Jump to content

Michael Necula

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    n/a

Michael Necula's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare tuturor, Pana la urma am cumparat masina din anunt. Momentan sunt fericitul posesor al unui e90 2.0d automat and i'm loving it:) Hope that's not going to change! Am fost la reprezentanta BMW cu VIN-ul masinii si mi-au confirmat ca ultima intrare la dealer a fost anul trecut la 168k (in prezent, 178k). Pentru o verificare mecanica la reprezentata, trebuia sa mai astept o saptamana, nu am mai avut rabdare si astfel m-am programat la un service. La service, am dat de un fost coleg de al meu de facultate care mi-a facut o "examinare" mai atenta si overall am fost multumit de cum se prezinta, mai ales ca e masina de 11 ani.. La tester, mi-a aparut doar ca trebuiesc schimbate bujiile. Deci nimic heavy.. Ah, mai erau arse becurile la angel eyes care s-a reparat repede fara sa dau jos rotile fata Overall, masina merge bine de tot. Vreau saptamana viitoare sa-i fac revizia, schimbat uleiuri, filtre, placute frana, etc. Am nevoie de sfatul vostru : Puteti sa-mi recomandati ce ulei /consumabile folositi? Deasemenea, uleiul la cutie se schimba? Am vazut pe net diverse pareri pro/contra. Momentan cutia schimba lin dar nu stiu cum va fi la iarna :/
  2. Salut baieti, Am fost la reprezentanta la Cluj la BMW si mi-au spus ca la ei apare ultima intrare la dealer la BMW in Germania anul trecut cu 170.000 km Momentan, masina are 184.000 deci pare a fi credibil. Am intrebat cat ma costa kitul pentru schimbare la ulei in cutie (automata) si aparent e undeva pe la 2600 RON Puteti sa-mi spuneti din experienta niste preturi care nu sunt de reprezentanta? Mersi Michael
  3. Tocmai am verificat VIN-ul pe bmwvin.co.uk si-mi arata "Mileage (central data) - 172768 Latest entry in lista "Vehicle Specification" e 28 IAN 2013. Sa fie nr de km de la "Mileage (central data)" pe care ii avea la latest entry? Offtopic : Am fost azi si am vazut o alta masina in Cluj asemanatoare (doar ca era semi-piele interiorul) si avea 205.000 km. Am ridicat capota si am vazut ca ambii suporti la faruri sunt lipiti. E posibil sa fi avut masina accident? L-am intrebat pe vanzator si a zis ca nu stie de asa ceva, dar evident, si evident daca ar stii nu ar zice... Mersi, Michael
  4. Mersi de hint, dar vad ca-mi da un raport gol. Deasemenea, am platit pentru un raport la autoDNA dar nu mi-a dat nimic in plus fata de ce am gasit pe bmwdecoder..
  5. I-am facut poza la VIN si am incercat sa verific pe bmwdecoder dar momentan nu functioneaza. O sa mai incerc. Oricum, inc-o chestie ciudata. In anunt, masina are numere Zoll, dar cand am fost s-o vad, masina avea numere permanente de germania... ciudat. Daca mai aveti feedback, va rog nu ezitati sa-mi scrieti. Mersi.
  6. Hello everyone, Doresc sa intru in fanclubul BMW cu un E90 320d automat din 09/2005 (cu 180.000 km (asa zice vanzatorul) - http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GixRW.html#a5153ae06c Urmeaza sa ma programez la reprezentanta BMW in Cluj saptamana viitoare pentru a merge cu masina la verificat... Mentionez ca m-am intalnit cu vanzatorul si masina arata bine pentru varsta ei (atat ca avea zgarieturile normale varstei, vopsea sarita pe capota de la pietre) In schimb, sub capota, motorul era spalat (cred) deci nu s-a putut observa daca a curs ulei sau alte chestii. Singura problema parea a fi ca era rupt burduful de la admisia de aer(cred?) (atasat mai jos) - https://postimg.org/image/8c7to1lxb/ Credeti ca asta poate afecta performanta masinii? La ce alte detalii credeti ca ar trebui sa fiu atent cand "verific" masina? Va multumesc pentru rabdare, Michael
  7. Hello everyone, Doresc sa intru in fanclubul BMW cu un E90 320d automat din 09/2005 (cu 180.000 km (asa zice vanzatorul) - http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GixRW.html#a5153ae06c Urmeaza sa ma programez la reprezentanta BMW in Cluj saptamana viitoare pentru a merge cu masina la verificat... Mentionez ca m-am intalnit cu vanzatorul si masina arata bine pentru varsta ei (atat ca avea zgarieturile normale varstei, vopsea sarita pe capota de la pietre) In schimb, sub capota, motorul era spalat (cred) deci nu s-a putut observa daca a curs ulei sau alte chestii. Singura problema parea a fi ca era rupt burduful de la admisia de aer(cred?) (atasat mai jos) - https://postimg.org/image/8c7to1lxb/ Credeti ca asta poate afecta performanta masinii? La ce alte detalii credeti ca ar trebui sa fiu atent cand "verific" masina? Va multumesc pentru rabdare, Michael
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.