Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/04/15 in Posts

  1. ))))) esti penibil daca te iei de mmneg care a avut un m3 si stie ce vorbeste, fata de tine. i-a dat un sfat, cum tu ii dai sa isi ia manuala....numai ca el are argumente...tu vii de pe un 2.0d..
    5 points
  2. Am gresit putin la scriere: este DKG sau DCT Conduceti un SMG sau un DKG si apoi va astept cu pareri. Sa va vad care mai vreti manuala. SMG SMG-ul ofera niste senzatii peste manuala. SMG-ul este la baza o cutie manuala care are actionare electrica. Schimbarile sunt mult mai rapide mai ales ca este combinat cu padele. Toate pierderile cauzate de factorul uman sunt eliminate. Inchipuie-ti ca esti pe Cheia: cum e mai usor sa mesteci in mamaliga sau sa dai din padele? Iti spun ca esti mult mai rapid cu o cutie de tipul asta. La SMG ai 6 programe care dicteaza timpii de schimbare a vitezelor. Programele pot fi folosite atat in mod manual cat si in automat Cu cat e cifra programului mai mare cu atata schimba mai rapid. Programul 6 este pentru track si poate fi accesat doar daca renunti la DSC. Pe langa asta in functie de programul selectat limita la care schimba in modul automat creste gradual. De ex: Programul 1 pleaca cu a doua - e folosit iarna pe zapada Programul 2 schimba la 2000 de ture 3 la 2500 etc Feelingul oferit de SMG este foarte asemanator cu manuala, la schimbarea treptelor tetiera "iti rupe capu'". DKG DKG este alta tehnologie, este o cutie cu doua ambreiaje, gen DSG de la VAG. Schimbarile sunt ceva mai spre "gen troleibuz" dar pe langa SMG este si mai rapida. Plus ca are 7 trepte, ceea ce o face relativ economica. Are acelasi tip de programe. Singurul incovenient: daca se strica... auch! Masinile cu astfel de cutii sunt facute cu cap. Sunt daily drivers. Puterea oferita difera in functie de setari si bocanc. Am scris pe undeva parerea mea despre M3 E46. Sunt facute sa file linistite (chiar lesinate) pentru oras cu posibilitatea de a se transforma in bestii. De aia au si butonul "sport", modifica instant comportamentul. M-ul il am si acum. Dar este masina de suflet. Nu pot sa car catelul, nu are portbagaj ca sa incapa carutul dar are altele...
    4 points
  3. Pam pam Next... Mulțumesc colegului @kenbobo.
    3 points
  4. Mi-am comandat singur(lucrez in domeniu)...toate piesele vor fi OEM BMW Am definitivat lista...cel putin eu imi tin masinile in cea mai buna stare..asa ca am comandat: - garnituri carcasa filtru ulei - o-ring joja ulei - bucsi brate fata mari - bucsi bara stab. fata - bieleta dr caseta directie - bara conexiune directie - capete bara stg/dr - bucsi hidrolagar punte spate Nu erau toate de schimbat dar daca tot schimb pe o parte prefer sa le schimb in pereche asa incat masina sa fie in perfecta stare de functionare.
    3 points
  5. Simt ca a venit momentul sa ma despart de masina care m-a plimbat in ultimii 3ani si jumatate . Masina in cauza este un 320d e90 fabricatie 11/07 , inmatriculata 02.08 , achizitionata de la Automobile Bavaria Baneasa . Eu am preluat masina de la BCR leasing in 2011 la 50.000km . Momentan are 95.060km Culoare Titan Silber Metallic VIN VG53245 Dotari "de fabrica": Faruri xenon cu spalator de far Proiectoare de ceata Scaune sensatec negre incalzite sofer/pasager climatizare automata 4 geamuri electrice inchidere centalizata + alarma oglinzi electrice, incalzite pachet compartiment depozitare (scrumiera spate , suport pahar sofer/pasager , sertaras sofer ) pachet fumatori jante aliaj 16"(iarna , dotate cu anvelopele aferente) Dotari adaugate : Senzori parcare fata/spate in stilul celor OEM ("la fata") cu comanda de decuplare pentru senzori fata Car-kit Parrot cu functie AD2P (se poate reda muzica de pedispozitive mobile pe sistemul de sunet al masinii) , si intrare USB , Ipod si jack Pilot Automat OEM cu functie de franare Interior Sport cu reglaj semielectric (pentru reglaj lombar si pernitele laterale ) in piele (Individual Rust Brown ) Plafon Alcantara Negru Trimuri colantate cu autocolant Oracal texturat "feinschiff aluminium" Volan imbracat in piele fina /perforata, ingrosat cu "bulbi" la ora 10 si 13 Pachet lumini interioare/ exterioare (iluminare picioare sofer/pasager + iluminat la deschidere usa sofer/pasager) Pedale aluminiu cu insertii cauciuc Nuca schimbator Performance Pachet M OEM Splitere carbon bara fata Eleron carbon portbagaj Stopuri Blackline OEM Folie Omologata fata/spate (fata este doar 5% , spatele 70%) Ornament evacuare dublu tip 330 Jante 18" vara cu anvelope 225/40 18 fata si 245/40 18 spate (Michelin) Masina se prezinta mecanic bine la momentul de fata . Filtrul de particule este la locul lui . Turbina nu pierde ulei, nu "fluiera" . Amortizoare sachs schimbate in