Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/18/13 in Posts

  1. Se pare ca si tu contribui din plin la ele Dupa cum ziceam, la Mercedes - Tiriac Auto ora de manopera este 150 lei (120 lei +TVA) Se pare ca un service de cartier, service care nu are nici pregatirea si nici echiparea necesara (si care da, nici nu plateste toate impozitele pe care la plateste un service mare) are preturi din aceeasi clasa cu cele ale reprezentantei. Ca idee, atasez o factura recenta de la Mercedes, pentru un ML, care nu e chiar o masina cu costuri mici. Oricum la Mercedes manopera nu difera in functie de tipul masinii. Se pare ca unii au tendinta de a exagera preturile reprezentantelor, pentru a parea ca ale lor sunt mai atractive decat sunt in realitate
    2 points
  2. Arata foarte bine ! Sa o rulezi cu placere in continuare,vizavi de cele enumerate de KIP,sustin ideea de a renunta la pleoape ( nu se mai poarta de ceva timp,fara suparare ) ,tipsul ar putea fi inlocuit de unul dublu,care arata in spiritul M Paket iar grila e chestie de gusturi,mie imi place neagra insa altora le place crom,dar daca ai shadow line se potriveste mai bine pe negru.Jantele se potrivesc perfect,buna alegere Drumuri bune !
    2 points
  3. Caz concret. Intercontinentalul plateste 80.000 euro in momentul de fata dar va plati doar 50.000 euro dupa introducerea forfetarului.
    1 point
  4. Sa discutam la concret, despre situatia de fata, introducerea impozitului forfetar pentru anumite activitati, printre care service-urile auto. Similea, daca tu prin planul de afaceri ti-ai propus sa lucrezi la negru, sa nu platesti TVA, impozit pe profit, atunci ai dreptate, o asemenea modificare te da peste cap. Deoarece si o taxa de 10 lei este mult mai mare decat neplata niciunei taxe Daca insa in planul de afaceri ti-ai prevazut si taxele aferente, o asemenea modificare legislativa este chiar benefica pentru tine. O sa platesti mai putin prin impozitul forfetar decat ai prevazut tu in planul de afaceri. Repet, vorbim strict de situatia de fata, impozitul forfetar pentru un service auto, impozit de maxim 10 lei/1mp pe luna. Intr-adevar, au fost in Romania prevederi legislative care s-au aplicat retroactiv si care au schimbat total regulile jocului. Dar nu e cazul in situatia de fata.
    1 point
  5. Masina e ok dar e cazul sa te ocupi de ea si sa corectezi ..derapajele )). Pleoapele in combinatie cu grilele strica botul masinii grav .Tipsul e discutabil , oricum 320d vine cu un tips penibil din fabrica dar daca faci ceva dublu cum zice FRE iese bine . Sa o stapanesti sanatos .
    1 point
  6. masina aia pare ca e facuta din alte 4 , cel putin in fata. masca nu are aceeasi culoare, farurile poyitionate aiurea, semnaliyatoarele lipite cu scotch, si tot tu te bosumflii ca teĂam prins cu cioara vopsita.
    1 point
  7. Vorbeste cu Krebs. Poate va combinati si la jante.
    1 point
  8. Roby,dar CCFL`urile care la manevrabilitate se sparg imediat sau se ard mai repede,nu zici nimic? Iar de putere,nici nu se compara. Si se vad mult mai ok si pe zi.
    1 point
  9. Ce aberezi, ma ? Ca tenumesti huidu sau nea Gheorghe, daca nu ai antecedente si in urma unui accident provocat de tine rezulta victime omenesti, nu faci puscarie ! Ca de aia se numeste accident ! Asa e legislatia la noi ptr toti, nu doar ptr huidu !
    1 point
  10. evident suntem toti vinovati .... noi i-am votat... dintre noi sunt alesi. noi nu platim cand e de platit, noi dam spagi sau atentii, noi nu dam facturi, noi nu cerem bon fiscal. toti ne comportam la fel... sunt foarte izolate cazurile cand totul se face ca la carte. ciupanezule ai fost la vreun protest anti-ceva care te deranjeaza ? eu recunosc ca nu ... dar nici nu scriu pe forumuri sau pe FB ce ma deranjeaza ca n-ar avea nici un rost. sunt multi care au ca hobby lamentarile online, dar nu fac nimic constructiv ca sa le fie bine !
