Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/14/19 in Posts

  1. Nu stiu daca merge pe IOS 12. O sa incerc cu telefonul sotiei care e un serie 8 si o sa-ti zic. O sa fac un video
    1 point
  2. Da , deci n-am stare nici cu masina asta . Tot inainte . Nbt evo G11 2018 . 4Gram , id6, montez si revin cu impresii , m-am decis sa tin fostele jante de pe f10 pt iarna si cred ca vor arata f bine , astept sa le vad montate am senzatia ca vor sta mai bine ca cele 20 fiind putin concave. Am schimbat 2 din ele cele de pe fata am gasit pe ebay setupul corect et32 pe fata , asa ca va fi cum trebuie 9j cu ET 32 fata si ET 25 spate
    1 point
  3. Atentie dragi prieteni. La mine s-a rezolvat problema zgomotului. Merge masinuta de parca e electrica...fara zgomote. La articulatia din fata exista un brat care la un capat are o bucsa, la mijloc inca o bucsa iar spre roata are un pivot. Acela facea zgomotele enervante. La mine a mers uns cu vaselina siliconata sub burduful de cauciuc dar in mod normal se schimba bratul cu totul. Pret aftermarket=270, pret piesa originala germania=650 si bineinteles pret piesa originala in cutie bmw de la reprezentanta=1150 ron. Eu am rezolvat la service autorizat fara inlocuire piesa (pt ca nu era necesar) cu 50 ron manopera. Bafta tuturor!
    1 point
  4. Am sa fac aici o descriere a unei situatii care mi-a aratat importanta anvelopelor pt cutia transfer si cutie , desi nu as fi crezut ca face diferenta in halul in care se tot descrie . Mai exact cu cateva sapt in urma am schimbat anvelopele pe fata pt ca aveam o galma si urma sa fac rarul , in urma unei incurcaturi cu vanzatorul nu am primit si anvelopele spate , deci am mers cu masina 2 Michelin Sport 4S fata noi si 2 pirelli P zero dot 2018 , deci uzura ff mica , nu cred ca aveau diferenta nici macar 1 mm dar sa zicem ca pe acolo . Evident exista o diferenta de profil si se pare ca cel mai important de aderenta din cauza materialului anvelopelor . Schimbarea anvelopelor fata a coincis cu schimbul de ulei cutie , pur intamplator , apoi am constatat ca dupa schimb aveam un mic soc , mult spus soc , o tinere de treapta mai mult decat era necesar in 2-3 si nu era tot timpul , am revenit la Automatico si am iesit in probe , discutand situatia si mergand cu masina , replicat fenomen , constatare poate unul din ambraiajele cutiei nu s-ar fi adaptat la uleiul nou sau si aici nu am crezut dar se pare ca era ffff adevarat anvelopele de pe spate si cele fata transmit o diferenta de aderenta si fac cutia de transfer implicit cutia sa lucreze ciudat aceasta urmand sa se adapteze, recomandarea automatico fiind sa nu facem un reset al adaptatiilor la acest moment si sa astept ceva timp . Am continuat sa merg asa o perioada pana am primit si anvelopele spate , schimbare in comportament totala , acea mica trecere pe care o percepeam a disparut complet si masina se simte ca trage altfel , am asteptat cateva zile sa fac reviewul asta ca sa fiu sigur ca nu e vreun placebo . Dar da , se pare ca este important sa ai toate anvelopele identice ca profil si uzura , marca samd . Am vrut sa descriu experienta asta aici , poate sunt care neglijeaza acest aspect sau intampina genul asta de situatii In alta ordine de idei Michelin Sport 4 S ceva mai silentioase decat pirelli p zero , am scos masina la un drum lung si clar e o diferenta , masina f conectata cu soseaua , parca ceva mai bun feedback la franare si manevre mai agresive , urmeaza sa le testez mai mult si sa vad ce pot si pe ud, azi mai racoare aplicare Cg Blacklight , o placere sa lucrezi cu solutia asta , oricum si masina f curata dar oricum se simte diferenta la culoare imediat , face cumva albastrul sa iasa la lumina ea fiind negru carbon
    1 point
  5. la shadowline poti folosi un dressing chimic in nici un caz polish pt ca vei zgaria , solutia optima in cazul tau este chemical guys blacklight , parca ai masina neagra , poti folosi si pt vopsea , e un glaze si sealant in acelasi timp , am aplicat si eu pe masina de curand si f multumit .Culoarea a devenit mai intensa si are cateva spalari deja, se mentine . Mai sunt si alte solutii degresare de la Meguiars , e bine sa aplici periodic pt ca nu se vor mai pata asa des , poza e imediat dupa aplicare , undeva seara pe la 20 grade .