toamna lui 2014odata cu placutele de frana (ATE) . Brate fata lemforder schimbate in vara 2013 . Probleme pe parcurs remediate : EGR defect si electrovalva turbo , inlocuite 2011 Broasca usa fata dreapta inlocuita 2011 Actuator turbo inlocuit 2012 Fulie vibrochen , role si curele 2013...si cam atat. Mai multe poze si detalii precum si un istoric pe forum aici Masina nu a fost implicata niciodata in vreun incident rutier . Au fost vopsite bara fata/spate fiind zgariate de tot felul de animale si capota pentru urme de pietricele . Pretul este de 11.000 euro, negociabil si il cer pentru cei 95.000km si pentru o masina ingrijita Pentru intrebari va sunt disponibil la 0722.365.397 precum si pe thread/privat http://s27.postimg.org/sb3nx6fj3/DSC7063.jpg http://s27.postimg.org/c0cqschsv/DSC7066.jpg http://s27.postimg.org/gyvnt4w7z/DSC7070.jpg http://s27.postimg.org/hi9xtw2e7/DSC7074.jpg http://s27.postimg.org/u6zmztj4v/DSC7077.jpg http://s27.postimg.org/9kkkpcvfj/DSC7081.jpg http://s27.postimg.org/57m16xmov/DSC7084.jpg http://s27.postimg.org/mfskc4aov/DSC7085.jpg
    2 points
  6. Eu personal si cunostintele mele care detin BMW-uri nu stiu sa fi intampinat cineva problema de care ai mentionat. Acum daca iti cumperi un E60 cu 5000 de euro nu te astepta ca masina aia sa mearga drept. Dar hai ca poluam topicul omului degeaba. On: Parerea mea e ca un M3 cu cutie automata e mult mai fun de condus, esti tot timpul cu mainile pe volan si esti mai concentrat pe condus in plus ca, cutiile automate din zilele noastre sunt mult mai performante decat cele manuale si schimba mult mai repede.
    2 points
  7. FelicitĂŁri valy asta ĂŽnseamnĂŁ sĂŁ ne ajutĂŁm ĂŽntre noi.
    2 points
  8. Salut suna la numarul asta de telefon si spunele problema ta ei te vor ajuta ASF Relatii 0800825627 Eu am avut tot dauna totala si nu a fost asa de rau , am primit 3200 e plus masina Dupa ce am facut reclamatie scrisa la ASF B=bani am primit in mai putin de 6 zile Incearca si vorbeste cu ei (ASF)
    2 points
  9. Au trecut deja 60 de minute și încă nu ai poză cu ea montată? :frantics:
    2 points
  10. Exact...si motorul mai ales. Intre timp E60 a primit o revizie, fix 1 an de la ultima (doar 7000km). Un refresh de iarna. http://i62.tinypic.com/2pzzh3s.jpg[/img]"]http://i62.tinypic.com/2pzzh3s.jpg http://i60.tinypic.com/16bdbwg.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/16bdbwg.jpg
    2 points
  11. Va multumesc frumos tuturor pentru urari si cuvintele frumoase! kathalin, pana la strech maxim mai este cale lunga. Am preferat anvelope cat mai late insa care sa intre totusi sub aripi (motiv pentru care sunt atat de umflate aripile pe spate). Aici se poate vedea masina in configuratia de iarna, se observa foarte bine cum sunt aripile pe spate cand are un set de jante "normale". Aproximativ 90% din timpul in care conduc masina nu urca nimeni in spate, motiv pentru care este atat de lasata de spate in configuratia de vara. Daca am mai mult de jumatate de rezervor plin si urca doi oameni mai "bine facuti" atunci atinge anvelopa in bara (nu in aripa) insa doar la denivelari. Anul trecut am facut un drum de ~1500km prin tara cu rezervorul plin, in portbagaj subwooferul si umplut cu bagaje pe langa el plus locurile din spate pline de bagaje (pe bancheta plus la picioare) si n-am avut treaba cu frecatul. Diferenta a fost ca n-au fost foarte grele bagajele. Totul se rezuma la greutate. Daca as umbla intr-un alt regim in care as avea nevoie de o garda la sol mai elevata as putea s-o ridic in 30min de spate cu cativa milimetri/centimetri ca sa-mi satisfaca nevoile. Si daca tot am reusit sa postez, mai atasez cateva imagini din diferinte unghiuri care evidentiaza jantele pe masina. http://i.imgur.com/3Ef8ChW.jpg http://i.imgur.com/jfsPtzs.jpg http://i.imgur.com/5tcp45n.jpg Adevarul este ca masinile facute intr-un asemenea mod nu sunt pe placul tuturor insa ideea e ca nici nu s-a urmarit acest lucru, multumirea publicului/multimii. Totul a fost pentru realizarea viziunii personale asupra proiectului final. Cand depui atat efort (din toate punctele de vedere) vrei ca tu sa fii multumit de ceea ce a iesit iar atunci cand mai vin si altii si-ti valideaza viziunea, poate doar sa fie un lucru care duce spre bine. Indiferent, pana la urma orice tip de comentariu/parere/critica este binevenita atat timp cat este spusa pe sleau cu franchete; intodeauna m-au ajutat sa vad lucrurile din cat mai multe perspective diferite si intr-un final au dus spre ceva mai bun (exemplele negative la modul general traite pe propria piele le-am exprimat in postul #207 de mai sus). Vor mai urma si alte cadre din diferite locatii, sa-mi permita timpul doar ca sa actualizez topicul. Numai bine!
