Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/20/13 in Posts

  1. Idiotul s-a dat de gol. S-a grabit si a incurcat grafia. Isi scrie cu manuta semnatura, doar ca sa se dea mare. Vad ca intre timp a corectat. Mare-i gradina ta doamne...
    6 points
  2. da-te-n pula noastra cu tapatalcul tau mai dementule. Esti chiar atat de idiot? Daca iti arat o poza cu un vag, nici nu ti se scoala. Ai par la pula?
    6 points
  3. bai asta e epica oricum aproape ca bate extrasul de cont al lui izman :sorcerer:
    5 points
  4. nu coae, s-a votat, e cretinul sef, za mazar end za fazar al imbecililor.
    4 points
  5. Daca nu injura KIP, pot sa o fac eu? pole, poze cu blonda creata, RAPID!
    3 points
  6. N-are sens sa ma cobor la nivelul tau ca ma bati cu experienta.
    3 points
  7. ce dracu video era ala? bai, sincer, e haios baiatul. Toti te bate, toti te-njura, el cu tapatalku-n gura.
    3 points
  8. si nu verssate, nu a reusit sa bata extrasul de cont al lui izmana, chiar daca ala macar era real. :sorcerer:
    3 points
  9. auzi bai idiotule stim de semnatura, tu stii s-o scoti mai cretinule? Cre'ca nu depasesti trenul la clase, da-te-n spania sau de unde pula mea ai zburat pe matura.
    3 points
  10. depinde de mame, daca-s MILFE, nu zic nu.
    2 points
  11. Daca era amicul de care stim noi, ar fi spus ceva de genul ca are o versiune mai veche de software, care are un bug din cauza caruia semnatura nu e stabila.
    2 points
  12. pune o poza a telefonului cu ultimul meu post in care te muiesc. Si gata.
    2 points
  13. Asta-i mai prost ca toti. De iphone n-a avut bani, dar s-a prins repede ca o semnatura e moca Nu-mi vine sa cred ce caricaturi de oameni pot exista pe lumea asta.
    2 points
  14. ma, i-a priit golden shower ul de azi la pranz, pare-se. Sa vezi acum, e cu pasionati&shit. Iese balamuc. Sa vina si moderatorii! :sorcerer: Sent from my Iphone 5 using Tapatalk
    2 points
  15. Polo cu motorul ala diesel in 3 cilindrii.
    1 point
  16. Maine imi schimb discurile,placutele de frana,arcurile OE cu arcurile Eibach Pro Kit si bineinteles ROTILE
    1 point
  17. Chiar nu a patit nimeni la fel? Ma mira faptul ca comentati la tot felul de balarii, si aveti solutii dar la asta nu..
    1 point
  18. Foarte rar modelul asta de jante si anvelopele au profil bun, dar si PRETUL pe masura. Hmm..oare astea ce sunt?
    1 point
  19. Bala, vrei sa spui ceva de genul: diferentele sunt inexistente pentru unu care se uita doar daca masina are m pachet si e full de full cu piele. Nici nu stiu de ce te-ai deranjat sa raspunzi la o intrebare cretina.
    1 point
  20. Hai ca m-ati enervat deja cu topicu asta.
    1 point
  21. Va pierdeti timpul degeaba. Orice discutie cu pustiul asta de 20 de ani sau cu celalalt cu 4-5 ani mai mare ca el (ale carui post-uri sunt ca niste ranjete tampe) reprezinta moartea ratiunii !
    1 point
  22. Nici nu ai cum din : "Har har dar cu 2000 de euro fac 535d (turbo hibride, evacuare directa inox, soft + EGR OFF, 442cp cu 625nm, asta ca sa aiba aderenta la plecare, ca se poate si peste 700nm) care bate M5-ul pe sfert de mila si merge in oras cu consum de 12 - 13, proaste rau diesel-urile astea.. " Visul oricarui c...,putere de M5 si consum de 12 in oras :faceless:
    1 point
  23. una peste alta, jumatate din cei care ii cunosc au zis ca o sa moara cu ce masini au, o sa mearga cu ele pana le cad rotile decat sa le vanda pe nimic. Si vorbesc de ceva oameni care castiga relativ decent, masini 2004-2008...
