Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/10/19 in Posts

  1. O alternativa interesanta la un banal 320d M47 si peste 300.000 de km ar putea fi un e60 525i sau d. Cel putin 525i-ul M54 il poti gasi la acei aprox. 5000 de euro si la sub 200.000 de km. Si chiar este un motor robust, fiabil si de 1000 de ori mai rafinat decat un M47 care chiar daca e fiabil, e depasit tehnologic de mult timp. Diesel-urile moderne sunt mult mai rafinate, tehnologia a progresat mult in vremurile recente.Un N47 de pe F10 pare la ani lumina distanta fata de un M47 de pe E60 sau E90. Un M47 il auzi pornit si de la 20 de m distanta. Plus ca e plina piata din Romania de M47; cred ca 90% din E90 non facelift de pe strazi au aceasta motorizare. Pacat, oferta de motorizari de pe E90 fiind una destul de bogata.
    1 point
  2. Confirm ca si West e ok! Am instalat pe X3 F25 2011 - ecran mare. - downloadat direct de pe yandex, - dezarhivat cu 7zip, - pus totul pe un Stick USB de 32 Gb (formatat fat32), - introdus stickul in portul USB din compartimentul "manusi", - 30 secunde mai tarziu a aparut mesajul de update, - aprox 45% facut la un drum de 10 minute - o ora mai tarziu am facut si restul de 55% fara probleme. - restart sistem si scos stickul USB - verificat versiunea 2020-1 Merci si spor la treaba!
    1 point
  3. Am avut parte de ceva asemanator la ambele mașini, și concluzia a fost schimbarea semeringului ce nu mai etanșa corespunzĂŁtor. In limbajul mecanicilor ei considera aceasta micĂŁ scurgere ca pe o “gazare” cu ulei ce in prima faza nu produce pierderi semnificative de ulei din grup ĂŽnsĂŁ exista o anumitĂŁ probabilitate ca in timp problema sa se agraveze și când se observa scurgeri mari de ulei, rĂŁul sa se fi produs deja cu consecințele și costurile de rigoare DupĂŁ cum ĂŽți ziceau și colegii in posturile anterioare, recomandat e sa schimbi acel semering, decizia de a acționa corespunzĂŁtor ĂŽți aparține.
    1 point
  4. Pai daca ai M pachet de fabrica e normal ca suspensia sa fie mai rigida. Batranul meu conduce un X5 ca al tau insa fara pachte M si suspensie sport si mie si aia mi se pare prea rigida pt un suv. Ca sa-i schimbi suspensia cu totul si sa nu afectezi ceva, cred ca te va costa cateva mii bune de euro.
    1 point
  5. https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh am descarcat azi, am dezarhivat, dar nu am apucat sa o instalez inca. maine revin cu feedback daca reusesc sa o instalez
    1 point
  6. 178k km...la ce update-uri prezinta unii colegi ( retrofituri, jante, etc.), stateam in balanta daca sa mentionez ca zilele astea am curatat galeria si am mai facut o revizie. Am aflat ca in urma cu ceva km, vreo 80k parca, au fost inlocuite la pachet urmatoarele piese: ambreiaj, volant si cutie de viteze manuala. Nu stiu daca sa ma bucur ca am cutie de viteze mai putin uzata sau sa ma ingrijorez cu privire la cine a condus masina inainte de a reusit sa strice piese astea. Am sa ma uit mai atent la masinile folosite prin seria Fast&Furios poate il vad pe Vin Diesel ( get it? Ca e 520d) schimband din treapta 6 in racheta - R.
    1 point
  7. urata schema si cred ca pur ghinion in cazul asta . Eu la cumparare 6 am iesit in top speed cu ea pe A1 si am zis ca daca e ceva sa crape atunci si aia e . Mai avea si uleiul de 30k in ea , am avut ceva emotii dar macar erau banii la mine .In general am procedat asa la toate masinile , macar scoti din calcul o mica parte din posibile vicii ascunse . Inteleg ca tu nu ai facut nici un fel de test macar pt linistea ta , ai luat masina si ai plecat la drum . La fel de bine nici vanzatorul nu-l poti acuza mai ales ca vibrochen daca e dead nu prea ai cum sa-l pacalesti sa mearga ..deci a trosnit la tine . practic tu ar trebui sa dovedesti rea intentie , cel mai greu de demonstrat dpmdv . Cred ca motor sh e cea mai buna solutie , la care oricum exista un risc similar cu al tau .
    1 point
  8. De curând am constatat cĂŁ la mutarea schimbĂŁtorului de viteze in poziția DS, cutia nu mai reacționa ca de obicei (creșterea turației), iar in bord mesajul era tot "D" și nu "DS". DupĂŁ câteva cĂŁutĂŁri pe net,am constatat cĂŁ e o problemĂŁ des ĂŽntâlnitĂŁ,și anume la mutarea schimbĂŁtorului in poziția sport,cablurile interioare se tensioneazĂŁ,iar ĂŽn timp ajung sĂŁ se rupĂŁ. Aceeași problemĂŁ s-a dovedit a fi prezentĂŁ și ĂŽn cazul meu, iar cu ajutorul colegului Rcc-67, foarte priceput și sĂŁritor ca de fiecare datĂŁ când i-am solicitat sprijinul,problema a fost remediatĂŁ Mulțumesc și aici,Cristi!
    1 point
  9. Si ce relevanta are consumul dat pe site-ul ala de 5-5,3 extraurban ? E din seria "minciuni tipice BMW" . Eu nu am vazut consumul asta nici la motor de 2.0L , pe 525-ul meu. Pe autostrada la 130-140 km/h eu consum 6-6.5 cu 525D . Cred ca un 535D consuma peste 7 , in orice caz.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.