    2 points
  12. pacat ca isi perde masina din prestanta cu modificari deastea..
    2 points
  13. +1 CKH In configuratia spusa de tine ar fi aratat superb masina...folia aia de carbon arata ieftin...
    2 points
  14. Cred ca daca s-ar putea lasa comentarii pe autovit...nu ar mai vinde nici dracu masini acolo...
    2 points
  15. Va salut, De ieri am devenit proprietarul inca unui BMW 320D E46, an 2004, foarte bine dotat si intretinut. Ca dotari principale: Pachet ///M de fabrica Pachet individual lumini + Shadow lines Suspensie sport Navigatie profesionala Trapa Scaune sport alcantara Incalzire in scaune Oglinzi rabatabile electric Perdeluta electrica Bancheta rabatabila Poze: http://s7.postimg.org/noy9gi8yj/DSC_0203.jpg http://s7.postimg.org/fi69oxivv/DSC_0204.jpg http://s7.postimg.org/56tww9r6j/DSC_0206.jpg http://s7.postimg.org/jtuvdxpsr/DSC_0207.jpg http://s7.postimg.org/8lgoq5byz/DSC_0214.jpg http://s7.postimg.org/p7y8z84wr/DSC_0219.jpg http://s7.postimg.org/s0rgj9597/DSC_0222.jpg GALERIE: http://postimg.org/gallery/2qwnptly0/be2cd194/ Noile modificari le voi posta aici.
    1 point
  16. Imi doream de ani de zile acest model si dupa mai multe cautari m-am hotarat in sfarsit sa-mi iau ca masina de familie un 728i full Puteam de aceeasi bani sa-mi iau un E60 dar nu m-a atras niciodata acest design. Masina e in clipa de fata pe drum spre casa asa ca va arat doar cateva poze de acolo http://s25.postimg.org/ww6jtx0jz/728_1.jpg image hosting 10mb limit http://s25.postimg.org/7rfjgi13j/728_2.jpg image hosting 12mb http://s25.postimg.org/l9mfssd8v/728_3.jpg screen cap http://s25.postimg.org/n1kgkt2xb/728_5.jpg 20mb image hosting http://s25.postimg.org/6ruahws9b/728_6.jpg image hosting more than 5mb
    1 point
  17. Paket Aerodinamic M-tech 1(bara fata-bara spate-praguri) Paket suspensie M-tech + arcuri Eibach Pro Kit Interior sport Recaro M semi piele Volan M sport multifunctional reglabil Oglinzi electrice incalzite si retractabile Retrovizoare cu senzor anti orbire Geamuri electrice fata,trapa sticla electrica(cu senzor de confort) Faruri electrice cu senzor de nivel Semnale albe M Perdeluta spate electrica Shadow line ABS,ASC,pilot automat, comp.bord,8 airbag-uri,sistem audio Business BMW CD Hi-Fi(10 boxe),senzori parcare,senzor ploaie,alarma,inchidere centralizata Folie geamuri spate +luneta (Llumar omologata RAR) Jante vara M3 dream 17’+cauciucuri225/45/17 Jante iarna 15’+cauciucuri205/65/15 Toate optiunile masinii sunt de fabrica! Proprietar ,toate actele valabile ITP,asigurare,se ofera fiscal pe loc,taxa platita si nerecuperata(adeverinta ANAF) !!!Fara accident!!! VIN - WBAAL31000JJ48331 Pret: 3500E discutabil(fara variante,doar cash) Tel:0766 256 857 http://www.autovit.ro/bmw-318-C35654929.html
