Jump to content

edwardandrewv

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

edwardandrewv's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. Atunci mea culpa. Eu sunt mai blond... știu sĂŁ le conduc și sĂŁ le fac poze. :laugh:
  2. Mulțumesc, mulțumesc! Exact, sunt mulțumit. Adaptive nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ se mișcĂŁ? Când pornesc mașina se mișcĂŁ farurile.
  3. Salutare! DacĂŁ vĂŁ veți uita ĂŽntr-un topic vechi de mai bine de 2 ani deschis de mine aici, veți vedea cĂŁ am avut un BMW E91, automat, din 2006. Am avut un accident - daunĂŁ totalĂŁ - nefiindu-mi acordatĂŁ prioritate. De atunci și pânĂŁ acum am schimbat 8 mașini: Mercedes B-Klasse, CLC, Land Rover Freelander, Citroen, Alfa Romeo 159, Peugeot 307cc, Opel Tigra TwinTop, Mini One. Toate automate. Deși ĂŽnainte sĂŁ achiziționez BMW-ul seria 1 am avut o Alfa Romeo 159 care m-a impresionat, m-a cuprins dorul de BMW și de tot ce ĂŽnseamnĂŁ experiența unui BMW. Am adus-o din Germania ĂŽn urmĂŁ cu 2 luni. Câteva date: Fabricație 2009, 215.000 km, stare ireproșabilĂŁ, motor 2.0 diesel 177 cai, EURO 5 Cutie de viteze automatĂŁ, navigație, ĂŽncĂŁlzire ĂŽn scaune, trapĂŁ, oglinzi rabatabile electric, pachet lumini exterior (am rĂŁmas plĂŁcut surprins de luminițele de la mânerele ușilor), faruri adaptive. O mașinĂŁ pe care pur și simplu o ador. Nu e nici lungĂŁ, nu e nici foarte micĂŁ la interior (cel puțin pentru fizicul meu), frumoasĂŁ, puternicĂŁ. Consumul din București cu clima pornitĂŁ este de 13-14 l, deși mĂŁ așteptam la mai puțin de la un EURO 5. MĂŁ rog, nu e o problemĂŁ, la urma urmei mi-am cumpĂŁrat o mașinĂŁ din clasa premium pe care se presupune cĂŁ mi-o permit s-o ĂŽntrețin. Atașez câteva fotografii, sper sĂŁ vĂŁ placĂŁ.
  4. Inca nu au depistat cauza.. Cei de la Allianz vor scoate masina la licitatie, am inteles. Nu mi-au mai comunicat nimic, atat ca voi primi o scrisoare prin posta.
  5. Aveam centura de siguranta cuplata... In viata mea nu am circulat fara, cu atat mai putin la masina asta la care imi bateam prietenii la cap sa si-o puna ca ma exaspereaza sunetul. Airbag-ul sofer exista, m-am interesat acum ca cel de la pasager era inactiv. Masina nu a mai fost lovita. PS: e adevarata faza cu data expirarii a airbag urilor? Nu m-am gandit nicio clipa la asta Masina a fost cumparata in 2010 de o doamna cu 12.000 de euro.. Doamna care a tinut-o 4 ani.
  6. Intram in intersectie de pe banda a 2-a. O domnisoara nu s-a asigurat si a virat stanga fix cand treceam eu. A fost suficienta viteza pe care o aveam.. Problema a fost ca am ajuns in stalp, nu ca a intrat ea in mine... Pe de alta parte a fost bun stalpul ala acolo, e trotuar si statie ratb, nu vreau sa ma gandesc unde as fi ajung daca nu ma propteam in el.
  7. Multumesc mult de tot! Nu am pus asta la indoiala nicio clipa. Mai am muulte de invatat. Chiar si accidentul asta, nu prea se produce vreunul din vina unei singure persoane. Nu am habar in cat timp se fac despagubirile si cum sunt cei de la Allianz. Am inteles ca se tine cont si de pretul de lista al masinii, dar nu stiu cum il gasesc, unde, ce relevanta mai are cel din 2006..nu inteleg.
  8. Pai.. Da. Dar in stalp m-a impins masina cealalta. Intamplator era un stalp acolo. Singura chestie pe care as fi putut s-o fac ar fi fost sa am max 30 la ora, incat sa franez complet... Altfel..
  9. Spuneam ca sunt mai stapan pe masina, mai atent la drum, daca am cutie automata. Conduc de 2 ani zilnic. Si chiar daca e putin, ce relevanta are din moment ce domnisoara nu m-a vazut si a intrat in mine? Ochi pentru altii nu primesc la ore suplimentare..