    1 point
  11. care zicea mai sus de mazare.... pai daca ar intra aici in discutii credeti ca ar fi ignorat si neapostrofat ? ciupanezule cand ziceam mai sus de alte service-uri dezvoltate care rezista, nu ma refeream la reprezentante.... ci la service-uri la care-ti permiti sa mergi si cu o dacie si nu dai faliment ca platesti niste reparatii modeste. preturile pot sa pun pariu ca-s ca la tine.... poate pe alocuri mai mici
    1 point
  12. pai trebuie sa fii prost gramada sa speri ca ai o afacere cu viitor daca tu nu esti in stare sa-ti platesti cheltuielile minime lunare (gen chirie) dintr-o aritmetica primara si fara pic de efort. daca iti e frica de clienti care te ard cu piesele, atunci fa si tu ca reprezentantele porsche de exemplu ... si adu piesele respective pe comanda cu un avans perceput, neavand riscuri ca ramai cu piesa in pierdere. "le-ai comandat din banii tai" doar daca nu ai "banii firmei" ... daca partea contabila lucreaza.
    1 point
  13. Sigur,clar. Au fost multe exemple de-a lungul timpului cand preturile la monopera la micile ateliere(inclusiv tu) era cat pretul la reprezentanta.
    1 point
  14. Si parca arata mai bine cu backplate-urile argintii... Am incercat si fata cu inele de nonLCI (mai groase), dar imi place mai mult asa. E mai interesant daca ramane rama neagra intre inel si backplate. Pana o sa pun mana pe niste inele si ace de M5. http://img835.imageshack.us/img835/2388/1kj1.jpg
    1 point
  15. Mai scade cand isi aduce aminte(destul de rar), tot asa pana pe la 500 de ture de 2 3 ori dupa care se stabilizeaza. Nu am reusit sa aflu ce provoaca scaderea turatiei... Am observat ca face asa, de cele mai multe ori, cand calc frana, dar daca ii dau drumu tot nu se opreste din anomalia aia. Tind sa cred ca e de la benzina...Ce-i drept nu am incercat cu alta benzina, gen 98, carera 100 sau care o mai fi.
    1 point
  16. Razi degeaba de mine si ma iei peste picior total aiurea . Co2-ul difera la multe masini intre caroserii. O masina break consuma mai mult un pic decat una berlina de aici si diferenta. co2-ul nu sunt noxele care le masori la itp, ele sunt emisiile de dioxid de carbon emise per 100km. De aia dieselurile au co2 mic, co2-ul asta rezulta in urma arderii combustibilului, cu cat ai consum mai mic cu atat co2 e mai mic, cu cat ai consum mai mare cu atat e mare nivelul de co2. Diferentele intre sedan si berlina nu sunt enorme (5-7grame)dar la multe masini exista. Cu siguranta trebuie sa mai fie cineva pe aici care sa confirme lucrul asta. http://www.autovit.ro/bmw-318-C30239151.html asta nu cred ca trecea de nebun 194g, 318i NFL berlina are 188g. http://www.autobild.de/marken-modelle/bmw/3er/e90/daten/ 318i Sedan (2005-2007) 95 (129) 10,0 sek. 7,3 l komb. (175 g/km) 318i Touring (2006-2007) 95 (129) 10,4 sek. 7,6 l komb. (182 g/km) Dupa cum poti vedea in tabelul respectiv sunt diferente la aproape toate motorizarile.
    1 point
  17. Evaziunea fiscala exista pentru ca e foarte greu sa fii corect 100%. Eu nu ma plang cu nimic. Statul creaza evaziune fiscala prin deciziile luate din gatul mainii. Tu parca faci tot felul de codari si alte chestii legate de auto. Tai factura pentru ele? Sa ne trezim putin. Evaziunea fiscala e mult prea mare ca sa spui ca e vorba doar de lacomia celor care o fac. E vorba de politica fiscala prost gandita, de taxe care apar de la zi la zi si in mod total imprevizibil. Plus ca taxele sunt prea mari daca le pui pe toate cap la cap, pur si simplu nu ai cum sa faci fata.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.