    1 point
  18. De ce ar fi culoarea interiorului un impediment?
    1 point
  19. @:Darius: Da-mi prin pm printscreen cu pretul ala. Altfel nu cred asa ceva. Si eu am contract cu mai multi importatori, dar nimeni nu vinde atat de jos. Pai lucrezi in domeniu sau nu? Ceea ce faci tu se numeste dezinformare pana la proba contrarie. Ii faci pe multi sa creada ca altii se imbogatesc pe spinarea lor. Cele mai mici preturi din piata sunt la Autokarma si epiesa. Aia vand cu adaos de sub 10%. Ai acces la programul de piese incat sa vezi chiar tu preturile sau vorbim vorbe?
    1 point
  20. Asta inseamna comertul. Vezi ca ala e pretul pentru bratul inferior. Cel superior (curbat) nu ai cum sa-l iei tu cu 220 Ron. Sigur nu pe Lemforder.
    1 point
  21. Stai sĂŁ vĂŁd cum ĂŽmi iasĂŁ mie evacuarea și apoi vorbim. Și eu la capitolul evacuare ”lucrez”. Sunt la pilotauto ceva tips-uri demne de luat ĂŽn discuție modelul P044-4.
    1 point
  22. Nu stiu cum sunteti voi dar eu daca vroiam sa imi iau m3 e92, stiam si piulitele din ce aliaj sunt... intrebarile astea chiar nu cred ca le pune cineva care chiar isi achizitioneaza asa ceva
    1 point
  23. Colegul a cerut pareri despre M3 E92. Masina este disponibila cu doua transmisii: manuala si automata/secventiala. Este normal sa ii spunem si rele si bune. Conceptia ca manuala te ajuta "sa mai simti si tu ca,conduci un ///M" este gresita din punctul meu de vedere. Nu incerc sa ti-o schimb dar incerc sa iti ofer o alternativa care in mod sigur iti va schimba punctul de vedere. Iti recomand sa mergi sa le conduci pe amandoua. La urma urmei pe tine trebuie sa te multumeasca. De aceea suntem individuali.
    1 point
  24. vuvule nu mai suntem in era glaciara...fiecare isi alege masina pt sufletul lui...asa ca manual sau automat numai el stie.
    1 point
  25. DKT e ca o cutie automata normala? El vrea sa faca drumuri de regim extraurban deci manuala e solutia. Plus ca M3 se simte cel mai bine cu o cutie manuala clar. Pentru asta e si facuta ca doar de aia e M. Aviz pentru cunoscatori sau...necunoscatori de ce inseamna un M benzinar.
    1 point
  26. Pret 200 ron, tot setul. Poze detaliate aici: https://picasaweb.google.com/117517554816533145700/CovoraseOriginaleBMWE36?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNm_r4vDovHswAE&feat=directlink
    1 point
  27. Cristian.O da-mi voie sa-ti spun ca numai prostii debitezi...mereu. Parerea ta nu e buna, tre sa ti-o schimbi. Dar faza e ca-s foarte multi ce debiteaza tot felul de prostii, asa ca e ok. Miile alea in + ptr 525d nu sunt degeaba. SCUZE DE IMENSUL OFFTOPIC. Zic asa: am condus f10 520d , 525d - cel cu n47 si 530d. Fara sa cer vreun sfat, in general f putin avizat aici pe forum de multi utilizatori cu e3x ce doar viseaza noaptea la un f10, am cumparat un 525d biturbo. De ce ? Pai cuplu f bun, mai bun ca 525d cel de 2998cmc fabricat pana in 2012, impozit 180lei. Mai vreti detalii ? Dotarile nu fac difernentza intre niciuna din masini. Vorbesc doar de ce poate face motorasul asta.
    1 point
  28. ba da. se schimba cu unul pentru iphone 6 :frantics:
    1 point
  29. E nevoie sa faci geometria doar atunci cand schimbi: -bieleta directie si/sau capat de bara -amortizor/flansa amortizor, daca a fost modificata pozitia, implicit a fost rupt nitul care ghideaza flansa pe pozitie standard. Astea, pentru puntea fata... Pe spate e altceva. Restul e cancan.
    1 point
  30. 1 point
  31. Cand ma hotarasc, te anunt si luam impreuna.Din ce zic ei pe site, 5500k are 3300 lumeni iar 4500k 3200 lumeni asa ca mai studiez sa vad care ar fi cea mai buna optiune.
