Jump to content

sofiansergiu

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e 46

sofiansergiu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Buna ziua,dupa cum am zis am revenit cu un raspuns concret care a fost cauza.Cauza principala care a dus la fisurarea vibrochenului a fost VOLANTA,cu toate ca volanta nu o simteai aproape deloc , decat numai cand calcai tare masina simteai o vibratie care se transmitea pana in spate.motorul deja plangea ulei prin partea din spate , pe la semeringul vibrochenului,baia de ulei a fost curata era ok (schimbam uleiul odata la 10 000 ) toata investitia ma ajuns la 1100 de euro adica Motor-350 euro Chit ambreiaj cu tot cu volanta 500 euro Manopera 250 euro tin sa mentionez daca ma apucam de reparat acel motor ieseam cu 200 euro in plus cel putin nu mai zic ca odata ce umblii in el deja vorbim de rectificat etc, si nu mai lucreaza cum ar trebuii la puterea lui.
  2. Dragi iubitori de bmw , am revenit cu un replay , am fost la mecanic specializat doar in BMW , omul a spus direct ori tachetii (dar mai putin probabil) ori un piston are joc in biela , pe langa asta a mai spus ca si camasa la acel piston se aude , si ca sa nu uit mai devreme cineva ma intrebat daca doar in sarcina face , Face tot timpul peste 1300 de turatii , si sunetul creste in intensitate in concordanta cu turatia motorului , mentionez ca acu la relantiu am si un mic trepidat dar foarte greu sesizabil.... Am o recomandare dragi iubitori de acest model de bmw 320d din 98 inclusiv faceliftul , faceti odata la 3 ani cumva si dati jos baia de ulei sa va o curete , eu din ce am observat si etc, toata buba a pornit de aici , pompa de ulei din cauza depunerilor nu a bagat suficient ulei in motor , sa iti dai seama de la joja nu poti pentru ca depunerile se pun in jurul jojei de la ulei , si nu ai cum sa zici sau sa fii sigur ca ai intotdeauna nivelul de ulei ok in baie , sau ca nu iti obtureaza sorbul pompei de ulei. In urmatoarele saptamani imi va venii un motor second , dupa ce imi va da motorul jos il voi demonta personal bucata cu bucata sa vad EXACT ce era , si voi revenii cu un replay care sa va ajute de acum incolo , caci din ce am vazut si am cautat , multe persoane dau de problema asta si nu gasesc rezolvari pe internet , sau sunt nevoite cum fac eu acum sa inlocuiesc intregul motor.. . ..
  3. Buna ziua.as dorii sa cer ajutorul dumneavoastra dragi impatimiti de BMW.de aproximativ 1 luna de zile bmw 320d an 2000 are o bataie in turatie de peste 1800 rpm se aude mai ales dupa ce i-am pus o turbina reconditionata si am facut toata instalatia sa mearga perfect,curatat,schimbat furtunase vacum ,verificat vacum ,plus cele doua valve de vacuum care controleaza EGR/TURBINA,Am schimbat si diuzele injectoarelor,pe tester totul este perfect fara erori am luat toata testerele din Suceava.sunetul l-am gasit pe youtube si ce este diferit fata de video e ca la mine cateodata la forta si turatie mai mare (3000/4500) se aude si mai profund sunetul,va rog spuneti-mi o parere in legatura cu acest lucru , am 1 luna de zile de nu pot dormii bine noaptea,eu fiind obisnuit sa mearga pisicuta smooth. .acesta este linkul la video .Mecanicii mi-au spus ca poate fii un tachet sau vibrochenul.toti mi-au spus sa iau mai bine alt motor,insa eu nu as vrea asta pentru ca motorul nu consuma absolut deloc ulei !Mentionez la relantiu motorul merge perfect!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.