Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/02/11 in Posts

  1. Partea draguta este ca, desi va ....intepati unul pe celalalt, paradoxal, eveti amandoi dreptate!! Doar ca vorbiti de ...doua lucruri diferite! Ce spune colegul LYM e adevarat: adica, BMW recomanda schimbarea uleiului la aprox 25,000 km (conform BC si manualului de intretinere) si filtrul de aer si motorina la 50,000 km!!!!!! Deci, daca faci ASA, masina ta nu-si pierde garantia si totul e ok!!! Dar, DOMI are si el dreptate: daca vrei sa tii masina un an si s-o vinzi, poti face ca-n manual!! Dar, daca tii la masina si INTELEGI ca este imposibil in Romania sa faci schimburi la aceste intervale ......le schimbi mai des!!! Am fost la revizie (GRATUITA) si nu mi-au schimbat filtrul de aer pt ca ....asa scrie in manual!! Voi ce ati fi facut? L-ati fi lasat sa stea acolo, cuminte si murdar ca un purcel tavalit in noroi - conform manualului- sau l-ati fi schimbat???? Eu fac un schimb de ulei INTRE cele doua recomandate de carte si filtre (aer, ulei, polen). Iubesc masinile in general si BMW-ul meu in particular si, chiar daca o voi vinde intr-un an, doi, tot am grija multa de el/ea! (aviz potentialilor cumparatori!! ) Majoritatea dintre noi fac 80-90% din km IN LOCALITATI mari (Bucuresti, Cluj, Constanta etc) si ACESTA este considerat cel mai greu mod de lucru pentru un motor!! Si, voi vreti sa-l ..."primeniti" dupa "standardele" din Germania? Nu cred ca-i o idee buna!
    1 point
  2. poti o extinde ca ani dar nu ca km.in nici un caz pana la 200k km, si nu la tot. Uleiul nu e mai scump de atat nici macar ala original. Chiar la BMW. Pe mine ma costa o revizie simpla de schimbat ulei si filtru e pana in 50 de euro la un 4 in linie. Cam asta e pretul standard la orice service in DE. Daca cumperi singurl uleiul si filtrul e ceva mia mult. dar nu e ceva sa te dea afara din casa, avand in verede ca 80% din useri fac maxim 20k km . Poti sa schimbi uleiul inainte, nu pierzi garantia, asta daca ai. Repet, nu e numai parearea mea, stai linistit. Sunt vreo 30 de pagini la topicul cu uleiuri si inca vre alte 30 de topicuri pe tema asta. O chestie simpla, facila care te poate scuti de probleme. Daca tu crezi toate aburelile de marketing e treaba ta. Uleiuri sintetice sunt de vreo 20 de anisori, si motoarele tot cu combustie interna sunt, cu ceva mai multa electronica si mai economice, in rest cam la fel.. Motorul fie el fabricatie 92 sau 2011 tot segmenti are, supape, axe cu came, merge la aceleasi ~ temperaturi si in rest noi sa fim sanatosi.. Nimic din noutatile tehnice nu ma conving ca un ulei poate fi tinut fara nici un fel de consecinte pe termen lung cate 25k km.. De altfe nici o firma care da garantie mai mult nu are asa intervale lungi de service. Dar repet, nu vreau sa stric topicul omului.. intr-o polemica fara rost, rasdiscutata. Asta e parerea mea, si nu mi-o schimb, fiecare face cum il taie capul.
    1 point
  3. nu am chef sa intru in polemica asta cu schimbat ulei la 25.000 de km. stai linistit ca service indicator e aparaut din anii 90, poate ai descoperit tu acum apa calda.. dar mi se rupe de ce zic aia in germania, ca dupa ce iese masina din garantie nu o repra pe banii lor ci pe ai mei. Te rog nu imi spune de recomandari oficiale BMW.. BMW o firma care face bani si atat.. daca ma iei cu recomadari oficiale pe tema asta o sa te intreb si eu daca mai crezi in Zana Maseluta.. Daca sunt asa tari si siguri pe ei ce nu dau si ei un 5 ani garantie de exemplu.. sau un 150k km acolo.. sa fim seriosi.. 125k km sunt egali cu 0, poate tie ti se pare mult, altii fac km astia in 2 ani. Binenteles ca discutia asta e irelevanta cata vreme nu vorbim de masini luate de noi, si daca nu ai de gand sa o tii mai multa vreme. Daca crapa la tine ghinion, daca nu crapa la urmatorul si ti se rupe. A fost descutat si rasdiscutat pe topicul de uleiuri treaba asta. Pana la urma vorbim de 3 mil care ii dai odata la 15k km...iar asta numaid aca iti pasa, daca nu, nu e problema.. Ai luat masina cu 150k km, ca asa sunt toate in ROmania, mergi cu ea 10k km pe an si o tii 3 ani maxim, nu e nici o drama. Daca crapa ceva la ea nu e din cauza ca ai tinut uleiul 25k km.. ci a intretinerii anterioare sau ai tu ghinion. ca ti se pare tie ok si nu ai probleme deocamdata sa fii sanatos si sa te bucuri de masina. Da un search pe google "BMW sludge" ., click pe imagini si vezi cu ochii tai ce efect are politica asta cu Long service interval " la motor. Si vorbesc de masini de 2-3 ani pana in 150k km, diesel sau benzina. Stii vorba aia.. o imagine face cat 1000 de cuvinte. Apoi mai vorbim.
    1 point
  4. Salut! Ma intereseaza plasticul de pe motor , cel mic de pe corpul de acceleratie la un e46 318i din 99
    1 point
  5. sal.amortizoarele fata le mai ai?Starea lor si un ultim pret?
    1 point
  6. Sal! Ma intereseaza bara stabilizatoare spate cu bielete si arcuri. Pt un 316 din 2000. Le mai ai?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.