Jump to content

giorgio90

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320i

giorgio90's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Banuiesc ca da. Nu da eroare, nu inteleg cum s-ar comporta daca ar fi stricat.
  2. Nu se aprinde Check Engine. Este un senzor NOX, aflat pe catalizator. @merlin22 Ms de raspuns, am schimbat si piesa aia si e la fel
  3. Am specificat in primul posta singura "eroare", cea cu senzor sulfurizat care apare si dispare uneori, daca merg la drum lung, se porneste procesul de desulfurizare... apoi dispare, 1-2 luni. Am facut la diagnoze, sunt foarte satul 1 pe luna, poate chiar 2.. In rest absolut totul este in parametri. As schimba si senzorul ala, daca acela ar fi problema. Dar m-am saturat de fac reparatii de peste 1000 ron si sa nu se rezolve nimic.
  4. Face la fel indiferent de rece/cald. Mai ciudat este ca uneori nu face deloc, momentan in care este o placere sa conduci masina Stiu ca este foarte greu sa iti dai seama cum face dintr-un singur clip. Am incercat sa arat cat de bine pot cum face, in speranta ca va fi un posesor de 320i care a mai trecut prin asta. Diferiti mecanici de la reprezentanta si alte service-uri au spus ca este ceva aiurea, si nu trebuie sa faca asa. Insa nimeni nu are nicio teorie.Chiar nu stiu ce sa mai repar la ea.
  5. Cand schimb viteza, turometrul scade brusc 400 turatii si cresc imediat la loc.. La fel se intampla cand iau piciorul de pe acceleratie. Turatie nu scade lin.. Scade 300 rpm, apoi revine.. apoi incepe sa scada lin. Nu era vorba de liniuta in clip. A fost o accelerare lina (eram in trafi si ezitasem putin cu acceleratia). In clip cel mai bine se observa cand iau piciorul de pe acceleratie. Turometrul nu scade treptat si imi da niste suturi (oricat de lina ar fi acceleratia si luarea piciorului de pe pedala)
  6. Salutare, Am nevoie de sugestii/pareri deoarece nu mai stiu ce sa mai fac. Masina in cauza: bmw 320i e92 cutie manuala. 68.000 km Am o problema la plecatul de pe loc, schimbatul vitezelor si frana de motor. Acestea sunt situatiile care apare problema. Apar niste "suturi" in aceleratie, nu schimba lin niciodata. Se poate observa foarte clar la inceput cand se schimba viteza si apoi in frana de motor: youtube.com/watch?v=sm-k5FSkZBY S-au schimbat: volanta+kit ambreiaj, bobine, bujii, curatare de injectoare. Singura eroare care apare si dispare uneori este senzorul NOX, care apare ca fiind sulfurizat, din explicatiile tuturor de la service, este de la benzina mai proasta + mers in oras (alimentez cu rompetrol 98). Nu as dori sa-l schimb decat daca este clar o problema legata de nox. A mai fost schimbat o data la 40.000 si nu a existat nicio modificare in comportament. Mai stiu masini cu aceasta problema si nu fac asa. Sunt satul de "diagnoze" la orice service si orice mecanic fara niciun fel de explicatie. A mai avut cineva problema asta, cum a rezolvat-o?
  7. Salutare, Sunt nou pe forum, am cautat in toate topicurile insa nu am gasit ce ma interesa. Detin un e92 din 2008 cu audio professional cu USB. Am observat ca in portbagaj este o unitate cu logo-ul bluetooth pe ea. Sunt curios, se poate face retrofit usor avand deja piesa aceea? Daca da, imi puteti recomanda pe cineva si la ce pret ar fi toata operatiunea?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.