Jump to content

C30ACS

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 330Ci ACS / BMW E36 328i / BMW E39 528i

C30ACS's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Bucsile, Bratele & Suspensia d2 Tampoanele Motor Poliuretan Ambreiaj Ceramic, Masa Simpla, Volanta Usurata, placa Intarita Din Pacate motorul a cedat iar dupa 30min, Am cumaparat alt 3.0 si l-am pus sus (Cel din video e cel vechi) Intr-un final, dupa inca 1 luna 2 de dat, a crapat si al 2-lea motor (aceasi problema piulita de la pompa se desface) Alta problema des intalnita din cauza Ambreiajului si a bucsilor poliuretanice: La 2 saptamani schimbam grupul.. Deocamdata masina este intr-un garaj, mai astept fonduri.. ) Am inceput un nou proiect cu un 635d e63 Individual(deocamdata doar suspensie D2 si evacuare + downpipe custom)
  2. Un mic, mare update ) Zilele trecute mi s-a dus bucsa de la diferential, care-l tine sa nu miste sus/jos... Bucsile de la brat si pivotii erau pe duca... Asa ca m-am hotarat : Am dat comanda de - Suspensie D2 Racing Reglabila pe duritate, inaltime, camber..etc.. - Absolut toate bucsile, Power Flex (Poliuretanice). - Brate Meyle Heavy Duty cu pivoti schimbabili - Bielete Antiruliu pe spate - Calculator (ECU) Softat (Anglia) : De Putere aprox. 15-20cp ; De Ture (7100rpm) ; De "Crackle"(poc-poc) ) ; Idle Control Valve DELETE fizic(doape)+soft (din ce am inteles ar trebuii sa raspunda mai repede la acceleratie si sa traga aproximativ ca una pe cablu :-? ramane de vazut + EWS DELETE Deocamdata au venit bratele + bieletele.. (Revin cu poze cand ajung si restul)
  3. Stiu ce zici, am facut-o la un baiat, de obicei o fac eu cu inca un prieten la el acasa, are tot ce tine de scule, inclusiv elevator,canal, ne descurcam )
  4. Am strans piulita.. nu cu dinamometrica si am pus loctite.. daca se desface, aia e, refac motorul..
  5. Daca se repeta problema si se duce motorul.. e un motiv in plus sa-l refac, cu interne si tot direct, pt turbo
  6. Va mai las 2 poze cu ce a avut masina de fabrica (ca si optiuni).. (Cele incercuite nu le mai avea cand am luat-o eu) Si link-ul pt Notepad-ul care contine Majoritatea pieselor schimbate : https://ufile.io/qhq6l Si cateva poze de cam, cum arata acum (Oglinzile Vechi) Cam atat deocamdata.. in timpul liber ma mai ocup si cu celalealte masinute... E36 Coupe 328i(si in acte si pe masina acum...) si donatorul de 2.8.. 528-ul e39.. (care a ramas fara inimioara pt pisica.. )
  7. Dupa care totul a continuat cu un ambreiaj topit.. rulemtnul de presiune topit si trecut prin placa de presiune.. Am pus un Kit de ambreiaj de la ATIX, Volanta Usurata, Masa Simpla, Ambreiaj Kevlar si Placa de presiune intarita Si am dat in alta distractie, de data asta, "nenorocind" diferentialul, cu ocazia videoclipului ) : A urmat un Diferential un pic mai scurt.. 3.07 (330ci Cabrio) Dupa care am dat din Lac in Put.. S-a desfiletat piulita care tinea pinionul de la pompa de ulei... A iesit pinionul de pe pompa, s-a aprins martorul rosu in bord, am oprit, am verificat uleiul, era la maxim.. i-am mai dat o cheie.. am auzit ca tacane motorul (a ramas fara ungere) dupa care am tras masina pana acasa... A urmat distractia cu Pompa de ulei.. alti bani, alta distractie.. Piese peste piese... + Oglinzile M5 E39 La scurt timp, am reusit sa pun si Interiorul Recaro Piele Neagra, (full electric + memorii + Incalzire) Volanul M3 E46 (Cusaturi Rosii-Albastre) Senzori Ax cu came Admisie/Evacuare... Baterie 95Ah Varta, Stergatoare Bosch..Senzor temperatura aer, carenaje.. Revizie(filtre+ulei)... Set Saboti+Cabluri+accesorii Frana de mana ATE....si multe altele... Am facut rost si de o Bara fata M3 (nu stiu daca originala sau fake.. important este ca e plastic) + Praguri m3 Oirignale.. + Lip(uri..:-?) Bara fata Si cam