Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/08/17 in Posts
-
pentru ca masina s-a "nascut" cu faruri xenon (asa scrie pe decoder) iar acum are halogen...asta asa ca o idee... ca sa nu mai zic ca nu are din ce zice el: suspensie reglabila, cornering lights, geamuri privacy, lumini ambientale, keyless entry, navigatia e retrofit (daca e facut bine, atunci e ok), magazie cd, torpedo racit, oglinzi heliomate... aici recit din descrierea lui nu as cumpara o masina de la oameni care abereaza asa nici daca ar fi masina buna in realitate, pt simplu fapt ca el ia cumparatorul de prost si naiv mai degraba as cumpara de la proprietar, nu ma intereseaza "recent adusa". daca vreau rulata afara, merg si o iau de afara personal pt ca suntem in 2017, nu e inginerie spatiala sa cumperi o masina din Germania de exemplu de la 10 proprietari tot gasesti una buna, dar de la 10 samsari, toate sunt pregatite pt vanzare bafta!3 points
-
Technologia este foarte veche , nu mai stiu exact de cand dar are zeci de ani (Nikolau Tesla a inceput sa se joace cu transferal de energie prin aer) , ca doar acuma s-au gandit sa o aplice si la telefoane e altceva . Daca ceva apare astazi asta nu inseamna ca ieri nu a existat. BMW a folosit sistemul asta acu 16-17 ani sa incarce cheia de contact. Cine are e39 , e46 etc poate sa confirme.2 points
-
Pe blocul mecatronic sunt niste solenoide pentru fiecare trepta de viteza, in cazul tau nr 3 pare a fi defecta. Nu sunt mecanic dar asta inteleg eu din eroarea aceasta. Se pot schimba doar solenoidele sau intreg blocul mecatronic. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
- Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:07408276131 point
-
Poate sa piarda si pe acolo ulei. Nu cred ca are sens sa iei originale Bmw. Oricum nici alea originale nu sunt asa bune, ca altfel nu pierdeau ulei din toate partile dupa 100-150k km. Sunt persoane care au pus garnituri originale Bmw la capac/vanosuri etc. si dupa 50k km au avut din nou pierderi.1 point
-
Intr-adevar, nu ii da putere wow, dar intre 318d si 320d sa spui ca nu e sesizabil, e cam fortat. nu stiu cu ce masini ai mers tu, dar diferenta intre ele este destul de mare.1 point
-
Nu este nici un "de-tuned". Este M47 motorul de 122, nu este N47 (la 122 ar fi fost 316d nu 318)1 point
-
Din punctul meu de vedere ,dieselul are viata lunga de aici in colo,nu ai ce sa pui in loc deocamdata.In Germania masinile pe benzina sunt raritati.Performantele motorului diesel i-si spun cuvantul ,si la leasuing operational daca te duci o sa ai rata mult mai marte daca vrei sa iei benzina,pentru ca la final de leasing masina pe benzina nu mai are nici o valoare.1 point
-
Acel selonoid este o supapa electrica ce inchide sau deschide un circuit hydraulic , eu iti sugerez sa o schimbi atunci cand ii schimba uleiul , are eroare pe ea ca nu mai functioneaza in parametri si nu sti cand cade ... Poate te mai tine 10 ani , poate cade exact dupa ce ai facut schimbul de ulei si ca sa o inlocuiesti o sa pierzi uleiul ca trebuie sa dai jos baia de la cutie si unitattea mecatronica.1 point
-
Ce tot ma pune pe ganduri este faptul ca acest pas nu l-au facut tarile nordice care sunt mai verzi de cat iarba. Cred ca este doar o strategie economica si nimic mai mult , poluarea este doar un pretext ... nu cred ca a inebunit lumea asa dintr-o data cu poluarea incat sa inceapa sa interzica dieselul. Termocentralele si centralele electrice ce produc current electric si furnalele ce produc fier,otel ce functioneaza 24 din 24 ard pentrol si carbune , poluarea este una imensa , atat din punct de vedere al cenusei cat si al co2, daca era vorba intradevar de poluare ar fii inceput de acolo. China , Singapore care sunt printre cele mai poluate orase de nu mai sti daca este ziua sau noapte , sunt asa din cauza industriei , nu a masinilor. Mai mult de a restriction accesul in centrul oraselor mari nu o sa poata interzice masinile diesel, asta din cauza marilor producatori de motoare diesel. Mai este o chestier , singuru adversar pentru masinile electrie o sa ramana masina diesel care este mult mai econimica din punct de vedere al consumului de carburant de cat masina pe benzina si ca dieselul este mai usor de produs , si acuma cu industria de biodiesel in crestere nu o sa ma mir daca apar motoare ce o sa functioneze 100% pe biodiesel.1 point
