curand am avut probleme cu ea, nu mai tragea, am stat 5 sapt in service sa ii dau de cap. Am schimbat sonda lambda, filtru benzina, bujii, resoftat ECU cu ultimul soft original, au disparut erorile de pe tester si in continuare masina mergea ca p**a. Asa ca la mine ultima varianta era distributia. Intr-adevar, lantul era sarit de pe 2 dinti, mananca ulei si e cam pe duca motorul. Deci ar fi bine sa mergi la cineva priceput sa se uite, m-a costat 350 ron, cu 2 litri de ulei completat. Oricum, in total cu ce am schimbat pe ea inainte de asta si manopere am bagat 1600 ron in ea. Alt leu nu mai dau si cred ca o sa ma apuc de cautat motor. Oricum nu mai pun n42-ul pe ea, vreau un 2.0 ca sa nu mai am batai de cap in depasiri sau alte situatii de genul. O zi buna sa ai!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.