atat.. deocamdata.. sunt multe alte lucruri de care sunt sigur ca am uitat sa la mentionez(poate nici nu avea rost) ) .. In rest, ce sa va mai zic :-? Cat de curand trebuie sa fac RAR-ul pt a inscrie masina pe tara... Cat despre masina, planuri pentru viitor : -Bucsi Poliuretanice (Toate) -Suspensie Reglabila D2 Racing / AirRide (nu sunt hotarat inca) -Restul paketului de m3 -Revopsire Culoare Shakire Orange (M4) -Brate Fata Meyle HD -Stop-uri LED E46 Facelift -Nuca M3 -SoftTop (deoarece actualul are 2 taieturi, se pare ca fostul proprietar a avut dusmani ) ) -HardTop -Evacuare AirVision M3 E46 CSL -Folie Geamuri Spate 5% + 30% Fata -Parbriz Heliomat -Retapitare interior Piele Visinie -Frane perforate.. deoarece cele stock de 3.0 benzina nu prea fac fata
  8. Multumesc frumos.. inca nu am terminat post-ul, am avut un pic de treaba, sper sa-l termin pana maine, sunt o gramada de alte lucruri pe care le am facut... Cat despre supercharger.. O sa vin si el la timpul lui... supercharger/turbo... As fii avut in plan principal asta pana in primavara/vara.. dar cred ca mai poate astepta.. In masina nu am bagat bani in bucsaraie/suspensie.. mai intai astea si dupa Pana la primavara cand o scot de pe garaj, sper sa aiba tot pachetul de m3 pe exterior/interior + culoare Sakhire Orange de pe m4 alte roti.. etc Bucsi poliuretanice.. brate noi.. niste frane perforate.. ca astea de 3.0 le-am inrosit discurile Intre timp am "reusit" sa-i pun si niste Splittere, niste rame hamann si alte mici detalii pe ici pe colo... BiXenon,lupe.. Folie Faruri, Folie Semnale (In pozele de mai jos nu apar)
  9. Dupa un grup rupt, inca 2 planetare rupte si cativa/cateva rulmenti intermediari cardani + flanse rupte, m-am gandit sa-i pun inima ei, pe care o avea teoretic in acte Si asa a inceput povestea cu : Motor M54B30 C30 Ac Schnitzer - * Cutie ZF 5 Trepte - * Cardan 330Ci - * Diferential (Grup) 2.93 Carcasa Mare 3.0 - * Planetare Groase 3.0 - * Frane - Fata Spate - Etrieri + Port-etrieri 3.0 - * https://imgur.com/a/bTlE9 Din fericire Motorul era un 3.0 Ac Schnitzer C30 SuperCharged (300caluti), dar din nefericire supercharger-ul lipsea... in schimb aveam macar evacuarea, capacul motor (carbon) si calculatorul cu soft pentru supercharger.
  10. Salut, in acest topic va prezint masina mea, un BMW 330ci (de fabrica) pe care l-am cumparat cu motor de 2.2 pe el, urmand apoi sa-i schimb motorul cu unul 3.0 Ac Schnitzer.. (Dupa ceva timp dupa achizitonare si dupa ce am aflat optiunile ei de fabrica, am postat pe FB o poza, de unde am fost contactat de "fostul" proprietar, de la care am inteles ca o adusese in tara, din Italia pentru dezmembrat.. A dezmembrat-o iar dupa un timp a vrut sa-si faca un cabrio frumos, a ales careoseria asta, a vopsit-o Carbon Schwarz (Culoare m3/individual), nu i-a placut rezultatul (Vopsea cursa/matuita) pe ici pe colo si a pus piese pe ea cat sa faca o masina (2.2).., dupa care a vandut-o... Prima mea poza cu masina (Chiar dupa achizitionare) : Inca Cateva poze cu masina in starea in care am luat-o : https://imgur.com/a/venoj In a 2-a zi dupa ce am cumparat-o am inceput.. zic eu destul de bine ) O planetara rupta... Dupa 1 saptamana, a urmat si a 2-a... https://i.imgur.com/aS7sonY.jpg https://i.imgur.com/IpsXV36.jpg Dupa 1 saptamana, dupa achizitionare mi-am dat seama ca nu e 3.0.. punand-o la linie cu un 2.8 coupe... Am fost destul de dezamagit.. Destule persoane imi ziceau ca e cotet, ca nu o sa fie tipla niciodata si asa mai departe... M-am abitionat si am inceput usor usor... Prima oara cu un set de jante : Borbet Style 132 de pe X5/X6, 9J Fata 10J spate. https://imgur.com/a/GCcvw Urmatorul Upgrade, a fost o Navigatie Erisin cu Android, dedicata pentru e46.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.