-
1 point
-
Am facut astazi constatarea la EUROINS, multumita unei cunostinte totul a decurs foarte rapid. Oferta pentru regie proprie este de 4800 fara TVA. Maine am programare la Bavaria, in principiu acolo o voi face. Mi s-a consemnat in constatarea de la asigurator inlocuire portiera, inlocuire parte inferioara aripa si revopsire prag. Nimic de janta din pacate, asta pentru ca e ciudata rau ciobitura iar domnul care m-a pocnit si-a reparat deja masina si nu se mai poate "constata" faptul ca acea ciobitura de pe janta este urmare a accidentului. Am mentionat totusi in ceva act cum ca doresc si inlocuirea jantei insa daca procedura e complicata nu am de gand sa imi mai bat capul si sa fac pe dracu in patru sa o rezolv.1 point
-
Uite ca a mea F10 525d xdrive 12.2011 inca a avut probleme, lantul superior fiind slabit, din aceasta cauza avand si un acel zornait specific. Pana la urma tine de noroc, problema existand inca si pt cele dupa 2012.1 point
-
Azi a primit si ceasurile originale 6WB pentru Seria 4, cu aproape 2 luni inainte de lansarea lor oficiala.1 point
-
CĂŁutați pe farcebook bmw Knet John țeparul, acolo sunt toți cei ĂŽnșelați de nenorocitul de Knet.1 point
-
Salut, Aud tot mai des despre marile orase ca interzic accesul masinilor diesel. Ce parere aveti ? Trecem pe benzina? Electrice? Care va fi viitorul? Eu personal am un 525 cu motor de 3 litrii. Imi place la nebunie cum merge si nu stiu daca o masina pe benzina o sa egaleze sentimentul si placerea de a conduce.0 points
-
Adevaru ca motoarele diesel au evoluat mult mai mult de cat motoarele pe benzina in ultimi ani. Un 535d iti ofera aproape aceleasi senzatie ca un 550i, restu benzinarelor nu au nici o sansa. Iar un 550xd este peste 550i. Sa nu uitam ca aici comparam un 3l diesel 6 in line cu un 4.4 benzina 8 in v, singurul avantaj care il are benzinaru este ca are mai multi cp si asta il duce la un top speed mai mare. De 550xd quad turbo ce are 400cp si 750nm nici nu mai are rost sa vorbim , este in acelasi teritoriu cu M5. Deci da , un diesel modern poate sa iti ofere aceasi, sau chiar mai mare satisfactie ... Nu vorbim de curse pe circuite sau alte rahaturi unde conteaza fiecare secunda , in viata reala de ex sa treci valea prahovei unde ai de urcat, viraje o sa te distrezi mai bine cu un diesel serios. Am gast un clip cu e60 535d vs 550i , diferenta nu este atat de mare in cat sa treci la un 550i , si generatia de 535d ce este pe f10 este la mustata cu un 550i0 points
-
Inca n-am ajuns la mecanic pentru aceasta problema, urmeaza sa vad cand gasesc timp si eu, dar si el, desi voiam sa merg luna asta la reprezentanta pt update de soft si in acelasi timp voiam sa le zic si de acest zgomot. Din pacate va trebui sa aman pe luna viitoare aceast vizita. Ieri mi-au venit cauciucurile si le-am si montat. Asa cum am zis mai sus, am luat anvelope normale, Continental PremiumContact6. Desi n-am apucat sa merg prea mult cu ele si sa-mi fac o parere cat mai clara, mi se pare ca directia e mai usoara si mai putin rigida decat cu runflat-urile de iarna.-1 points
-
Da, din 2018, Franta in Paris si nu mai stiu exact ce oras din Germania, vor fi interzise masinile diesel :getlost: Viitorul, vor fi cele electrice. Pacat, dar asta este adevarul. Si la noi in tara se vor pune taxe suplimentare la diesel-urile, care sunt sub euro 5, in orasele mari.-1 points
-
buna seara, azi am luat masina din koln, una din cele alese..nu chiar prima ca optiune..aceea parvine abia sapt viitoare la dealer si eu trebuie sa plec vineri deja spre tara. am avut un fix cu interior piele bej, doar 2 gasite astfel in buget aratat, cea luata si aceasta amintita care vine abia spt viitoare ca i se stricase servo si a ramas mai mult in service bmw decat estimase dealerul. benzina doream, dar am renuntat cd am vz ca nu gasesc si ce gasisem ori nu mi a placut ref dotari, ori s a vandut aproape imediat.. in esenta, 318 d break, aprilie 2014, 107000 km, revizii clean doar bmw. achizitie de la dealer bmw koln, 18.000 brut, cu garantie tva 3000 care se returneaza de catre dealer