Jump to content

neacsunrv

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 320D

neacsunrv's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. nu mai patit nimeni ? o recomandare la un baiat care stie sa faca o diagnoza si sa reseteze parametrii pentru o baterie noua ? multumesc frumos
  2. salutare oameni. Vreau sa imi schimb si eu bateria si trebuie sa ii resetez parametrii. Imi puteti recomanda pe cineva ? De asemena vreau sa ii fac si o diagnoza sa o verific de erori. Cunoasteti vreun baiat care face asa ceva in Bucuresti ? Multumesc frumos
  3. M-am interesat si eu si o diagnoza e cam 250-300 lei la reprezentanta, probabil tu ai fost acum ceva timp
  4. Multumesc frumos, sunt din Bucuresti deci cam departe un pic. Poate ma ajuta colegii din Bucuresti cu o diagnoza si o programare de baterie.
  5. Am inteles. Multumesc frumos de info. O sa ma interesez cat mai e o diagnoza la ei si o sa imi fac o programare. Cu ocazia asta imi resetez si parametrii la bateria noua.
  6. Unde ai facut diagnoza ? Poti sa imi recomanzi pe cineva ? Nu vreau sa fiu zgarcit dar nu dispun momentan de banii necesari pentru o diagnoza la reprezentanta.
  7. Masina are 250000 de Km (acum decideti voi daca reali sau nu), urmatorul pas oricum este o diagnoza dar am zis sa intreb pe aici poate a mai patit cineva. Am citit intr-un post tot ceva asemanator si spre fericirea posesorului a fost un senzor la axa cu came sau la arbore. Nu mai stiu exact. Masina de tras trage foarte bine, ce mai trebuie schimbat acum este ambreiajul care patineaza foarte tare la rece si mai putin la cald dar acestea sunt treburi remediabile usor. Ce ma framanta este oprirea aceasta a motorului care se pare a fi ceva random. Si mai rau ma framanta ca nu imi afiseaza nimic in bord. Acum tot ce sper este sa fi stocat eroarea in calculatorul masinii.
  8. Salutare oameni buni, proaspat posesor al unui BMW E90, 320d, 163 cp din 2006. Sunt super multumit de masinuta mai putin partea cu muritul motorului. Prima data s-a intamplat cand mergeam pe autostrada la o viteza constanta de 130 Km/h. Pur si simplu mergeam si dintr-o data am simtit o zvacnire, nu puternica, si masina a inceput sa decelereze. Am apasat pedala de acceleratie ... nimic. M-am dat usor usor pe banda de urgente si cand m-am oprit de tot am observat cu stupoare ca motorul era oprit fara niciun fel de martori aprinsi in bord. Apoi am dat sa o pornesc, a luat-o din prima si mi-am continuat drumul. Iar urmatoarea data, pur si simplu ma deplasam din punctul A in punctul B, am ajuns la destinatie, m-am oprit, am inceput sa caut ceva prin cotiera si s-a oprit pur si simplu motorul. Era aprins doar martorul de la frana de pana in bord pentru ca era trasa.Nu stiu daca are vreo legatura una cu alta dar tin sa mentionez ca bateria e moarta. Este bateria originala cu care a venit masina din fabrica si deja mi-a aparut in bord ca trebuie sa o inlocuiesc. Saraca i-a ajuns si ei. Si daca tot imi iau o baterie noua si merg sa o programez sa o pun si pe tester poate mi s-a stocat vreo eroare de la cele doua opriri ale motorului. Are cineva idee de la ce ar putea? A mai patit cineva asa ceva? Va rog nu veniti din prima cu idei de genu: e pompa de inalta sau te lasa injectoarele etc. Va multumesc mult de tot. Inca o chestie, cunoaste cineva prin Bucuresti vreun baiat care face diagnostice pe E90 si programeaza baterii ? Multumesc anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.