Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/12 in Posts

  1. Nu e cu suparare, fiecare om are dreptul la o parere proprie. Asa cum are si alte prioritati/interese . Am spus ca am luat masina la 29.000 km, in aprilie 2009, iar acum are 46.000 . Rezulta o media anuala de 5-6000 km . Deci ce e ciudat in faptul ca in septembrie 2011 avea 43.000 ?
    2 points
  2. Oamenii ce lucreaza la reprezentante sunt "educati" sa ia banii clientului indiferent daca problema exista sau nu. Din asta traiesc. Ai gresit ca ai dus-o la ei din prima. Acest topic ar trebui sa fie "Sticky" pentru a arata adevarata fata a reprezentantelor.
    2 points
  3. cumpara alt motor sh si lasa-i incolo de mecanici.
    1 point
  4. Am avut un 320 diesel de 136 ps care avea 250 mii km si puneam in el 0w-30 si nu-mi consuma ulei de la un schimb la altul...eu nu as pune asa ceva in masina..adica 10w40
    1 point
  5. - o turbina "hybrida" , pale mai mari, geometrie modificata - nu stiu cine ti-o face in Romania ? - intercooler mai mare - DPF-ul dat jos - softul corespunzator facut pe banc - asta gasesti in RO - alt diferential mai scurt, ca banuiesc ca nu vrei sa faci 535 si pe viteza maxima. Cu astea sari bine de 300 cai.. Stock a ta face suta in 7.1 , 535d de 272cai in 6.5 ( aia de 284 in 6.4 sec ) . Incearca cu softul ala de 280 cai , vezi cat scoti si dupa aia te orientezi daca esti pus pe treaba.
    1 point
  6. a mai postat pe undeva la alt topic despre o cutie la un 730D daca nu ma insel. Esti un idiot Lym, daca tu crezi ca eu stau sa dau citate de 100 de orI. Deocamdata cam tragi pe alturi, mai incearca. Oxidarea uleiului creste geometric cu temperatura. Ideea e ca operand la o temperatura mai mica, uleiul ala din cutie tine mult mai mult decat un ulei de motor care il schimbi la 20k km.. de unde si intervalul mult mai mare. In momentul in care tu in regim de exploatare normala ai peste 70 de grade, nu prea e ok, uzura lui creste destul de mult. E un cerc vicios care l-am explicat in articol. De aici si problemele de fapt, pe majoritatea masinilor e un radiator mic, cu un circuit simplu, fara termostat, care doar raceste cu 20 de grade sa zicem, dar nu tine o temperatura X constanta, cum se intampla cu racirea motorului sa zicem. Daca cutia si uleiul depind de producatorul cutiei, sa zicem ZF, circuitul de racire depinde de producatorul masinii, la unele e mai capabil, la altele nu..
    1 point
  7. e f simplu ... o vinzi pe asta pe benzina cumperi una diesel si dupa vezi ca este o piesa metalica pe admisie cu o supapa.... si ti ai facut "pofta"
    1 point
  8. Asa de mult imi plac sfaturile astea de pe forum de genul celor lui Malasorte. Rezolvari de probleme la E65 pe forum, super.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.