BMWClub: corbu_stf - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
6 (0 per day)
Most Active In:
Proleasing Motors (3 posts)
Joined:
07-March 17
Profile Views:
487
Last Active:
User is offline Mar 01 2020 01:02
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Not Telling Not Telling

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
BMW 520d xDrive, 2016

Posts I've Made

  1. In Topic: Proleasing Motors

    17 January 2019 - 09:13

    View PostRomulus, on 17 January 2019 - 02:08, said:

    E o idee buna cu conditia sa avem informatii corecte. Am sa incerc sa discut problema cu cei de la BMW Romania sa vad ce parere au ei despre asta, poate ne pot spune ce putem face impotriva dealerului si cui ne adresam la BMW Germania.


    Eu zic ca BMW Romania ar trebui sa rezolve problema inaintea BMW Germania.

    De obicei intr-un proces, pe langa dealer chemi in judecata si BMW Romania deoarece ei ofera garantiile.
  2. In Topic: Proleasing Motors

    17 January 2019 - 00:11

    View PostRazvan Vlaicu, on 16 January 2019 - 09:28, said:

    @corbu_stf iti urez multa rabdare si persevereanta! este de neconceput asa ceva, sunt stupefiat de situatia asta.
    Bafta si tine-ne la curent cu statusul procesului :thumbsup:


    Multumesc! Si eu am fost uimit, acum incerc sa rezolv problema. Oricum nu cedez, voi face toate demersurile necesare. Acesti indivizi trebuie sa inteleaga ca sunt si oameni care nu accepta tepe de genul asta.

    View PostCosminbad, on 16 January 2019 - 11:04, said:

    Si eu consider ca se poate cere inlocuirea produsului/ aducerea in starea de conformitate sau returnarea banilor daca inlocuirea produsului nu e posibila. Dar fiind bunuri de gen, masinile pot fi inlocuite (nu este vorba de o pictura unicat).
    Imi pare rau sa aud ca exista asemenea probleme la masinile noi. Sa nu renunti pana nu iti recuperezi banii sau iti rezolva problemele. Poti sa le ceri bani si pentru perioada cat nu ai putut sa utilizezi masina din cauza acestor vicii de fabricatie.

    PS: Din ce stiu Proleasing se lauda ca sunt reprezentanta BMW - la fel ca Automobile Bavaria, Apan din Braila etc.


    Sunt reprezentanta BMW din 2013 si culmea, isi lipesc pe masini reclame ca ar fi cei mai buni pe customer-care. Cum sa primesti ma asemenea titlu cand tu dai tepe si nu esti in stare sa repari o masina? Vai viata noastra !

    View Postmishwall, on 16 January 2019 - 12:50, said:

    Ultima postare pe acest subiect, ca devine penibil.

    1. Experientele tale de zi cu zi nu prea au relevanta in cazul asta.

    2. Daca citesti cu atentie, omul nu a cerut sfaturi sau pareri. Doar a prezentat un caz care i s-a intamplat. Parerea ta ca nu isi mai poate recupera banii sau schimba masina a venit nesolicitata, la fel cum ar veni si in cazul in care s-ar mai crea topicuri de genul si ai intra tu sa ne spui ca asta e tara.

    3. Cu mentalitate de genul "asta e Romania, ce sa-i faci" o sa ramanem intr-o mocirla. Din pacate, pe multi nu pare sa ii deranjeze chestia asta.


    1. corect
    2. corect
    3. CORECT

    View PostWIN60, on 16 January 2019 - 12:54, said:

    Nu ti-am spus ca nu ai dreptate, din punct de vedere legal si teoretic ai dreptate, din punct de vedere practic, din ce am auzit, din ce am vazut si din experienta profesionala, inclusiv in cazuri de judecata clienti-reprezentanta, nu iese clientul castigator.


    Eu i spun niste lucruri sa inteleaga si sa nu se bage si in mai multe lucruri urate, nervi, suparari, bani "irositi" daca pot sa spun asa.

    Tu i spui niste lucruri din punct de vedere legal, in care el are dreptate si este indreptatit sa ceara alta masina noua sau banii inapoi.

    Art. 1.710. - (1) În temeiul obligației vânzătorului de garanție contra viciilor, cumpărătorul poate obține, după caz:
    a) înlăturarea viciilor de către vânzător sau pe cheltuiala acestuia;

    Deocamdata BMW se incadreaza aici, toate documentele atesta acest lucru, parerea mea.




