Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/01/13 in Posts
-
2 points
-
a sosit vremea sa ma despart de al meu bmw... pt un alt bmw sau nu..... fab. 2002.04 km> 198000 km reali, accept orice verificare 320d, 110kw, 1995 cmc ABS, DSC, PDC, xenon, cu spalatori faruri OEM, proiectoare ceata, semnalizari smoked, eleron M, roti de vara/iarna complete, cele de iarna au anvelope noi cumparate in decembrie 2012, climatronic, scaune incalzite, comenzi pe volan, regulator de viteza / tempomat, pachet lumini interor, alarma, maner frana de mana, schimbator si volan imbracate in piele, senzori de ploaie si lumina, etc. 0722211095 sau PM 6000E neg sau schimb +/- diferenta1 point
-
Mai tarziu decat ar fi trebuit dar mai devreme decat niciodata, te felici si eu pentru alegerea facuta. Mi se pare configuratia perfecta (chiar daca personal as fi ales RWD). Sunt foarte curios cum se simte motorul in reprize, sunt sigur ca in ture e criminal. Sa te poarte cu placere si sa aveti grija unul de celalalt ! Cat despre partea cu benzina vs motorina si consum vs performante...totul depinde de motivul principal pentru care-ti iei masina. Daca o iei din egoism, pentru placerea ta atunci cand esti la volan, poti considera ca ai da banii pe bere sau pe orice altceva, nu conteaza, principalul scop al masinii aleia e sa te faca sa te simti bine. Atata timp cat esti rezonabil si iti iei masina pe care ti-o permiti (nu ma refer doar la pret), chiar nu conteaza altceva. Sunt sigur ca pentru multa lume de-aici masina e in mare parte un moft, ca daca era o necesitate, ne luam toti vreun VAG diesel si nu ne mai interesa nici de vopsea, nici de consum, nici de asigurare, nici de furat oglinzi, si isi facea foarte bine treaba si masina aia. Asadar, noroc cu noua achizitie !1 point
-
1 point
-
Ai citit acest topica banuiesc mai intai, nu? :frantics:1 point
-
1 point
-
atat versiunea de 177 cat si cea de 163hp au 350Nm declarat de producator. Ca nu toate masinile scot atat este explicabil prin multe chestii ...1 point
-
Dracu mai stie... Parca noile motoare N47 desi au 184Cp, au cuplul limitat tot la 350Nm.1 point
-
1 point
-
nu pt ca difera si unghiul de pliere al oglinzii se poate modifica suportul mergi la un meserias bun si te rezolva.se taie din partea de jos si se mai ajusteaza1 point
-
Depinde de buget . DTUK are unitati "multichanel" . Ultima generatie se monta pe CR , pe senzor presiune turbo si inca ceva , deci teoreic monitorizeaza si modifica cam aceiasi parametri ca un remap . Nu am asa ceva , nu am tesat modelul asta . Am testat pe termen lung si destul de multe masini varianta CRD2 care pana una alta s-a dovedit ok , pentru mine . Eu sunt la al 2-lea PB de la ei . In total 80k km si Doamne ajuta , 0 probleme . Pe de alta parte nici nu fac liniute , cerculete sau alte forme geometrice cu masina , insa e destul de placut sa ai diferenta de putere si mai ales, cuplu, cand ai nevoie de ea . Ca idee , probabil ca prima componenta a masinii care isi da duhul e filtrul de particule , in una din 3 conditii : 1. mergi pe cea mai inalta setare de putere ( pe care ei in documentatie nu o recomanda decat pentru "track use") 2. nu constientizezi ca utilizezi o masina care functioneaza in alti parametri si nu ajustezi intervalul de service (de ex la e90 revizia se face la 10.000 km sau 9 luni , in loc de 26.000 km sau 2 ani , la Opel revizia se facea la 7500km fata de 15.000 km recomandati de producator ) 3.mergi subturat si ii dai talpa (de exemplu esti in a 5-a la 1200rpm si te hotarasti ca vrei forja fara sa retrogradezi=>semineu=>), sau bineineles o combinatie a celor 3 In rest uzura componentelor tine de maniera de utilizare a atelajului din dotare . Daca ai diesel si vrei sa faci avion din el , ce vine dupa este oarecum logic ... ma gandesc ... In alta ordine de idei PB este ok atata timp cat ai garantie la masina si nu vrei sa te expui riscului de a o pierde saaaau investesti intr-un sistem multichanel , in ideea ca ai mai multe curbe de putere dintre care poti alege in functie de necesitati , deci versatilitate . Pentru tot restul situatiilor cred ca este mai bun un remap de la un dezvoltator DE RENUME . Am vzut si condus suficiente masini resoftate si le-am observat fiabilitatea in timp , ca sa pot recomanda asta . Renume adica : SKN ,de exemplu sau oricare poate sa-ti dea TUV +/- garantie pe motor,garantie,grup. In aceiasi ordine de idei , AS PUNE DE 100 DE ORI UN PB DE CALITATE DECAT SA MERG LA 'UN BAIAT CARE FACE MAPE(probabil din plastic) PENTRU AFARA" . Este o parere personala , bazate pe experienta mea cu cresterile de putere .1 point
-