la inscrierea masinii in tara - am inteles ca in cca o luna fac de regula plata. toate dotarile dorite, cu o sg exceptie - xenon. piele bej interior in f buna stare, tempomat, navi, climatronic, speed limit info, automata, incalz scaune, hi fi, scaune sport, garantie bmw europlus 1 an. cateva impresii la cald - nu mi s a parut f usor, e mult de alergat, am mai vz doua pe lg asta..una lovita de grindina si despre care dealerul - tot bmw - n a amintit nimic, alta cu piele maro destul de nasoala din pct meu de vedere ca optiune cromatica..oricum, pt bmw e cam jenant ce interioare de plastic are pe unele modele - mi au inspirat draperiile anilor 90..si ca idee eu am pe golf din 2006 tapiserie care comparata cu bmw 2014 e incomparabil mai buna.. -nemtii nu prea negociaza, au oricum clienti, ieri la dealer koln m am intalnit cu un roman care tocmai ridica masina..si vreo 3 4 nemti care luau unii sh, altul noua...se pare ca au clienti si si permit sa fie destul de reci/fixisti chiar.. am primit totusi de la el set roti iarna incl jante..4 jante aluminiu, 4 fier cu capace, care nu mi plac f mult dar asa le a dat, si set complet covorase noi velur. cauciucurile de vara erau tocite si i am cerut sa le schimbe, a comandat special unele noi. sepci, canute, promotionale..astea nu s cine stie ce, eu i am sugerat sa mi dea o geaca si o masinuta pt baietel cd m a itrebat..vad maine exact ce va fi..well, si da, scrumiera cu bmw ca fumeaza si sellerul si fiind masina de nefumatori.. -numerele nu le au facut ei, le fac eu maine cd primesc si masina..costa din ce am vz cam 180 euro. merita mers in orasele mici, de ex in koln e coada de 4 5 ore..asta cu numerele mi se pare o tampenie dar sustinea ca la ei dureaza 4 5 zile pana le ia..mi s a parut ca nu vrea si gata.. -masina a fost pregatita de ei, i au schimbat azi placutele frana si cred ca si lichid frana, mai tb sa i faca polish si detailing interior, ei s au oferit.. ca impresie generala, nemtii raman seriosi dar nu mai sunt chiar ce au fost si asta o spune un vorbitor bun de germana cu majoritatea clientilor la firma din spatiul german. nu detaliez acum, dar comparati strict cu britanicii pe care am avut ocazia sa i cunosc indeaproape in ultimii ani, e cam altceva..poate aici sunt usor subiectiv..si e o opinie offtopic, fara legatura directa cu ce am vz in service/showroom, mai curand pe strada/hotel samd.. multumesc tuturor celor de pe forum care m au ajutat in acest proces si de la care am avut de invatat multe. r-1 points
-
Vand BMW E46 318 i motor cu capacitate cilindrica de 1, 9 si putere de 118cai anul de fabricatie 1999 pe benzina <br style="color: rgb(63, 76, 82); font-family: Lato, sans-serif; font-size: 14px;">masina se afla intro stare buna este inmatriculata in 2014 al 2 propietar pe carte are taxa platita si nerecuperata sa platit 3900 de lei se dovedeste cu acte si facturi sa facut revizie acum 7000mii de kilometri schimbat ulei filtre antigel lichid frana servo bujii si curea de accesori masina merge bine are interior culoarea crem de piele .masina are roti iarna pe 15 de tabla cu capace bmw originale are cotiera fata spate cu sac de ski oglinzi electrice incalzite parbriz incalzit scaune fata cu reglaje lombar perne de aer electric comenzi volan pilot automat cu control cruise compiuter de bord cu afisaj consum si cati kilometri mai parcurgeti pana la alimentare are si functia flow me sta farurile aprinse si se sting singure cand ajungeti in casa si se aprind singure cand actionati deschiderea din telecomanda are si kit angelles baterie nouo de 75de wati la ia si multe alte dotari itp valabil pana in noiembrie 2018 asigurare valabila pana in noiembrie 2017 se ofera fiscal si toate actele in regula sunt propietar la schimburi nu acept toate cazanele neinmatriculate si umflate la pret ca va pierdeti timpul degeaba nu sunt in criza de bani prefer sa astept si 20 de ani pana o vand de preferat la schimb tot cu bmw e46 tot 318i fabricat dupa 2003 in 4 usi si evaluat corect nu umflat la pret ca va pierdeti timpul degeaba .ACEPT SI SCHIMBURI DAR LA VARIANTE PRETUL ESTE DE 3000 DE EURO la ches pretul este de 2300 euro tel 0764553392-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00