    1 point
  32. Ultimul BMW, cum ii spuneau multi cand au vazut ce a aparut dupa el..
    1 point
  33. frumoasa tare masina, eu nu pot decat sa spun ca masinile din anii aceia, si cu atat mai mult varfurile de gama, au fost si vor ramane dupa parerea mea cele mai bine facute. Eu am avut un '01 A8 D2 4.2 Quattro si la fel, de-o calitate a fabricatiei absolut excelenta, materiale, finisaje, insonorizare, totul facut in detaliu si cu gandul de-a dura. Asta se vede incepand de la plastice si mocheta si terminand cu solutiile mecanice alese unde nu s-au taiat curbe pentru a reduce costurile. Un E38 am cautat si eu multa vreme acum ceva ani si inca nu am renuntat la idee, doar ca nu mi-a picat nici unul in mana pana acum asa cum il vreau eu, as vrea un 2001 cu Sport Pachet si SWB, nu vreau LWB pentru ca nu mi se pare ca arata la fel de sportiv. Bafta cu masina si sa te bucuri de ea, iti va aduce multa satisfactie, e cu mult peste o gramada de masini de pe strada inca.
    1 point
  34. la mine a inceput de pe la 25-30k. masina noua luata din reprez, fabr 05/2011. cam acelasi sunet. s-a schimbat pe garantie. daca o faci pe culanta sau garantie, fugi de bmw bavaria OTOPENI.
    1 point
  35. Eu unul puneam splittere in culoarea masinii, performance nu clubsport, ii vopseam grilele negru lucios, renuntam la dungile M de pe grile, incercam un black quad xenon cum a facut Kenbobo pentru ca masina este neagra si ar fi dat demential, ii puneam jantele pe 18 135M care s-au pus de fabrica pe pachetul M (sau ramaneam la style 68 ca si ele s-au pus), o finala de 330i si era game over... Asteptam poze cu ea curata
    1 point
  36. Nu e chiar asa. Toate acestea le simti daca mergi subturat, pana in ~2100rpm si nici acolo foarte tare. Peste 2100rpm oricum clapetele stau pe deschis. Eu le-am anulat si nu e sesizabila diferenta decat daca esti foarte atent. Eu sunt mai linistit cu ele anulate.
    1 point
  37. Deci adio e60 Apropo,aveai cumva masina pe autovit? Era una asemanatoare cu a ta dar nu o mai gasesc , pe la 16k euro.
    1 point
  38. Ultimul filmulet pana la dyno...
    1 point
  39. Nu am treaba cu filmatul asadar si prin urmare video=ul nu prea face dreptate sunetului...o sa filmez iar pe dyno la SKN Germania sper sa prind mai clar sunetul... https://www.youtube.com/watch?v=8EuxeFIbLhY
    1 point
  40. In Romania dieselul a fost la moda ceva timp si inca este, multi au impresia ca o masina pe benzina consuma enorm, iar dieselul merge cu aer. Cunosc 3 cazuri de flote, pana in 30masini, cumparate in 2006-2008, 90% masini diesel, masini folosite doar in oras de agenti de vanzari si angajati in general. Vreo 15 masini de la una din flote au fost scoase la vanzare prin 2011-2012 fiindca firma a intrat in insolventa. Cel mai mare rulaj (dintre masinile diesel) il avea un Focus, care adunase vreo 25.000km in 4 ani. Am prieteni care cumpara doar masini diesel pentru cuplul oferit, am rude in Germania care cumpara diesel desi folosesc masina doar in weekend samd. Inteleg prezumtia conform careia un diesel face 50.000km/an, asta fiindca masinile cumparate de romani din Germania sunt in general dintre cele mai ieftine. Pentru cine nu stie, exista si la nemti masini cu rulaj mic, dar bineinteles ca au alt pret. Idee finala, rezumat al carnatului de mai sus: la o masina veche de 10-15ani, peste care au aparut deja vreo 2 generatii, cu un pret <5000E...da-i in spanac de kilometri, important e sa mearga drept, sa nu ia foc si sa iti ofere un sentiment de siguranta cand o conduci. Orice altceva e fita.
    1 point
  41. 1 point
  42. Adaug si 2 poze cu vecinul de bloc si o poza pusa de BMW RO pe farcebook de la Xdrive 2014, chiar eu conduceam masina Sper sa ma invite si anul acesta! http://s14.postimg.org/ir2oksxrh/10873370_818004824902846_5737050005946910574_o.jpg http://s14.postimg.org/k4ubg3x0t/10934695_10153066870994122_75904470_n.jpg http://s14.postimg.org/k3kdmov71/10947572_10153066871039122_2091289779_n.jpg Inca mai visez la un volan de M, chiar imi pare rau ca nu l-am cumparat pe cel de la Inside Am primit si o oferta pentru reparat & vopsit bara de la Changing: 500 de ron, data viitoare o sa belesc ochii! PS: am stabilit cu Andrei ca o sa iau becurile de la el cand le va schimba de pe e60, ii multumesc pe aceasta cale. PPS: Scriam in urma cu ceva timp ca am atins viteza maxima data de constructori in urma unei urgente medicale, din pacate nu a fost de ajuns si tatal meu s-a stins cateva zile mai tarziu. Am ramas cu regretul ca nu am acceptat sa mearga cu mine la Brasov cand am cumparat masina si ca nu a condus-o niciodata, desi eu am insistat de cateva ori. Stiu insa ca era mandru ca mi-am implinit acest vis. Poate ca acolo unde este imi urmareste topicul...
