Jump to content

sharckuletz

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d / 150PH / 2004

sharckuletz's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. S-a mai discutat pe forum...daca apar toate bujiile arse este de la releul care le comanda merci Am gasit si eu un post pe forum ce zicea de releu, dar l-am gasit abia dupa ce am l-am postat pe asta O sa schimb si releul sa vad ce iese :twoup:
  2. Masina: 320d din 2004 Ce am constatat in legatura cu problema asta: - Cu cat e mai frig afara cu atat porneste mai greu. - Iarna trecuta la temperaturi sub -14 grade nu a mai pornit deloc. - La temperaturi de peste 10 grade porneste si merge fara probleme. - atunci cand e frig si totusi porneste, acul de la turometru variaza ca si cum ar fi innecata timp de 30 sec - 1 min Ce am incercat sa fac ca sa remediez problema, dar fara rezultate - schimbat releul de la pompa de motorina - schimbat bujii incandescente - cele vechi au fost testate si functionau ok - a fost pusa pe tester atat inainte cat si dupa schimbarea bujiilor si de fiecare data apar erori la toate 4 bujiile. Chiar si dupa stergerea lor, la prima pornire apar iar Ma gandesc ca ar putea fi de la releul bujiilor dar am cam obosit sa dau bani pe incercari fara rezultat. Daca s-a mai intalnit cineva cu pb asta, sau daca are cineva vreo idee cum as putea testa releul respectiv as aprecia putin ajutor:)
  3. ar fi prea tare sa fie pivotii de la bascula: ambele brate au fost schimbate cu totul acum 6 luni cu un set de brate swag O sa merg in service sa vad care e pb
  4. bieletele antiruliu au fost schimbate acum 4-5 luni deci nu cred ca ele sunt de vina + ca stiu cum se auzeau atunci cand erau duse iar acum nu e acelasi zgomot. dupa cum spuneam se aude si pe fata si pe spate, deci cred ca caseta de directie sare din schema. Oricum, multumesc tuturor celor care si-au dat cu parerea. E bine sa stiu cam ce ar putea fi ca sa stiu sa le mai zic mecanicilor ce sa verifice. Am patit si chestii cum ar fi: au ramas ei fara idei si le-am mai sugerat eu cate ceva...si in unele cazuri chiar a mers Service-urile in ro sunt de toata jena dupa parerea mea(sau poate am eu ghinion si dau numai peste nepriceputi <_<)
  5. sunt perfect de acord cu tine in privinta service-ului. Am ales sa "arunc" o intrebare aici mai intai pt ca de cele mai multe ori am patit sa fiu indrumat gresit. Am avut mai multe patanii pe la mai multe service-uri(bosch in special) cu diverse probleme si am patit de vreo cateva ori sa dau bani si sa schimb piese care nu aveau absolut nimic.(Am schimbat odata pompa intermediara din cauza unui mecanic idiot si de fapt pompa era perfect functionala - problema era de la releul ei care avea contactele oxidate) Iarasi m-am lovit de probleme gen: o urca pe rampa...se uita la ea 10-15 min...o da jos zicand ca nu stiu ce are si ma trimit la caserie sa platesc(asta la bosch service). Ei faza asta mi se pare penibila...si mor de draci cand se intampla(am patit-o de vreo 2 ori - oricum pe acolo nu mai calc)
  6. Salut, Am tot cautat ceva asemanator dar nu am gasit nimic care sa descrie exact problema pe care o am. Masina: E46 din 2004 De ceva vreme se aud un fel de pocnituri(destul de slabe insa sunt acolo) la gropi si drum denivelat insa am impresia ca se aud doar la viteze relativ mici. Din ce am observat se aud cam la toate rotile dar parca mai mult la cele de pe fata. Nu cred ca e vorba de bucse pt ca astea au fost schimbate acum vreo 6 luni impreuna cu bratele fata si bieletele antiruliu (sper ca asa se scrie). Ma gandeam ca ar putea fi flansele de la amortizoare, insa nu stiu nimic sigur. Cineva vreo idee ceva???
