Jump to content

Al3xxx

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 520i e34

Al3xxx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. eu am fost destul de explicit ... in afirmatia facuta chiar saptamana asta am mai fost cu un 316i din 95 cod motor 164 e2 si am facut cerere de consultanta si a iesit euro 2 dar eu va dau un sfat pt cei care doriti sa achizitionati o pisik indiferent de motor sa nu fie sub 93 ca sa nu iasa non euro si in momentul in care doriti sa o luati din romania facetii o copie la brief si va duceti la rar faceti o cerere de consultanta si dupa ce veti primi raspunsul vedeti ce faceti incontinuare NU exista decat xxxS6 sau S4 la E36,acesta este numarul cilindrilor.Mai exact daca ai 164S1(2,3) inseamna motor de 1.6, 4 cilindrii in linie si S-ul....nu stim nici pana acum daca este reprezentativ sau nu pt decizia asupra unei incadrari de poluare. nu am inteles exact ce vrei tu sa spui am avut 320i coupe din 04.1994 cod motor 20 6s 2 si a iesit euro 2 ps : stiu si eu ce inseamna fiecare lucru .... s-ul sau e ul este foarte reprezentativ in stabilirea euro tocmai de asta iti cere cod motor cand te duci la rar NU exista decat xxxS6 sau S4 la E36,acesta este numarul cilindrilor.Mai exact daca ai 164S1(2,3) inseamna motor de 1.6, 4 cilindrii in linie si S-ul....nu stim nici pana acum daca este reprezentativ sau nu pt decizia asupra unei incadrari de poluare. nu am inteles exact ce vrei tu sa spui am avut 320i coupe din 04.1994 cod motor 20 6s 2 si a iesit euro 2 ps : stiu si eu ce inseamna fiecare lucru .... s-ul sau e ul este foarte reprezentativ in stabilirea euro tocmai de asta iti cere cod motor cand te duci la rar
  2. proaspat venit de la rar ... masina bmw 316i ,16 benzina ,73 kw cod motor 164 e1 an fabricatie 1993 luna a 4 a prima inmatriculare 05.1993 am facut cerere pentru a vedea exact ce norma de poluare are (inginerul de acolo mia zis ... e sigur e1 ca euro 2 nu are cum sa fie din cauza codului motor ) primesc rezultatul : masina este euro 1 adik o taxa de poluare in valoare de 438 euro lucru care e f bun :twoup: deci acum ca o parere am citit tot ce scrie pe forum si cam toate indiciile care le-ati postat pe site si am dedus urmatoarele lucruri ,lucruri dupa care cred ca se tine cont si la rar . motoarele 164 e1 184 e1 care sunt pana in iulie 92 sunt non euro chiar daca au catalizator si sonda motoarele 164 e1 184 e1 care sunt peste iulie 92 sunt considerate euro 1 motoarele 164 e2 184 e2 sunt considerate euro 2 daca sunt peste 1 ian 94 lucru interpretabil deoarece am vazut multi care aveau 164 e2 si erau din 93 si aveau euro 2 deci ... nu prea sunt sigur de asta ,oricum ce este peste 94 are euro 2 daca are cod motor cu e2 si catalizatoare mai sus la motoarele de 2000 respectiv m50 uri le cred ca e in functie de s uri respective adik daca in serie ai 6s e non euro daca ai 12 este euro 1 si 24 s euro 2 sau daca ai 6s 2 iar este euro 2 va spun asta din prisma faptului ca am avut un 520 care avea cod motor cu 6s si era non euro ... dupa spusele celor de la rar nush cat de elocvente sunt chestiile astea pentru ca nu mai stiu ce masini sa mai aduc... oricum clar de acum aduc numai peste 93 94 pentru ca este taxa mica si chiar de este euro 1 si-o permite toata lumea aaa si inca ceva chestia cu e 2 de pe brief ul mic nu e general valabila deoarece aia este trecuta in tari ca germania pentru a plati taxe mai mici( asigurare impozit si restu )
  3. eu tot nu inteleg un lucru ...daca pe brief scrie clar ca e euro 2 de ce la noi nu se ia in considerare ? ca nu ies gazele ? din ce cauza... motor, catalizator... in fine... astea sunt lucruri care se pot rezolva ,sau sa scrie pe breif ca masina este euro 2 si ea sa iasa non euro .. dar hai sa fim seriosi...ca asta e prea de tot ,adik nemtii astia sunt asa de prosti ? ca tot am stat si am citit toate topicurile in legatura cu asta... si deja nu stiu ce sa mai cred... si inca ceva pentru ce mai ducem actele de germania traduse ? daca si asa nu se iau in considerare ? ca doar la tradus scrie clar norma euro 2 si inca ceva daca va uitati pe site la mfinante si acolo se ia in considerare tot euro 2 -e2 .... si asta ca nu exista euro 1 tot nu am inteles o ... acum 3 luni cand am fost la rar sa imi verifice un seria 5 e34 daca are sau nu euro 2 cu toate ca stiam ca nu are ... pentru ca scria pe acte... dar na am vrut sa vad ce verdict imi dau astia au cautat in baza de date si mi-au spus ca este non euro ,de ce ? pentru ca ei au afisate doar pana la euro 1 inclusiv... deci exista euro 1 si inca ceva te uiti la colegi de pe forum ,care au scos masinile euro 1 adik intr-un judet exista si in altu nu ?
  4. gata am gasit problema ... nu decupla cum trebuia si cand se racea nu intra iar cand se incalzeste intra pentru ca devine mai maleabil ... acum problema este .... cum fac ca sa prinda mai bine ambreiajul ,stiti cumva pe unde trebuie sa umblu sau daca o pot face eu sau trebuie sa ma duc la un service va multumesc !
  5. ulei am pus atf de cutie automata,pentru ca in prima faza am pus 75w90 si nu intra chiar de loc in viteza ,si dupa ce i-am pus atf 220 intra f bine oricum mai astept pana maine dimineata sa vad o chestie , mi se pare ca ar fi de la altceva... dar sper sa va spun maine exact ulei am pus atf de cutie automata,pentru ca in prima faza am pus 75w90 si nu intra chiar de loc in viteza ,si dupa ce i-am pus atf 220 intra f bine oricum mai astept pana maine dimineata sa vad o chestie , mi se pare ca ar fi de la altceva... dar sper sa va spun maine exact
  6. Sper sa gasesc pe cineva care sa imi spuna si mie la ce anume trebuie sa ma uit sau sa schimb la cutie sau ambreiaj .... iar acum problema : dimineata cand este mai frig nu intra in viteza ... daca o fortez pana la urma intra ... dupa ce se incalzeste un pic intra perfect acum nu stiu ce sa ii mai fac ,am schimbat uleiul am zis ca deh poate e prea vascos... dar nimik aceleasi simptome si inca o chestie ambreiajul tine destul de jos fata de restu bmw urilor care le-am avut...poate o fi si asta cauza... daca as primi un raspuns cat mai curand ar fi perfect ,ca deja ma enerveaza ,ca nu stiu ce sa ii fac sau sa ii cumpar... ps : masina este un seria 3 e36 1,6 benzina
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.