Jump to content

Andreitks

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Nissan

Andreitks's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Au fost bujiile, le am schimbat Ăâ˘i merge normal acum. Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
  2. Am si eu un 116i de 2000cm cu 60000km...si face cam la fel!Am aceleasi fluctuatii de care vorbesti si tu dar parca nu sunt asa accentuate,fluctueaza foarte putin(100-200 ture) dar indeajuns sa te scoata din sarite.Si mie mi se pare ca nu face doar cand stai pe loc,parca si cand iei piciorul de pe aceleratie si scade sub 1500 de ture are aceasta fluctuatie. Initial am crezut ca este de la distributie,si aia zornaia,am schimbat-o dar fluctuatiile nu au disparut. Joi ma duc la Bavaria sa mai fac o constatare,poate isi dau seama ce are.
  3. Salut, Am un E87 din 2010 si pe tester nu raspunde DSC-ul.Am incercat si cu autocom-ul si cu ISTA D. S 0085 No communication possible with: Dynamic Stability Control Practic,DSC-ul functioneaza,merge activat/dezactivat si actioneaza cand derapeaza masina. Ce ar putea avea?
  4. Am primit interfata,am modificat-o si merge foarte bine si cu ISTA P si cu ISTA D.Am testat-o si pe E87 si pe E46. Am gresit in postul anterior,trebuie pus switch-ul pe pinii 7 si 8 ! P.S Daca sunteti la inceput,nu va sfatuiesc sa codati cu ISTA P,nu am inteles foarte bine cum codeaza dar ia cumva toate modulele la rand,nu poti coda doar ce vrei tu. Am facut acest experiment pe un E46 320ci si am zis ca am facut-o lata cand am vazut ca ia toate modulele la rand.Dar in final nu s-a intamplat nimic.Nici nu a codat dar nici nu a stricat ).
  5. Vreau sa montez o plafoniera de e46 cu 8 fire. Din ce m-am uitat,schema ar fi urmatoarea: Pinul 1- BUTON 1 + Pinul 2- BUTON 1 - Pinul 3- BUTON 2 + Pinul 4- BUTON 2 - Pinul 5- AMBIENTAL + Pinul 6- AMBIENTAL - Pinul 7- BUTON 3 + Pinul 8- BUTON 3- Este corect?La led-urile ambientale tensiunea este tot de 12 V ? Multumesc.
  6. Mai schimba lichidul ala...de obicei asta e problema la cutiile astea de transfer,nici nu costa mult si nici nu e greu de schimbat. Tin minte,cand am dat de problema asta,ca am citit pe forumurile de afara,cum ai spus si tu,ca ar fi si o problema cu frictiunea anvelopelor.Parca scria cineva ca a pus alt tip de cauciucuri si s-a rezolvat. Dar incearca asta cu lichidul,si uita-te si cand il scoti pe cel vechi cum arata si ce cantitate are.
  7. Schimba-i lichidul din cutia de transfer,cand pui lichidul nou,pune-i cat intra,in specificatii scrie 0.69l dar tu pune-i mai mult.Echilibreaza rotile,fa-i geometria si vezi cum se comporta dupa aceea.
  8. E90: Pin 1 2 3 Woofer Left - 4 Woofer Left + 5 12V 6 7 8 Rear Right Output + 9 Front Right Output + 10 Remote IN 11 Mid Front Right + 12 Mid Front Right - 13 Mid Rear Right + 14 15 16 Rear Right Output - 17 Front Right Output - 18 19 20 21 Mid Rear Right - 22 Woofer Right - 23 Woofer Right + 24 25 26 Ground 27 28 29 Rear Left Output - 30 Front Left Output - 31 Mid Rear Left + 32 Mid Rear Left - 33 Mid Front Left + 34 Mid Front Left - 35 36 37 Rear Left Output + 38 Front Left Output + 39 40 41 42
  9. Andreitks