  7. Am schimbat ieri dimineata pomba despre care banuiam ca e defecta, si aparent merge ok acum. Nu pot fi inca sigur ca asta a fost problema pt ca se intampla destul de rar sa nu porneasca(2-4 ori pe saptamana). Deci daca in urmatoarele 2 saptamani nu se mai repeta, inseamna ca asta a fost.
  8. Mie nu mi se aprinde nici un martor in bord atunci cand nu porneste. Adica totul e normal. Se aprind normal toti martorii cand pun contactul si se stang pe rand ca si cum totul ar fi ok. Am vrut sa o pun pe tester insa la reprezentanta mi-au zis ca abia peste 3 saptamani ma pot programa si nu am avut rabdare sa astept atat. Asa ca am fost cu ea intr-un service bosch unde auzisem ca este un tip care se pricepe cat de cat la bmw-uri. I-am explicat omului cum se comporta masina si initial am cerut sa o puna pe tester acolo, insa el mi-a zis ca daca vreau sa dau banii aiurea nu am decat sa o pun pe tester, dar el zice ca e pompa intermediara de combustibil de vina. Nu am mai pus-o pe tester(pt ca nu avea timp omul atunci si deja ma saturasem sa ma plimb pe la service-uri) si cum eu banuiam tot pompa respectiva am mers si am facut comanda. Am cumparat pompa si merg luni acum sa o schimb tot la tipul respectiv. Sper sa nu ma fi inselat nici eu si nici tipul respectiv. O sa postez aici rezultatul operatiei
  9. mai scade tu... :) macar sa facem licitatie aicea...in sens invers...de descrestere... :) sunteti chiar comici:) am comandat deja pompa cu 780 de lei. Maine imi ajunge si luni am programare sa o schimb. Sper sa fie de la asta, si nu de la altceva. Merci pt sprijinul celor care s-au implicat:)
  10. merci pt reply: la pompa si la bujiile incandescente ma gandeam si eu O sa vad daca asa e. Altcineva, alte pareri??
  11. De vreo cateva saptamani imi face probleme la pornire(nu intotdeauna, doar uneori). Ideea e urmatoarea: - in mod normal cand se pune contactul in pozitia 2 ar trebui sa se auda un "bazait"(banuiesc ca asa e normal pt o functionare corecta), ca si cum o componenta ar consuma curent sau ceva de genul asta. In mod normal bazaitul dureaza cam 5-15 secunde. Ei, in cazul meu uneori nu se aude acest bazait, si cand nu se aude masina nu porneste: electromotorul invarte, bateria e ok, dar nu vrea sa o ia. Are careva idee despre ce ar putea fi vorba? Am astazi o programare la un service, dar ar fi interesant sa stiu cam ce ar putea fi...poate le mai dau eu ceva idei celor din service in cazul in care ei nu au :)
  12. am un E46 - 320d din 2004. Acum doua saptamani a inceput sa faca(uneori) probleme la pornire. Nu vrea sa porneasca la prima cheie(repet, doar uneori). Cand se intampla asa, porneste la a doua cheie (odata a pornit abia la a 3-a), si chiar si atunci cand porneste la prima cheie imi da impresia ca porneste ceva mai greu decat inainte, cand pornea la sfert de cheie. Electromotorul invarte, si nici bateria nu e descarcata, deci ma gandesc ca alta e problema. Prima data a facut asa intr-o luni dimineata si eu ma intrebam daca nu cumva ar putea fi motorina de vina. Motivul pt care ma gandesc la varianta asta e pt ca sambata noaptea i-am facut un plin la OMV(mai aveam putin peste un sfert de rezervor cand am facut plinul), si pana luni dimineata(cand a facut prima data asa) nu am mai mers mult cu ea(maxim 10 km). De atunci nu am mai pus motorina(inca mai am jumate de rezervor). Ceva idei sau sugestii de la cunoscatori? :)
  13. ce anume ti-ai luat si de unde? Le-ai montat tu sau ai mers la cineva? Da mai multe detalii. Vreau si eu sa imi pun si ma intereseaza. Merci
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.