Jump to content

cipilica

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525D E39

cipilica's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu am observat sa fie ulei in vas... Merci
  2. Am pus inapoi termoflotul, am schimbat si bateria de la termoflot( este o baterie cu 2 supape) si tot ajunge apa in ulei. Daca ar fi blocul fisurat, nu ar avea si alte simptome? Masina masina merge foarte bine....
  3. Salutare tuturor, Am o problema la un E39, motor 525D, an 2002, km 377358. Mi s-a aprins in bord mesajul "check coolant level". Am verificat si intradevar antigelul a scazut.Am completat la nivel si dupa alti 100 km aceeasi problema. Am completat din nou dar nu am mai mers 100 de km ci 50 km.Sub masina nu erau urme ca ar curge pe undeva sar ar fi ceva spart. Am verificat joja de ulei si am constatat ca nivelul la ulei era la nivel maxim.Am fost cu ea la mecanic si a spus ca s-ar putea sa fie termoflotul.A scos termoflotul, a pus dopuri pe furtune. Dupa alti 100 km, acelasi mesaj.Am sunat mecanicul si a spus ca sigur este garnitura de chiulasa. A dat jos chiulasa, a dus-o la verificat si au constatat ca unele orificii erau putin "mancate"si nu se pot suda.Am facut rost de alta chiulasa, am dus-o la verificat si au schimbat pe ea ghidajele de supape(24 bucati) si au rectificat-o. Am cumparat garnitura de chiulasa noua, ulei, mecanicul a montat-o pe masina si dupa alti 100 km... aceeasi problema. Antigelul scade si uleiul creste. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, o parere? Sunt putin disperat ca toata nebunia asta m-a costat in jur de 700 euro. Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.