Jump to content

C. George

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

C. George's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cunosc masina asta. A fost la 4tuning days in 2010. Doamne cum suna motorul ala!!! Am auzit cand o ambalai inainte de a se deschide show-ul. Daca e in starea in care era atunci, merita si ultimul cent
  2. Presimt ca vei umbla curand la angrenajul stergatoarelor
  3. Idle Control Valve. Este responsabila pentru mersul in ralanti al motorului. cand nu calci acceleratia, clapeta este inchisa si motorul isi trage aerul necesar ralanti-ului prin aceasta valva. Se gaseste sub admisie. In general se jegoseste cu praf, ulei si orice mai prinde p-acolo si devine "sticky". Tu ai spus ca motorul face asa numai cand este rece. Ei bine cand e rece, daca este murdara, valva poate ramane blocata pe inchis si atunci motorul nu primeste aerul necesar. Cand se incalzeste motorul cat de cat, atunci isi da si ea drumul pentru ca mizeria aia nu mai e atat de lipicioasa. Cauta pe net "M52 sticky ICV". Cand pui contactul, inainte de a da la automat, normal este sa se auda un "tzac", semn ca valva s-a deschis. Iar dupa ce opresti motorul, la circa 5 secunde, se aude iar acel "tzac", semn ca valva s-a inchis Se curata foarte usor cu spray de curatat franele
  4. ICV-ul a fost curatat vreodata?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.