Salutare! Am si eu o problema cu E46 320D facelift. L-am oprit din cheie si oprit a ramas,fara nici o simptoma fara nimic.O invartea electromotorul dar nu o lua deloc. Dupa cateva verificari am incercat sa o pornesc trasa. Am tras-o vreo 5-6 metri si a pornit. A mers vreo 5 minute,perfect,cum mergea si inainte,iar apoi a scazut relanti-ul si a murit de tot. De atunci nu a mai pornit nici trasa,nimic. Am dus-o la servis,au pus baietii tester-ul,au zis ceva de presiune mica dar nu au fost convinsi. S-au invartit pe langa ea 2 zile. Au testat injectoarele cu niste seringi,au verificat pompa de injectie,etc. Pana la urma mi-au spus ca e regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare,ori senzorul,cel din capatul opus. Am cumparat regulatorul ca erau siguri ca ala e. Nu merge nici cu ala. Ok,am cumparat si senzorul celalalt,ca cica nu se potriveau unul cu altul. Nu merge nici asa. Azi a venit un baiat sa rescrie nu stiu ce in calculator ca sa mearga regulatorul cu senzorul,dar surpriza. Baiatul ala a spus ca sistemul de injectie e varza. Mi-au schimbat si senzorul de pe volanta si mi-a spus ca e posibil sa fie arse si injectoarele. Cica a fost un scurtcircuit si a ars cam toate alea pe acolo. Toata chestia a durat o saptamana si ceva,atat am tinut masina la ei. Acum ma gandesc ca nu e chiar asa cum zic ei si mi se pare dubios. Cand a verificat injecotarele nu a zis nimic ca ar fii arse.Au verificat sa vada cata motorina dau pe retur,deci mergeau toate,nici vorba de injector ars. Pompa de injectie la fel a verificat-o acum o saptamana si mergea ok. Daca era asa grav sa fie arsa toata injectie cum zicea baiatul ala,imi mai mergea atunci 5 minute fara nici o problema? Maine ma duc la servis sa vedem cum facem,ca deja de la un senzor s-au intins la toata injectia masinii,in decursul unei saptamani,si mie se pare ciudat. Macar nu mi-au spus din prima. As avea si eu nevoie de niste pareri va rog frumos.