    1 point
  43. Trebuie sa recunoastem ca BMW face masini praf in ultima perioada in comparatie cu cele japoneze indiferent de marca!
    1 point
  44. Eu daca as fii in locul tau nu mi-as cauta BMW neam! Sunt foarte prost facute ultimele modele, atat e90 cat si e60! Honda Accord, Mazda 6! Sunt mult mai fiabile decat bmw!
    1 point
  45. Este vorba de masina proprie in care am investit foarte mult in decursul a 6 ani de zile si am avut grija de ea mai ceva ca ochii din cap. Anuntul va fi unul putin mai neobisnuit din cauza lungimii si a detaliilor oferite iar din aceasta cauza rog seriozitate daca este cineva interesat. Masina in cauza este un BMW e36 Sedan 325i M50B25TU (2494cmc) VANOS (distributie variabila pe lant) 192hp autentic din 06.1994. Masina are sub 240k km reali (accept orice test si verificare in prezenta mea). Dotarile cu care a iesit masina din fabrica: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Pe langa aceste dotari masina a mai trecut prin alte modificari si imbunatatiri cum ar fi: Interior complet din piele in stare excelenta compus din: - Volan M3 e36 (piele originala si cusaturile in stare excelenta) - Cotiera consola centrala sofer/pasager - Maner levier frana de mana - Nuca schimbator M ZHP 5 trepte imbracata in piele si insertie metalica la baza (achizitionata noua cu factura) - Scaune e36 M3 (Vader) cu piele normala si perforata (retapitate recent cu piele dedicata foarte rezistenta la uzura) - Bancheta spate + teriere - Fete de usi cu piele nappa avus normal si semiperforat personalizate (proiect propriu) acompaniate de cusaturi duble in culoarea masinii. Alte detalii de la interior care nu sunt mentionate mai sus: - Retrofit pachet lumini led 6K (plafoniera, parasolare, custode spate, torpedou) - Scrumiere fata/spate iluminate - Oglinda retrovizoare cu buton rotativ 0-I - Folii omologate RAR - Mp3 Player JVC + telecomanda (fata HU-ului este multi-pozitionala + detasabila) - Subwoofer GroundZero + doua amplificatoare (unul la interior si unul pentru woofer) - Portiere fata/spate + capota portbagaj insonorizate cu StP Silver pentru un plus de confort Portbagajul are absolut toate lucrurile la locul lor precum: - Trusa scule completa cu abtibild-ul OE - Suport triunghi + trusa medicala OE (ofer doua triunghiuri, trusa medicala valabila + cea OE si stingator valabil). Un triunghi, trusa medicala si stingatorul au fost achizitionate anul acesta. - Roata de rezerva BMW IS46 7JX16H2 in stare impecabila incaltata cu Michelin Pilot HX 225/50/ZR16 tinuta sa nu se miste cu sistemul original de centrare-strangere-protectie. - Cric OE + cheie roti cu maner lung - Acumulator VARTA Blue Dynamic 74AH in stare excelenta Exteriorul a trecut prin cateva modificari/imbunatatiri subtile dar de efect, precum: - Embleme BMW alb/negru carbon (inclusiv cea de la volan) - Pleoape faruri + semnale dedicate sedan - Kamei - Semnalizatoare fata fumurii – InPro - Lucasuri aripi fata stg/dr – albe - Faruri ZKW cu lupa in stare excelenta compuse din: Xenon 6K (faza scurta), OSRAM Night Braker Plus (faza lunga), Angel Eyes CCFL 6K (pozitie) - Rinichi grila negru mat (au grilele cu proiectie spre exterior pentru un stil mai agresiv) - Proiectoare ceata in stare excelenta si perfect functionale - Grile inferioare parbriz noi - OE - Grila centrala bara fata tip fagure noua - OE - Linie bandouri bara fata noi - OE - Lip bara fata nou - OE - Tavita radiatoare noua - OE - Scuturi laterale sub bara fata noi - OE - Bandouri laterale aripi fata noi - OE - Ornamente manere usi fata stg/dr cu garniturile aferente noi - OE - Bandouri bara spate laterale noi - OE - Stopuri fumurii certificate – Hella - Becuri led SMD alb 6K la numarul de inmatriculare spate - Cozoroc luneta - Tips evacuare oval din inox - Stergatoare Valeo Silencio X-Trm Alte detalii de la exterior care nu sunt mentionate mai sus: - Oglinzile retrovizoare sunt heliomate, electrice si incalzite - Duzele spalator parbriz sunt incalzite - Butuc usa sofer incalzit (cu functia de aprindere lumini interioare in momentul ridicarii manerului) - Geamurile se pot ridica din telecomanda Mecanica/Tehnica: Acesta este primul aspect de care m-am ocupat de cand am masina fiindca l-am considerat cel mai important