  10. Salutare! Acum o saptamana, cum strabateam o intersectie, o domnisoara nu m-a vazut si nu mi-a acordat, deci, prioritate... Am sfarsit pe trotuar, intr-un stalp. Nu a sarit niciun airbag, cateva erau dezactivate am inteles, dar eu am scapat perfect sanatos printr-o minune! Masina e dauna totala si urmeaza sa primesc banii de la Allianz, asiguratorul domnisoarei. Are cineva idee cam la ce suma sa ma astept sa primesc? Eu am inteles ca toata suma, nu 75%... PS: am incercat sa atasez fotografii de pe telefon dar se pare ca nu functioneaza.
  11. Mulțumesc tuturor! Enders, așa ni s-a spus. Nu mĂŁ pricep la mecanicĂŁ. Dar am ĂŽnțeles cĂŁ nu e așa urgentĂŁ intervenția. Andrei, am uitat sĂŁ scriu la ”probleme”. Așa am cumpĂŁrat-o, a fost smuls. Nu am idee cât costĂŁ unul dar trebuie sĂŁ iau cât mai curând. 13.. 13.7.. Dar nu cred cĂŁ am cĂŁlcat vreodatĂŁ accelerația cu gândul la consum.
  12. BunĂŁ seara și bine v-am gĂŁsit! MĂŁ numesc Andy, 20 de ani (fĂŁrĂŁ 3 luni). Ăn urmĂŁ cu mai puțin de o lunĂŁ am intrat ĂŽn posesia unui BMW 320D, ”break” (nu știu nici acum cum se mai zice acestui mode ĂŽn prezent). Fabricație: septembrie 2006 Motor: 2.0 - 150 cai (limitatĂŁ?!) Culoare: negru Transmisie automatĂŁ Rulaj: 176.000 km Navigație, senzori de toate felurile, ĂŽncĂŁlzire ĂŽn scaune, cotiere, pilot automat, dublu climatronic.. Nu ĂŽmi dau seama ce ĂŽi lipsește, cu excepția tapițeriei de piele. Cum ziceam: am 19 ani (ĂŽn curând 20), am fĂŁcut școala auto pe un Logan diesel (foarte tare mașinuța), dupĂŁ care am ĂŽnceput sĂŁ conduc alternativ mașinile pe care le-am avut eu sau mama. Nu mi-a plĂŁcut de nicio culoare transmisia manualĂŁ, din pĂŁcate. Cum am tendința sĂŁ expandez și sĂŁ-mi plâng de milĂŁ, sĂŁ conduc altĂŁ mașinĂŁ decât Smart era o corvoadĂŁ. MĂŁ ĂŽncordez, ĂŽmi tremurĂŁ piciorul și ce-i drept, e mult mai comod cu transmisie automatĂŁ. Revenind, ĂŽnainte de BMW am avut un Mercedes B Class, cutie automatĂŁ. DrĂŁguțĂŁ, cochetĂŁ, dar se simțea de fapt ca un A Class puțin mai atent desenat. Am gĂŁsit pe un site de anunțuri auto acest BMW și mi-a cĂŁzut cu tronc. Am vândut B-ul, am luat E-ul. Mașina e ĂŽn RO din 2010, adusĂŁ de la mama ei din Germania. 4 ani a fost pe mâini bune, aici, din ce am aflat. Este de infinit ori mai silențioasĂŁ decât Mertz-ul, mai spațioasĂŁ. E un feeling foarte fain, presupun cĂŁ e marca BMW. Nu am mai condus niciunul pânĂŁ acum. Este lungĂŁ și fĂŁrĂŁ senzorii de parcare probabil aș parca-o ĂŽn jumĂŁtate de orĂŁ. Consumul este aprox. 13 l ĂŽn București. UrmeazĂŁ sĂŁ schimbĂŁm distribuția. Probleme: - eram pe 13 septembrie (ĂŽn urmĂŁ cu 2 sĂŁptĂŁmâni) și am uitat de acea bordurĂŁ care delimiteazĂŁ banda de șina de tramvai. M-am trezit cu jumĂŁtate de mașina pe șinĂŁ, jumĂŁtate pe șosea. Imediat dupĂŁ, flat tyre monitor - DTC failure și cam așa a rĂŁmas. Nu am ieșit cu ea pe zĂŁpadĂŁ și nici nu știu ce presupune eroarea aia :-( - este stricatĂŁ macaraua de ĂŽnchidere de la portiera șoferului și nu o pot descuia decât cu cheia. - 2 becuri arse (unul de la semnalizare, mĂŁ disperĂŁ cât de alert semnalizeazĂŁ așa) Altceva nu știu ce sĂŁ mai zic. Sunt super ĂŽncântat de mașinĂŁ, cât am apucat sĂŁ mĂŁ plimb cu ea. Am cĂŁutat-o pe acel site dupa serie și am citit ca are limitator de vitezĂŁ și de fapt are mai mulți cai. Poate mĂŁ edifica cineva care-i treaba. Atașez câteva poze (doar 2 ĂŽmi aparțin, restul sunt cele din anunț). Am dat astĂŁzi zĂŁpada și sper ca mâine sĂŁ ies cu ea la plimbĂŁricĂŁ. SearĂŁ fainĂŁ!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.