    1 point
  24. 1 point
  25. stati ca scrie, bai audistul vezi sa nu gresesti semnatura kkt audistul zi ma de semnatura
    1 point
  26. V-am zis eu ca asta micu e retard? :sorcerer:
    1 point
  27. Sly, asta nici cu google nu descopera.
    1 point
  28. Vezi ca average inseamna mediu. Nu are niciun sens ce ai scris tu, nici macar in spirit de caterinca !
    1 point
  29. da foarte bine rosu. majoritatea masinilor indiferent de culoare, arata bine cu etrieri rosii, mai ales masinile cu culoare alba, sau argintiu dar merge foarte bine, si negru daca ai geamuri negre
    1 point
  30. Daca tu reusesti sa convingi macar 10% dintr`un oras mare sa foloseasca astfel de metote alternative de transport, MACAR pe timpul verii, esti idolul meu!
    1 point
  31. Oare din ce vor mai trai "astia" daca ne cumparam toti biciclete , skate-uri, role, trotinete ...?? Nu masini, nu impozite, nu accize din combustibili, nu taxe de drum, etc...nimic ! !
    1 point
  32. Pentru ca aluminiu nu este fier.
    1 point
  33. Ba tocmai ca problema e furtunul ala si nu parametrii ce-i citesti tu acolo. Mizeria aia in admisie e oarecum normala in functie de stilul de mers, temperatura de lucru (daca faci sau ai facut drumuri scurte), etc. E un DIESEL. Comanda EGR-ului difera la diferite tipuri/generatii de motoare. Pe E90 ai motor Euro4, pe asta ai Euro5. SIGUR mapele difera. Si ca sa stii: EGR-ul deschide si inchide in functie de turatie SI sarcina. Nu te astepta sa lucreze dupa placul tau. Daca vrei sa faci un test calumea, se face LOG IN MERS. Nu cum il faci tu. Dar cum ti-am mai spus de atatea ori, lasa masina aia in pace. Nu are nimic. Rezolva pierderile de ulei si e destul.
    1 point
  34. Eu nu inteleg romanismele astea de zgaraie branza si de carcotas nascut cufurit. Ca ce chestie comentati voi preturile practicate de o persoana juridica? Nu va convine, mergeti in alta parte. Si cand puneti mototrina la fel dati marunt din bunze, insa tot degeaba. Auzi, eu imi fac singur revizia, sau dau 80 de lei la nu stiu cine.. pai treaba ta, oricum nu esti in targetul unui service aurtorizat BMW sau un service de genul asta al lui teile. Bai nene, cand si-o vedea romanul de treaba lui si nu o sa-l mai futa grija de ce face altul, cum face, cat cere, de unde are bani, dar de ce are bani, dar de ce cere atat etc. ?
    1 point
  35. Nu ai cum sa iti dai seama din cantitatea de spuma pe care o face, daca acea solutie este daunatoare pentru ceara, dar in general, pentru a da toata murdaria jos de pe masina, solutiile folosite in spalatorii au ph ridicat. Decontaminarea iti elimina din vopsea contaminantii fizici (pilitura fier, griblura, etc). Pentru a curata cum trebuie vopseaua inainte de ceara sau sealant, o poti sterge cu IPA (alcool izopropilic in dilutie 1:1 cu apa). Pasii ar fi urmatori: spalat, decontaminare, ipa, aplicare ceara sau sealant. Uite aici un ghid pentru detailing: Detailing din care poti afla informatii foarte utile.
    1 point
  36. Dupa tine, daca doua lucruri arata la fel, neaparat sunt identice? Ai idee in cate tari fabrica toti acesti mari producatori de piese? Ca tot vorbeam de Lemforder. Aceasta firma e parte din grupul ZF Lemforder. Au fabrici si in Thailanda. Bosch fabrica in zeci de tari, fara exagerare. Un client mare, asa cum este BMW, poate sa ceara un anumit standard de calitate. Pe de alta parte, ceea ce cumpara un om normal de la un magazin de piese poate veni de oriunde. Atata timp cat exista sigla Bosch, piesa e Bosch.
    1 point
  37. A doua parte din cadoul Mosului :
    1 point
  38. Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.