Jump to content

keb

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    318ci

keb's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Heh, ciudat primul meu post pe forumul asta dupa atata vreme... imi pare rau ca nu am putut sa-mi aduc contributia dar cred ca e din cauza ca nu am vrut sa induc lumea in eroare si nici sa multiplic nr. de posturi prin ironii cum se poarta prin forumurile romanesti... ma rog, here I go. Totul a inceput cu mici impulsuri de pierdere de putere (pe atunci insesizabila) pe undeva pe la 2500-300rpm, pana intr-o zi cand mergeam cu vreo 40km/h mi s-a oprit motorul din senin, aparent fara nici un motiv. Am reusit sa-l pornesc din a doua incercare insa cu martorul de la DSC aprins si cel de la "frana de mana" galben (nu stiu cum sa explic, practic cand tii apasat 5 sec. DSC-ul se aprinde asta); deoarece eram la 10m de destinatie nu am mers mult asa. Am oprit motorul, scos cheia, introdus cheia... a pornit imediat, fara nici o problema, nici un martor aprins... am presupus ca o fi de la vreme (stiu, am fost dumb), asta se petrecea in perioada aia cu temperaturile nebune. Am zis ca doar daca se mai intampla ceva de genul asta voi vizita un service (am o mica fobie de asa ceva). Intre timp am inceput sa aud un "cloncanit" la motor undeva in stanga jos si cateodata la prima pornire imi oscila ciudat relantiul cand coboara de la 1100 la 600rpm. Am ridicat telefonul, sunat la Filaret si acum surpriza maxima. Eu nu vroiam decat sa fac o proramare sa-mi verifice masina nimic mai mult, dar se pare ca cel ce a raspuns avea un fel aparte sa faca clientii sa se simta bine. Dupa ce stabilesc programarea (mai bine de 1 saptamana de asteptare) ma intreaba si cam care a sunt problemele... dupa explicatii, el direct: Este foarte grava problema d-voastra, am mai avut multe cazuri de genul asta, va tebui sa lasati masina la noi 2 zile pentru investigatii dar nu cred ca va fi de bine, o sa schimbati motorul. In momentul ala mi-a cazut cerul in cap. Am zis ok nu o sa mai merg cu masina ne vedem atunci. Nu stiu ce avea in cap tipul ala, dar sa dai diagnostice prin telefon mi se pare o tampenie. Intre timp am avut un pic de treaba si am zis sa iau masina, mi s-a oprit iar motorul, acuma nu mai vroia sa porneasca deloc, dadeam la automat si nimic (bine ca era noaptea si in parcarea unui prieten). In cele din urma pornea, dar numai dupa o vreme de asteptare si cu martorii aprinsi (care se stingeau daca opream si porneam din nou motorul). Am decis ca nu pot sa mai astept si am sunat imediat la un service pentru o diagnoza: 2 erori - Senzori de la axa cu came si arbore cotit. La arbore cica sunt 2, numai unul era faulty, celalalt era ok dar am zis sa-l schimb si pe el daca tot sunt aici... era si cel mai scump si cel mai greu de schimbat :twoup: Grand total, inclusiv manopera: 1600RON Totul s-a rezolvat in cateva ore. Nu stiu daca este ieftin, pretul corect sau scump, stiu doar ca este frustrant sa mergi cu masina si sa stii ca in orice moment poti sa ramai cu ea pe avarii si sa nu ii poti face nimic. Una peste alta sunt fericit ca a fost doar atat si nu a trebuit sa astept 2 saptamani dupa unu care imi f*** buna dispozitie. Acum am si eu o intrebare, de ce s-au stricat amandoi senzorii in acelasi timp (daca s-au stricat in acelasi timp). Si ce fac practic senzorii astia? L.E.: masina e 318ci E46 nu stiu de ce nu apare in semnatura
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.