si asta se reflecta prin lucrurile pe care le-am inlocuit ca sa fie pusa la punct la toate capitolele, anume: - Set ambreiaj - Sachs - Suspensie reglabila fata/spate - Ta-Technix - Curea transmisie - Continental Contitech - Curea transmisie la AC - Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie - INA - Rola ghidare curea transmisie - INA - Rola intinzator curea transmisie la AC - INA - Intinzator hidraulic curea transmisie la AC - INA - Capacelele de protectie la toate rolele - OE - Sita vas spalator - OE - Senzor nivel vas spalator – OE - Senzor nivel agent racire – OE - Piston actionare spalator far dr. - OE - Senzor pedala frana - OE - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - OE - Simering cutie vieze spre cardan - OE - Garnitura vas lichid servodirectie - OE - Cleme pentru fetele de usi + garniturile aferente - OE - Cleme pentru praguri + garniturile aferente – OE - Stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta – OE - Bujii NGK Iridium IX - Filtru Panel K&N (in carcasa originala) - Tampoane motor + piulitele aferente – OE - Tampoane cutie viteze - Lemforder - Diferential autoblocant 3.15 in stare excelenta (ulei dedicat de la reprezentanta BMW (~90lei/litru) - Senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta - OE - Senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta - OE - Garnitura buson ulei - OE - Buson ulei M3 (e46) – OE - Cot cauciuc clapeta acceleratie (dupa debitmetru) – OE - Supapa gaze carter – OE - Furtune supapa gaze carter – OE - Capac termostat – OE - Ornament capac motor M-Power USA complet cu capacele suruburi in stare impecabila - Flansa cardan (disc hardy) – Lemforder - Sonda lambda dedicata – BOSCH - Traversa cutie viteze – OE - Saboti frana – ATE - Accesorii saboti frana – OE - Kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) – Sachs - Flanse amortizoare spate M3 E46 – Sachs - Garnituri flanse amortizoare spate – OE - Placi ranforsare flanse spate calite Z3 M – OE - Flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) – Lemoferder - Placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo – OE - Garnituri placi ranforsare flanse fata – OE - Saibe la flanse amortizoare fata – OE - Protectii inferioare flanse fata – OE - Bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) – Lemoferder - Burdufe bielete directie stg/dr – Lemoferder - Pivoti inferiori fata stg/dr – Lemforder - Bucse bara stabilizatoare fata – OE - Bieleta antiruliu bara stabilizatoare fata stg/dr - Lemforder - Bucse bara stabilizatoare spate – Lemforder - Bielete antiruliu spate stg/dr – Lemforder - Bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder - Bucse fuzeta spate superioare stg/dr - Lemforder - Bucsa intrare diferential – OE - Etrier nou fata stanga – TRW - Conducta etrier frana fata stanga – ATE - Discuri frana fata – ATE Powerdisc - Placute frana fata – ATE - Cabluri frana de mana stg/dr – ATE - Amortizoare capota stg/dr - KILEN Mai sunt si alte componente care au fost schimbate insa n-am reusit sa le tin evidenta la toate (suruburi, garnituri, plastice, etc.). Pe masina s-au pus numai piese de calitate premium (OE, Lemforder, Sachs, INA, Contitech, etc.). Toate piesele mentionate mai sus sunt noi, achizitionate de mine si pot oferi dovada de factura sau poze care sa ateste acest fapt. Au mai fost facute si alte lucrari de ordin tehnic, precum: - S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit). - S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat – ATE SL Dot 4 - S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu). - Bara rigidizare dubla intre oalele amortizoarelor fata Pe langa aspectele mentionate mai sus au fost schimbate si toate fluidele cu ulei dedicat fiecaruia in parte, unele le-am mentionat si mai sus (servodirectie, servofrana, cutie viteze, diferential, antigel HEPU). In motor s-a bagat anual numai ulei OE BMW si filtre OE BMW. Masina are o medie anuala de sub 7000km parcursi de cand este la mine. Motorul functioneaza impecabil: porneste la sfert, trage cum trebuie sa traga un 2.5, consumul este exact cel dat de producator (in mare parte se datoreaza faptului ca am schimbat toti senzorii) insa conteaza foarte mult si de stilul de condus. Sunetul