Jump to content

Lucian 520 E39

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520I E39

Lucian 520 E39's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Eu din ce am citit, sunt 3 variante posibile: 1. segmenti uzati (cea mai probabila); 2. garnitura de chiulasa ciupita in partea dinspre evacuare si baga ulei pe acolo in turatie mare (nu prea mi-e clar ) 3. ulei neschimbat de foarte mult timp, care si-a pierdut proprietatile si cica poate fi dat pe evacuare (si asta e imi e la fel de neclara...) Am cautat in istoric pe forum si am mai gasit pe cineva care a avut aceeasi problema, inclusiv tacanitul de la vanos, dar dupa un schimb de ulei s-au remediat toate problemele (mi-e greu sa cred, dar sustine teoria nr. 3 )
  2. Inca nu am mers cu ea atat de mult, dar in weekend sper sa ajung la un mecanic cu ea. Sunt convins ca il consuma, dar intrebarea e cum?
  3. Salutare! Am un seria 5 - E39, M52, fabricatie 1997 si am observat ca atunci cand se incalzeste motorul incepe sa scoata fum albastru, dar dupa 20-30 de min. de functionare, depinde cum merg cu ea pentru ca daca "o calc", incepe sa scoata mai repede si se simte miros de ulei ars, amestecat cu benzina. Masina porneste bine (deci motorul are compresie buna - asa am citit ), nu consuma mai multa benzina decat ar trebui si trage aproape asa cum ar trebui sa traga un 2.0 benzina. Se aude si un tacanit, dar sunt aproape sigur ca este vanosul, iar relantiul sta foarte jos cand e motorul rece, dupa ce se incalzeste sta cam la 500 rpm. Motorul merge "rotund", nu intrerupe, nu oscileaza. Mentionez ca masina este achizitionata de curand si probabil nu are nici schimburi de ulei, filtre...etc. Stie cineva ce poate fi mai exact? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.