    Niciodata nu castiga clientul? Ha ha ha !

    O clipa am crezut ca esti angajat Proleasing. Nu ma bag in nimic urat, trebuie sa intelegi ca lumea trebuie sa faca si ce trebuie nu numai ce ii convine. Cine a gresit trebuie sa plateasca, asumarea raspunderii lipseste cu desavarsire in Romania.

    Esti sigur ca ma incadrez la acel articol? Pe ce iti bazezi teoria?

    Se face apel foarte mult la emotionalul colectiv in sens negativ: nu vei reusi, e prea greu, te vor invinge, cheltui bani de pomana, etc. Lucrurile nu sunt atat de grele precum le expun unii, orice lucru bun se obtine prin efort sustinut, s-a ajuns sa se faca abuzuri tocmai datorita acestei atitudini total gresite.

    Sunt si oameni care isi permit, sunt oameni care vor dreptate cu orice pret indiferent de greutati, nervi, stres, cheltuieli.

    Ar fi de bun augur un topic in care sa ajungem sa explicam care ar fi pasii de urmat in astfel de cazuri, poate unii vor face mai multe demersuri pentru a-si rezolva problemele existente. Ma gandeam sa se regaseasca o lista si cu documente draft pentru notificari, reclamatii etc. Ce spuneti?
  3. In Topic: Proleasing Motors

    16 January 2019 - 01:54

    Parerea mea este sa evitati acest dealer cu orice pret !

    de ce?

    Am achizitionat in iunie 2018 un BMW X6 nou de pe stoc de la Proleasing Motors (pret de lista 100.000 euro). La scurt timp mi-am dat seama ca masina are probleme serioase:

    1. climatizarea defectuoasa - introducea caldura in loc de aer conditionat, fluxul de aer era foarte redus, temperaturile setate nu corespundeau cu temperatura din masina - in Grecia la 40 de grade masina introducea caldura la partea de jos si pe la parbriz, lesne de inteles in ce conditii inumane a trebuit sa mergem 4 persoane, concediul a fost un cosmar.
    2. masina nu accelera cum trebuie, la kickdown nu schimba treptele si cel mai rau lucru, nu facea viteza - am fost surprins in depasiri ca masina nu mai accelera, am trecut prin niste situatii la limita in care se puteau produce accidente groaznice
    3. exista un zgomot metalic la start/stop, zgomotul venea din partea stanga fata
    4. senzorii se activau in mers degeaba
    5. functia de deschis cu piciorul a portbagajului nu mergea...si cate si mai cate

    Am venit cu masina in service la Proleasing pentru prima oara, masina a fost resoftata si la cateva zile am preluat-o. S-a rezolvat doar problema portbagajului, restul problemelor erau inca prezente. Ca o paranteza, mi-a fost schimbat suportul stanga de la motor cu toate ca nu avea nicio treaba cu zgomotul metalic existent...
    Am avut inca 3 intrari in service la ei, mereu acelasi raspuns, testerul nu arata nimic (mai nou in Romania daca testerul nu arata vreo problema inseamna ca masina este ok, va dati seama cata tehnologie au astia domne'). In timpul unei comparatii a climatizarii intre masina mea si una din stocul lor am avut "placerea" de a-l cunoaste si pe distinsul alexe care cu un limbaj limitat incerca mistouri ieftine (probabil se credea inca la rachete sau la adunarile nationale ale tovarasului).

    Am incercat sa atrag atentia asupra problemelor printr-un colant pe masina (poza atasata) si se pare ca cei de la BMW au receptionat mesajul din plin, dar in loc sa ia atitudine, fac ambitii si refuza solicitari ale unor oameni bine intentionati.

    Concluzie dupa 4 intrari in service la Proleasing Motors: masina este in perfecta stare de functionare!

    A urmat o intrare in service de 3 saptamani la Bavaria Otopeni: raspuns, masina este in perfecta stare de functionare! Ghiciti ce s-a efecuat in tot acest timp: doar o diagnoza, in rest masina a.........stat.