    1 point
  6. Totusi de ce nu ai citit regulamentul?
    1 point
  7. Mai adaugam un update, ca tot am avut un mic concediu. Am vrut initial sa inlocuiesc rulmentii pe spate si bucsele de la bascula. Vorbit cu amicu' cu service, mi-a dat elevator, scule si da-i. Am stat mai mult de juma' de zi sa schimb un rulment si o bucsa, partea buna e ca celalalt rulment nu era neaparat necesar sa il schimb, nu facea zgomot, dar am zis sa fie pereche... eh... next time. Apoi, mi-am luat o saptamana concediu serios si m-am luat de treaba, in curte ca omu'. Am schimbat bucsa de la bratul celalalt, bucsele de la bratele spate sus-jos din fuzeta si bucsa mare de la diferential. A fost fun, cred ca am facut o luna de sala in doua-trei zile cat am lucrat la masina. Mai am flansa cardan, rulment cardan, sonda lambda, dar pentru astea trebuie data jos evacuarea, iar suruburile care prind teava de galerie sunt praf asa ca am lasat pt alta data.(nu era neaparat necesar dar daca tot eram acolo...) Schimbat si ulei plus filtru, am pus Motul x-cess 8100 5W40, sa vedem cum il papa si pe asta (nehalita rau) Urmeaza sa ii fac o geometrie pt ca sigur nu mai e nimic corect oricat m-am chinuit eu sa le setez. Am mai aplicat un strat de ceramica, cel vechi inca era prezent dar pierduse ceva din hidrofobie Iar in timpul liber ca si relaxare am zis sa fac si eu ce vad pe yutub (monkey see, monkey do) + o poza cu diversele extractoare manufacturate + un mic teaser, sa vad daca il duc la capat.
    1 point
  8. Imposibil asa ceva, probat pe 2 seturi de masini de generatii diferite. Dar noi sa fim sanatosi
    1 point
  9. Mult succes la vanzare. Totusi nu cred ca o sa o dai repede. Eu am vandut-o greu pe a mea, cu kilometri mai putini, 184 cai xdrive, automat si mult mai dotata decat asta care nu are nici xenon. Daca era automata ar fi fost un mare plus, dar probabil tu ai cumparat-o pentru ca ti s-a parut afacere pretul, crezand ca poti castiga minim 2 mii de euro foarte usor, dar e inflatie de masini sh.
    1 point
  10. Adica dai o plasa de bani pe masina si faci jantele la coltu blocului cu spray-ul...mai vrei si sa iasa bine,mai bine dadeau pe masina cum aratau inainte,era o pata de culoare care scotea masina in evidenta.
    1 point
  11. Partea bunĂŁ cĂŁ nu mai trebuie sĂŁ facĂŁ schimbul niciodatĂŁ ,are mereu ulei proaspĂŁt in ea . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  12. Imi place enorm de mult, am pus-o la vanzare cu un adaos mic de pret fata de cat am cumparat-o in speranta ca o sa castig ceva, initial vroiam sa achizitionez mercedes w212 si nu m-am incadrat in buget....O sa o pastrez cu siguranta daca nu se va vinde pe 12.000 nu vreau nici un euro in minus....Nu o vand pentru ca nu mi-ar placea ceva anume la ea....Se comporta impecabil, am verificat absolut tot, are toate elementele originale de la faruri si stopuri pana la capota si restul......Oricum sunt foarte multumit de cum se prezinta, ma asteptam sa vina cu diverse probleme dar site-ul de unde am achizitionat-o ii face o verificare inainte si iti trimit toate detaliile.....Iti emit si certificat de conformitate COC......
    -1 points
  13. Xdrive consuma maxim 1 litru in plus pe variante de 184 de cai pe care am avut-o eu. Desigur cred ca in oras este diferenta aceasta, in afara posibil sa fie mai mica. Avantajul nu este doar cand mergi la munte. Este util si in oras, mai ales iarna cand ninge si nu se deszapezeste ca lumea. Ma rog, cutia automata in schimb i-ar fi crescut interesul.
    -1 points
  14. Ai dat 150 ron pe resetare adaptari, in conditiile in care masina resteaza adaptarile la fiecare pornire...sau daca nu e asa oricum ti-au luat banii degeaba,nu-i bai acum stii cand ai o problema cauti inati pe forum bmw, te documentezi bine si apoimergi la service
    -1 points
  15. Cei de la Service Scream (Tezparii) nu ĂŽți fac adaptĂŁri in mers doar mi-au conectat mașina la laptop au resetat valorile și apoi la rugĂŁmintea mea s-a dus cu ea in probe, și concluzia a fost ca cutia are tendința sa smuceasca dar sa nu ĂŽmi fac probleme ca probabil e mai uzata cutia A 2a chestie va las acest link despre problemele cutiei zf 6hp și rezolvĂŁri și mai jos in comentarii vedeti și oameni care au cerut pĂŁrerea ĂŽmpreuna cu rĂŁspunsul celui care a scris articolul: http://www.bmwlogicseven.com/?p=3738
    -1 points
  16. Vezi cat costa si apoi vii si ne intrebi unde poti sa schimbi in alta parte.
    -1 points
  17. Tavicu, argumenteaza de ce se schimba suruburile.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.