Ai sĂŁ râzi, dar mașinile nu conduc ĂŽn poluarea globalĂŁ. Mai mult, dacĂŁ totuși mașinile sunt ținta mĂŁsurilor antipoluare cumva (deși bĂŁlĂŁriile alea cu mașina electricĂŁ și emisii zero vĂŁd cĂŁ ĂŽncĂŁ prind), adevĂŁrații poluatori industriali ĂŽn țĂŁrile ĂŽn curs de dezvoltare nu pot fi controlați. Ăn plus, fermele contribuie cam la 25% din poluarea globalĂŁ și din cauzĂŁ cĂŁ populația crește permanent, numĂŁrul lor trebuie sĂŁ se dubleze ĂŽn urmĂŁtorii 50 de ani. E un subiect foarte interesant. Eu personal prefer sĂŁ merg pe jos când pot (chiar și 2-3km). SĂŁ nu țin becuri aprinse aiurea. Am schimbat pe unde am putut cu LED-uri, ĂŽn rest am becuri economice de ani buni (ĂŽnainte am avut potențiometru) și mai noi am ĂŽncercat sĂŁ le schimb cu unel ecologice. Duc la reciclat cam tot ce ține de baterii, becuri, electrocasnice, ulei - altceva nu prea se poate la noi.1 point
-
Topicul se poate inchide am rezolvat, masina mi-a fost retituita. A fost doar o suspiciune mi-au facut testul acela stiintifico metalurgic, si toate seriile coincid. Va multumesc pentru sfaturi!1 point
-
eu as tacea in locul tau. tu vb de masini tiganite, da-o ba in plm sau nu stii ce cazan vinzi pe aici din ce an e? ce motor mai are pe ea? ce fel de diferential are? etc, etc glumeam cu schimbul! nu mi-a placut niciodata E30 mia ales alea de cocalari1 point
-
Bgy666 sa stii ca nu fac schimburi cu masini cadavru (ca cea - a se citi - cacea - pregatita de 500cp + pe care o vinzi tu pe aici sablata cu diferential sudat si fara rugina) asta pt ca tu spui de E46 si sa nu iti treaca prin cap ca as face schimb cu cosciuge ambulante .1 point
-
omu se referea strict la acest e46. asa ca mars la cazanurile tale imaginare si plimba ursu1 point
-
e cam urata masina asta si nu stiu daca iei 6 mii pe ea asa... mai e si taxa dupa colt.1 point
-
1 point
-
Da, asta asa e (tot din datele oficiale), pentru ultimele E90 320d scoase de prin 2010 incoace. Similar si pentru varianta Efficient Dynamics 163cp si tot 380Nm , prezenta pe 320d E90.0 points
-
Se observa un fenomen straniu. Chiar si masina cu cele mai multe probleme isi revine subit cand e scoasa la vanzare. Probabil proprietarului ii e jena sa o vanda cu defecte si de aceea o repara impecabil inainte de a o scoate la vanzare.0 points
-
-1 points
-
Astazi am facut RCA la Carpatica pentru 6 luni. Pret 462lei. Probabil data viitoare fac la ceva mai calumea.-1 points
-
eu la carpatica acum 2 saptamani 540 lei 6 luni am 22 de ani anul trecut 330 parca city insurance acum 2 ani 270 lei nu mai stiu la ce-1 points
-
Rezolvat si cu resoftarea aseara la bazare(Adi) in Constanta. Acum e cu totul altceva, softul l-a modificat impreuna cu mine si exact cum am vrut eu iar rezultatele sunt foarte bune, incomparabil cu ce au reusit cei de la Exelixis. Softul stock de EDC17 Bosch e destul de pretentios...o gramada de limitari de cuplu si multi parametri de analizat/+modificat. A estimat undeva la 440Nm de la 1900-2000rpm. Aproape similar cu softul de pe masina lui, avand acelasi motor ca al meu, de Belgia 163cp. Se poate urca si mai sus la peste 450Nm dar pentru siguranta am zis sa-l lasam asa.-1 points
-
Dragos a facut multe masini gen 320d,520d si au iesit 99,99% ca in datele producatorului. Nu toate softurile Dyno sunt calibrate ca lumea si dau erori de multe ori. Valoarea stock de 330Nm rezultata acolo personal cred ca nu-i reala. Trebuia sa fie 350Nm, exact cum i-a iesit si lui bazare la Dragos, avand exact acelasi motor ca al meu. Soft Dyno inca n-am facut ca n-am avut unde dar clar e diferenta mare. O sa fac tot la Dragos in Iasi cand oi avea drum pe la el.-1 points
-
-1 points
-
Probabil, se mai joaca si astia cu softurile la BMW, nu numai tunnerii Cert e ca se poate obtine un castig de cuplu similar la ambele,atat la 177 cat si la modelul de Belgia de 163cp.-1 points
-
cand au crescut puterea de la 177 Cp la 184 Cp pe N47 au crescut si cuplul de la 350 Nm la 380 Nm-1 points
-
La OMV cu periile alea? Mi-ar fi mila de masina sincer. Niciodata n-am dus-o la OMV. De fapt sunt cam 5,6 ani de cand n-am mai calcat prin vreo spalatorie auto.-1 points
-
Nu mai au perii,sunt niste role cu material moale,nu stiu exact compozitia lor.Ma grabeam si nu am avut chef sa mi-o spal singur acasa......insa cand timpul mi-o permite,chiar imi face placere sa o bibilesc-1 points
-
) imi incearca maine te rog ca joi este bagarea de seama. Daca nu esti interesat pastreaza-ti opiniile pentru tine. Daca tot esti asa curios vino cu banii te plimbi cu masina mergem cu ea la reprezentanta si te vei convinge ca masina merge f bine . multumesc-1 points
-
M-a tentat si pe mine la un moment dat ceva gen f30-ul tau ( apropo iti urmaresc topicul cu interes) dar a fost cam mica pt mine( familie, bagaje etc). Poate cu 5 ani inainte... Cel mai important argument a fost insa faptul ca nu era acest motor pe f30-1 points
-
F10 este foarte mare,daca nu ma insel are in jur de 4,9 metri,fata de 4,6 metri cat are F30,din punctul asta de vedere nu exista discutie.La ce motor te referi ?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00