    In final am ajuns la Bavaria Baneasa care a deschis caz PUMA(sper sa fi scris bine) si au identificat anumite probleme destul de serioase:

    1. zgomotul metalic venea de la cardanul fata
    2. aveam o gramada de erori la transmisie/cutia de transfer - cauza problemelor la acceleratie au spus ei - s-a schimbat cutia de transfer
    3. exista o actiune BMW cu privire la un senzor pe care se depune gheata si transmite valori eronate - acest lucru banuiau ei ca produce probleme la climatizare, a fost schimbat si odata cu acesta a fost schimbata si o valva din circuitul de climatizare
    4. masina a primit ultimul update (din spusele lor)

    Am fost bucuros crezand ca s-au terminat problemele si in sfarsit ma pot bucura de masina, chiar mi-am luat si roti de iarna, dar...TEAPA, masina are in continuare aceleasi probleme.
    Sa va faceti o idee, 0-100 km/h scrie pe site ca se atinge in 6.7s, in realitate eu nu pot cobori sub 8.0s + consum aproape dublu de combustibil, se pare ca ultimul update este "ce trebuie"

    Din cele 7 luni de cand am cumparat masina, 3 luni a stat prin service, iar in restul lunilor masina a mers groaznic, de aceea are foarte putini km.

    I-am notificat prin intermediul unui avocat si pe Proleasing si pe BMW Romania si am cerut inlocuirea bunului sau restituirea banilor (nu am primit raspuns, clasic). Am fost chemat la Ploiesti in data de 14.01.2019 pentru a se incerca rezolvarea situatiei si am avut parte de o intalnire penibila in care auzeam tot felul de aberatii, lamentari, minciunele si inventii, pur si simplu imi era scarba.

    Am o gramada de reclamatii la BMW Romania si 4 raspunsuri din partea lor citez: masina este ok ca asa zice dealerul; dupa ce s-au schimbat piese i-am intrebat daca isi mentin raspunsul ca masina nu are nimic, dar nu au mai raspuns...niste penibili care, in momentul in care sunt pusi in fata faptului dau bir cu fugitii, din pacate fuga de responsabilitate este sport national in Romania.

    Am facut reclamatii la sediul central al BMW, astept raspuns, am incercat sa contactez cat mai multe persoane din conducerea BMW Germania pentru a le atrage atentia asupra abuzurilor ce se comit in Romania. Inca astept raspunsuri.

    Urmeaza plangeri la toate institutiile statului.

    Chemarea in judecata este ceva normal spun eu, am incercat toate metodele posibile sa rezolv problema, dar nu am reusit. Sa stiti ca atitudinea aceasta nu este intamplatoare, se mizeaza mult pe faptul ca te saturi si renunti odata cu trecerea timpului.

    Ca un mic rezumat in urma achizitei unei masini NOI de la Proleasing Motors:

    1. 4 intrari in service la Proleasing Motors
    2. 1 intrare in service la Bavaria Otopeni
    3. 2 intrari in service la Bavaria Baneasa
    4. Reclamatii la importator, in speta BMW Romania
    5. Reclamatii la institutiile statului
    6. Reclamatii la BMW Group Germania
    7. Mail-uri in care cer ajutor din partea oamenilor din conducerea BMW Group Germania
    8. Adrese catre mass-media cu privire la acest caz, atat in tara cat si in Germania
    9. Notificare prin avocat
    10. Intalnire la sediul lor pentru gasirea unei solutii

    Urmeaza chemarea in judecata. Eu sper si am convingerea ca la sfarsitul procesului voi primi o masina noua sau banii inapoi, iar aceasta masina va fi radiata si poate chiar casata datorita problemelor grave pe care le are.
  4. In Topic: F10 volan prea usor la viteza mare

    08 March 2017 - 05:26

    View PostSimionBaws, on 07 March 2017 - 22:02, said:

    Faceti-va update soft-ul modulelor, au mai corectat. De cand am facut update, cutia schimba mult mai bine iar directia s-a mai intarit. Eu nici inainte nu am observat probleme la sensibilitatea directiei. F10 an 2012


    Sent from my iPhone using Tapatalk


    Sti cumva care este ultimul update? Masina mea este destul de noua de aceea de intreb. Oricum sun la Bavaria sa ma lamuresc si cu update-urile de soft.

    Multumesc!
  5. In Topic: F10 volan prea usor la viteza mare

    08 March 2017 - 05:11

    Salut,

    Da si cele de schimb sunt tot runflat. Sa fie problema de brand sau orice anvelopa runflat va fi la fel?

Friends

corbu_stf hasn't added any friends yet.

Comments

corbu_stf has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro