Jump to content

SeaCMDOG

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520i E60

SeaCMDOG's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Singura eroare ce o da pe tester, pe loc, cu frana apasata, la schimbarea manuala a treptelor (de ex M1-M2-M1) masina are un zvac, iar pe laptop, imi arata baiatul respectiv, ca in mod normal nu stiu ce viteza de rotatie ar trebui sa fie 0, ca e ceva ce e tinut pe loc. in schimb, la schimbarea treptelor, valoarea ajunge undeva pe la 100-200 rpm si scade brusc la 0 si acolo ramane. Imi pare rau de explicatie, dar cam asta stiu:)
  2. Eu de cand am luat-o pana la completarea uleiului am mers cu ea cam 3-4k km.habar nu am ce a fost inainte si cum a fost ingrijita.am umblat de am innebunit pe la diferiti mecanici care mi-au pus n testere si n diagnoze: de la aprindere, bobine, la injectoare, pana la grupul de electrovalve:) fratele meu a fost la cineva care i-a spus ca ar fi solenoizii si din ce am inteles, repet, nu prea am habar, astia ar fi mai usor de schimbat.
  3. Am zis ca e vreo 1000€...din ce am inteles, cu tot cu filtru,ulei si diagnoza, ma duce la 1300-1400€. intr-un fel inclin spre una SH, am garantia ca e buna si sper sa ma mai tina un 2 ani cat mai tin masina.problema e ca voi pleca din tara cu masina, asa ca o eventuala garantie oferita pt reparatie, nu ma ajuta cu nimic, sunt la 2500 km distanta.e o situatie dificila si tocmai de aia am decis aa va intreb pt ca nu prea stiu ce sa fac. O sa studiez linkul, multumesc pentru ajutorul si parerile oferite!
  4. Pe tester mi-a aratat baiatul ca da eroare la ceva viteza de rotatie in interior.pe loc, cu frana apasata, cand dau oe manul treapta 1...viteza e 0.cand schimba in M2, viteza sare la 100+ rpm si scade brusc la 0.asta mi-a zis ca nu ar fi trebuit sa fie cresterea aia de viteza ci sa ramana 0.sa tina nu stiu ce pe loc (clindri, ax...habar nu am)
  5. Salutare tuturor si bine v-am gasit! Recent am primit de la fratele meu un 520i E60 din 2004 - cutie automata ZF6HP19, care avea unele "mici" probleme. Simptome: La inceput, in panta, cu acceleratia constanta, parca "patina" - oscila turatia intre 1500-2000.si asta fara sa misc piciorul de pe acceleratie.Ca sa schimbe treapta, trebuia sa apas acceleratia mai puternic si era ok. Am completat ulei la cutie ( lipseau vreo 2 L), am schimbat filtru. Insa de atunci, imi face figura asta cu "patinatul" imediat dupa ce se incalzeste putin motorul. Si in linie dreapta, nu doar in panta. Parca se balbaie acceleratia. Pus tester pe ea, verificat reactie la schimbat pe loc treptele manual.Masina smuceste, iar din ce am inteles de la mecanic, nu trebuie.Problema ar fi de la cutie, zice el, grup electrovalve. Am gasit una la dezmembrari, din 2007...1000€.de reparat am inteles ca ar fi tot vreo 1000€...Voi ce parere aveti?Care ar fi solutia mai buna?A mai patit cineva ceva de genul? Va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.