Jump to content

woe

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    infocompanies

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318

woe's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Asta ii super clar. Dar, de exemplu, masina mea ii mai ieftina si banuiesc ca o sa aiba un ciclu de viata mai scurt (10-12.000km target), asa ca nu se face sa ii cumpar o piesa noua care costa cat o treime din cat am platit pt. dansa. Deci, recomandari in sensul in care un sfat tehnic de mecanic BMW-friendly poate fi mai relevant decat o analiza la un service bine vazut, cu mecanici universali, unde costa 70 de lei numa sa ti-o urce pe elevator cu programare facuta acum x zile.
  2. Sper ca nu s-a mai recomandat; eu am cautat si nu am gasit. Deci, m-ar interesa recomandari pentru service-uri de cartier in Bucuresti (dar cred ca este util si pt. orase din provincie) care sa aiba si masini la dezmembrat. Calitate, calitate oameni reparatori, preturi, masini disponibile pe care le-ati vazut prin curtea service-ului. Eu am vazut parc dezmembrari fara service la 10 km de Rm. Valcea catre Tg. Jiu. Aveau 520 automat si un seria 3 pe stoc, dar nu faceau montaj.
  3. Mersi. Ma duc maine sa ii vin de hac. Sper totusi sa fi fost de la stopurile de ceata (nu m-am exprimat eu bine, proiectoare nu are in dotare), ca parca am mai tinut-o 6 zile nepornita si o lua tot la sfert de cheie.
  4. Salut, scuze de offtopic. Spuneti-mi va rog pe unde gasesc bateria la un BMW 520 1994 E34 touring, 24V. Omul de la care am luat-o spunea ca e undeva sub bancheta spate, dar cum dau bancheta deoparte, ca pare incapatanata? Am lasat-o o saptamana faca sa o pornesc si are simptome ca nu mai are baterie. Recunosc si ca am am uitat pornit un comutator pentru luminile de ceata, care nu stiu daca se opresc laolalta cu celelalte faruri, fara sa mai sucesc de comutator; sper ca de le el sa fie. Mersic.
  5. Mersi, O sa ma uit. Eu am un 520 i touring din decembrie 1993 (nu stiu exact daca e de tipul m50b20 ) si n-am gasit dacat panoul de sigurante care era numerotat pana pe la 29 parca. Dar nu era rotund, ci dreptunghiular; insa fiind situat cam pe acolo, am incercat sa il scurtcircuitez, nenteles ca n-a vrut :twoup: Pana la urma o gasesc eu :twoup:
  6. la e34 e o mufa rotunda, in dreptul locului pt sofer. de fapt, acolo sunt doua, mufa de diagnoza e cea din stanga, cand stai langa masina si te uiti la motor. Oi fi eu mai greu de cap. In dreptul locului pt. sofer - in interior (in bord) (ca in foto http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?&am...t&id=58097) - sau sub capota motorului? Ca eu am cautat in bord stanga jos ca in imagine si nu am decat un panou prins in holsuruburi care merge pana sub pedale.
  7. da, tot la aceeasi pini, 12 sec, fara pauze. procedura descrisa a resetat si "Inspection" nu doar intervalul schimbului de ulei. Mufa de diagnoza ca sa resetez unde o gasesc?
  8. Ce e greu de inteles? Am cumparat masina aseara (pe intuneric cine se uita dupa botoane), acum is la munca pana seara iar la auto anterior aveam buton de AC. La asta nu stiam cum e pozitionat sau daca exista sau daca e climatronic sau daca nu e de loc (si se declanseaza condensatorul la momentul in care pun potentiometrul cela la pozitia 18 grade). Masina e consumabila, am dat pana in 2000 EU si trebuie sa ma tina o luna (by the way, stie cineva pret la REMAT sau dezmembrari?). Dar am bebelus si era bun AC.
  9. Dragi colegi, mutumesc. La incuiat asa banuiam si eu. Numa din portbagaj vrea la descuiat, dupa cum am mentionat, deci trebuie sa se uite un profesionist la incuietori. Parca flacaul de la care am achizitionat a descuiat din portiera. hmm. Nu cunoasteti un service decent pt. trebusoare mecanice? Eventual pe PM, daca e reclama. Butonul de AC n-am apucat sa caut, dar presupuneam ca trebuie sa existe; deci cred ca nu e.
  10. Mi-am luat aseara un BMW 520i touring 1993. Masina merge relativ OK pt. banii platiti. Doua probleme: 1. Nu am reusit sa aflu cum o incui :twoup: Daca inchid toate portierele, nu vrea sa se incuie de la incuietoarea usii (pe dinafara). Adica nu poate cheia sa roteasca butucele incuietorilor usii soferului si pasagerului. Daca incerc sa ii apas pe interior tija de incuiat, nu vrea cu portiera soferului deschisa. Am reusit inchizand portiera soferului si apoi apasand tija pe la usa din spate (apoi o inchid si pe cea din spate). Ca sa o deschid, aceleasi probleme, nu reusesc de la incuietorile de la usa soferului si pasagerului, dar vrea de la portbagaj. E vreo smecherie si nu o stiu eu? 2. Stie cineva cum aflu daca are aer conditionat? (cum trebuie sa arate, afara e inca frig si nu imi pot da seama). Am doua butoane rotative in bord cu inscriptii de la 18 la 24 (parca) de grade. Are sau n-are? Multumesc.
  11. Eu zic sa cauti alta statie care face ITP, ca e plin.
  12. Avand in vedere ca produsele folosite sunt americane (http://www.colorglo.com/main/index.asp), nu turcisme, cred ca se afla in pozitia sa ofere si ceva garantie. I-am intrebat daca functioneaza alta culoare aplicata peste negru lucios; sa vedem.
  13. Foarte interesant, instructiv si ieftin. O sa ma bag si eu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.