    PDC e87

    Am stricat modulul cum am ajuns acasa ).L-am curatat,dar avea si un pin de la un chip rupt,am incercat sa-l lipesc dar am topit chip-ul. Am comandat un modul SH,de pe Ebay de la un user din Suedia,a costat 250 de lei cu tot cu transport.Astept sa vina. Am apelat la metoda asta fiindca am sunat la doua persoane de pe OLX si nu numai ca la ei costa 300 lei modulul,dar mai sunt si foarte ocupati si vorbesc la telefon cu o nesimtire crunta...
  10. Asta nu stiu sa iti spun,deocamdata eu inca astept interfata. Dar incearca si tu,rupe-i puntea si vezi daca merge,daca nu lipeste-o inapoi si nu mai cumperi nici un switch nimic.
  11. Pai e foarte simplu: Uite o poza cu o interfata modificata. http://i.imgur.com/kOOrC92.jpg Switch-ul/butonul de on/off trebuie procurat de la un magazin de eletronica,poate sa fie orice doar sa comute,sau,m-am gandit sa ma duc pana in piata si sa gasesc o jucarie chinezeasca cu un buton de genul asta,pare mai putina bataie de cap.
  12. Teoretic o remapare ar schimba comportamentul masinii.De ce?Pentru ca in momentul asta in harta de injectie ai o anumita cantitate de aer/motorina si cantitatea aceea de aer nu mai corespunde cu ce primesc acum cilindrii,de aici rezultand o ardere necorespunzatoare.Sunt pe net daca cauti niste valori de amestec ideale pentru benzina si diesel,dar nu le mai gasesc acum. Practic,lag tot o sa ai cu o turbina marita oricum,acum depinde cat de mare o sa fie dupa remap,fiindca turbina este actionata de gazele de evacuare si bineinteles ca o turbina mai mica/(calculata pentru un anumit tip de motor care evacueaza gaze cu o anumita presiune la diferite turatii),este invartita mai usor de acele gaze decat una mai mare,probabil de aceea si diferenta de presiune la relanti. La fel si cu intercooler-ele,sunt foarte multe discutii,aer rece inseamna ardere mai buna=putere mai mare dar sunt de doua tipuri:front mount(majoritatea masinilor) si top mount(gen Subaru si anumite SUV-uri).Cele front mount au racire mai buna dar au traseul mult mai lung,deci mai mult lag,cele top mount au traseul foarte scurt dar nu au racirea asa de buna deci mai putin lag dar temperaturi ale aerului mai ridicate. P.S Nu sunt mecanic,ce am scris mai sus e pur teoretic,din ce am citit pe internet pentru ca sunt si eu interesat de subiectul asta.Daca am gresit va rog sa ma corectati.
  13. O sa raspund tot eu,poate mai e cineva interesat. O interfata DCAN poate face cele mai multe lucruri de care ai nevoie,este foarte buna pentru uz personal, dar ICOM este mai bun si mai sigur mai ales pentru codari si se foloseste cu ISTA / D sau ISTA / P. Aceste programe asteapta o unitate ICOM. Cele mai multe dintre operatiuni se pot face cu o interfata DCAM, dar ICOM este mai la indemana daca ai multe tipuri de masini cu care lucrezi. Cu o interfata ICOM și ISTA / D,de exemplu, te poti conecta la orice,de la seria 8 la i8 și va face totul automat. Cu un DCAN nu te poti conecta la masinile vechi care au nevoie de interfata ADS. Legat de K+DCAN,se pare ca,interfetele fara switch vin cu pinii 8 si 9 legati in punte si merg pe masinile pana in 2006.Am comandat si eu una si o sa revin cu detalii dupa ce o primesc. Pentru mai multe informatii despre modulele ICOM am atasat un PDF care explica ce fac acestea. icom.txt
  14. Andreitks

    PDC e87

    S-a rezolvat.M-am intalnit ieri cu SKW si am depistat problema,modulul PDC stricat din cauza apei. Modulul se afla sub stopul din dreapta,trebuie scoasa si mocheta din portbagaj pentru a avea acces la el.
  15. Salut, Imi cer scuze ca deschid un nou topic pe tema asta ,dar din ce am citit in topic-urile existente nu sunt lamurit. In primul rand vreau sa stiu care e diferenta dintre BMW K+DCAN si ICOM.Diferenta de pret pentru clone este imensa si vreau sa stiu ce face ICOM-ul in plus si ce fac modulele A,B si C. Legat de BMW K+DCAN-sunt doua modele,cel cu switch si cel fara switch,diferenta este data doar de puntea dintre pinul 8 si 9 care poate fi controlata prin acel switch?Pentru modelele 2001-2006 se foloseste cu punte si pentru modelele 2007-2011 se foloseste fara punte? Cu BMW Enet am inteles,functioneaza pe modelele F si este o simpla mufa OBD cu o anumita configuratie cu un cablu RJ45 si un rezistor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.