motorului este usor sportiv si inconfundabil datorita celot 6 cilindri in linie, mai ales la peste 3500 de turatii. Cel mai bine se aude la fata locului. Estetica: Am pus foarte mult accent pe intretinerea masinii de la tabla pana la ultimul micron din stratul de lac iar asta se reflecta prin lucrurile care le-am realizat, anume: - Curatat/degresat tot dedesubtul masinii si protejat cu autovapant (lucrare facuta la atelier) - Pragurile metalice si partea inferioara a aripilor fata curatate/degresante si protejate cu autovapant dupa care a fost aplicata vopsea + lac (lucrare facuta la atelier) - Sasiul este degresat de doua ori pe an (dupa iarna si la sfarsitul toamnei) - Vopseaua este impecabila din toate punctele de vedere (fara zgarieturi, panza de paianjen, oxidari, etc.) si protejata 24/7 cu solutii de protectie dedicate. Masina a trecut si trece prin sesiuni de detailing complet (interior, exterior, compartiment motor, sasiu) cel putin de doua ori pe an compuse din: degresari, decontaminari (mecanice si chimice), polish-are (in unele situatii), protectii (ceruri, sealant-uri), tratamente hidrofobe geamuri, dressing-uri si foarte multi alti pasi de detailing profesional. Masina a fost spalata numai de mine in toti acesti ani cu manusi din blana de oaie si sampoane cu PH neutru dedicate. S-au folosit si se folosesc pe masina unele dintre cele mai bune produse de detailing din lume aduse din USA, UK, ASIA, etc. Pot sa ofer sfaturi de intretinere si mentenanta pe viitor daca este cazul. Masina a fost si este tinuta in garaj. Acte: - Persoana fizica - ITP valabil - Absolut toate documentele necesare - Toate taxele platite la zi - Patru chei (doua telecomenzi + doua metalice) - Manuale originale BMW - Carte service pana in 2001 la reprezentanta BMW in DE Alte observatii: Masina se vinde cu jantele de otel cu capace si anvelopele de iarna. Nu ma intereseaza combinatii sau schimburi! Masina merita vazuta in persoana. Pentru orice alte detalii puteti sa ma contactati la numarul de telefon de mai jos sau prin PM. Pret: • Pretul este de 5950€ Date contact: Tel: 0742 924 129 / Cosmin. Poze: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0043-Edit_zps7b1eb04e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg http://i.imgur.com/rO8JiiU.jpg http://i.imgur.com/kngz1Tz.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg Daca este interesat cineva si vrea mai multe poze poate sa ma contacteze pe PM.
    1 point
  46. Nu mai este nevoie ... avem si in romania firma specializata pe resoftari cu aceelasi tool uri pentru bmw-urile F XX series . O mica observatie : chestia cu dyno nu e relevanta pentru cei care trimit ecu ul ... ca sa vezi exact cati cai ai de fapt stock si cati ai dupa resoftare ... trebuie sa fii cu masina personala ! Asta e un post preluat de pe pagina de farcebook al lui Dragos Stancescu [ completechip iasi ]
    1 point
  47. Pentru cei ce vor un chip tuning pentru bmw f10 orice motorizare o poate face la br-performance.be. Tocmai mi-am primit ecu de la ei si masina trage foarte foarte bine.De la 184cp la 220 cp si de la 380nm la 440nm cuplu.Foarte multumit de rezultat.Iti ia 5 minute maxim sa scoti ecu din cutia de langa motor ca sa il trimiti la ei in belgia si in 2 zile il ai inapoi.Te costa 400 euro si curierul 100 ron prin posta romana serviciul EMS.Toata operatiunea dureaza 5 zile.Pe pagina lor de farcebook posteaza toate masinile pe care le fac in fiecare zi si poze cu masuratori Dyno.Sper ca postul meu sa va ajute.
    1 point
  48. Nu e "aberatie", e un mod pragmatic de a vedea lucrurile. Masina trebuie cumparata si cu cap nu doar cu inima.
    1 point
  49. In Germania pretul e mai mare pentru un singur motiv : TVA-ul. La 25.000 de euro , aproape 5k de euro e TVA-ul . Romanul merge , cumpara masina pe firma fara TVA (ca doar suntem in UE), o aduce in tara si pe riscul lui o scoate la vanzare . Deci e foarte simplu , eu daca as merge dupa ea as da 25k , el o ia de acolo cu 20k, isi mai adauga si un profit frumusel si apoi ne-o vinde noua mai ieftin de cum am lua-o noi direct de la "sursa".
    1 point
  50. Poate omul e foarte sincer.o fi avut accident,si i-a pus bord de seria 7
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.